شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوشی های چینی / شیائومی / گوشیهای هوشمند ۵G از شرکتهایHuawei، Xiaomi و oppo در هفته جاری در سوئیس راه اندازی شد
گوشیهای هوشمند ۵G از شرکتهایHuawei، Xiaomi و oppo در هفته جاری در سوئیس راه اندازی شد

گوشیهای هوشمند ۵G از شرکتهایHuawei، Xiaomi و oppo در هفته جاری در سوئیس راه اندازی شد

برای حمل و نقل هوایی سوئیس سوئیس ۵G به سرعت در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است. روز سه شنبه، طلوع آفتاب اعلام می کند که سه گوشی ۵ گیگابایتی از سه سازنده گوشی های مختلف چین آغاز خواهد شد. فروش Oppo Reno 5G فردا، ۱ ماه مه آغاز خواهد شد در حالی که Mate 20 X 5G و Xiaomi Mi Mix 3 5G هر دو به بازار عرضه می شوند که از ۲ مه ۲۰۱۰ آغاز می شود.

Oppo اخیرا اعلام کرد Reno 10X زوم و رنو این ماه در زوریخ به عنوان بخشی از مشارکت Swisscom. طلوع آفتاب اولین اپراتور برای راه اندازی نوع ۵G است که همراه با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین ۱۰X زوم و ۸ گیگابایت رم است. همچنین دارای یک باتری ۴۰۶۵ میلی آمپر می باشد که همه چیز را روشن می کند. شما می توانید ۹۹۹ فرانک سوئیس (۹۸۰ دلار) برای گوشی پرداخت کنید.

بعد از آن Huawei Mate 20 X 5G است. این بزرگترین (به معنای واقعی کلمه) سری Mate 20 است که اولین بار در اکتبر گذشته در لندن راه اندازی شد. در هفته های اخیر ما شاهد نشتی از نوع ۵G بودیم و اولین بار آن را در Sunrise به راه انداختیم. این باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری کوچکتر نسبت به استاندارد ۵،۰۰۰ میلی آمپر دارد، اما با آوردن سریع تر ۴۰W Super Charge جبران می شود. شما ۹۹۷ فرانک سوئیس یا ۹۷۸ دلار خواهید پرداخت.

Xiaomi برای اولین بار ۵G Mi Mix 3 را در ماه فوریه در کنفرانس MWC در بارسلونا اعلام کرد. این همان گوشی کشویی است که برای اولین بار در ماه اکتبر منتشر شد، اما با به روز رسانی Snapdragon 855 برای پشتیبانی از مودم Qualcomm X50 5G.

این کمپانی با شرکت های مختلف در سراسر اتحادیه اروپا از جمله Three، Orange، Telefonica، TIM، Vodafone و Sunrise اعلام کرد که اولین گوشی را به دست آورده است. Xiaomi همچنین اعلام کرد که در ماه مه یک دوره زمانبندی راه اندازی شده است، بنابراین ما پیش بینی می کنیم که بیشتر از این حامل ها، دستگاه های Xiaomi سازگار با ۵G را در اسرع وقت این ماه انتظار داشته باشند.

در مورد قیمت گذاری، Mi Mix 5G در ابتدا برای ۵۹۹ یورو وعده داده شد اما می توان انتظار داشت که بیشتر از آن پرداخت شود. با وجود قیمت ۸۴۷ فرانک سوئیس (۳۸۱ دلار)، ارزانتر از سایر گوشی های ۵G است که از حامل سوییس در دسترس هستند.

طلوع آفتاب اولین شبکه ۵G در سوئیس است که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ شهر با ۵G از ابتدای ماه آوریل پوشش می دهد. در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۹، برنامه ریزی ۵G خود را در سطح کشور تکمیل کند.

منابع : gsmarena –
Sunrise | Xiaomi | Oppo

مطلب پیشنهادی

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی می میکس ۴؟

Xiaomi Mi Mix 4 دارای یک دوربین است که دارای سنسور بهتر از ISOCELL Bright GW1 64MP سامسونگ است، گفت: Wang Teng مدیر فروش Xiaomi در توضیح Weibo، که از آن پس از حذف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics