جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / نمایش مدل آیفون های سال ۲۰۱۹ در یک ویدئو

نمایش مدل آیفون های سال ۲۰۱۹ در یک ویدئو

چند روز پیش ما به شما نمایش داده شد که فیلم های سونی اپل آی فون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس. این مدلها توسط یک چاپگر سهبعدی تولید شده و براساس طرحهای پیشین از تلفنها استفاده شده است. Macotakara، منبع اولین کلیپ، یک ویدیو دیگر ارسال کرده است، اما این بار این عبارات شامل عکاسی برای iPhone XR است. علاوه بر این، ویدئوی جدید نشان می دهد که چگونه آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ حداکثر به رنگ سفید در مقایسه با سیاه و سفید که در اولین ویدیو قرار داشتند، نگاه می کنند.

اول کار های مهم. با وجود این که بحث در مورد اپل تغییر اندازه صفحه نمایش برای مدل های آیفون این سال است، به نظر می رسد در اینجا نیست. اندازه صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ برای آیفون ۱۱ حداکثر، ۵٫۸ اینچ برای آیفون ۱۱ و ۶٫۱ اینچ برای آیفون ۱۱R خواهد بود. دو مدل اول شامل پانل های OLED خواهند بود در حالی که آیفون ارزان تر نیز یک بار دیگر یک صفحه LCD را نمایش می دهد. آنچه که شما به وضوح از ویدیو می توانید ببینید این است که دو مدل OLED یک دوربین سهبعدی در عقب در حالی که مدل ال سی دی دارای تنظیم دو دوربین است، ورزش می کند. سه دوربین در واحد های گران قیمت می توانند شامل یک سنسور اولیه، یکی با یک لنز زاویه فوق العاده و یک سنسور زمان پرواز (ToF). این دقت برای سنجش عمق دقیق تر استفاده می شود که می تواند برخی عوارض عکاسی و برنامه های AR را بهبود بخشد.

باتری های با ظرفیت بزرگتر برای مدل های آیفون ۲۰۱۹ به انتظار می رود

ظرفیت باتری های بزرگتر برای دستگاه های ۲۰۱۹ انتظار می رود که از یک ویژگی جدید شارژ بی سیم معکوس که قبلا در Huawei Mate 20 Pro و Galaxy S10 گوشی دیده می شود پشتیبانی شود. این اجازه می دهد که اپل ۲۰۱۹ به عنوان یک پد شارژ بی سیم مورد استفاده قرار گیرد تا دوباره باتری ها را با یک جفت AirPod یا یک تلفن سازگار دیگر پر کند. البته، قدرت باتری برای شارژ کردن AirPods یا یک گوشی دیگر از باتری آیفون استفاده می شود. در نتیجه، تحلیلگر بین المللی TF International، Ming-Chi Kuo انتظار دارد که آیفون ۱۱ حداکثر باتری را در محدوده بین ۳۴۹۱mAh و ۳۶۵۰mAh حمل کند. آیفون XS Max با یک باتری ۳۱۷۴ میلی آمپر مجهز شده است. کو انتظار دارد که اپل یک باتری ۳۱۸۹ میلیآمپاد ۳۳۲۲ مگاپیکسل را در آیفون ۱۱ قرار دهد که به شدت از باتری ۲۶۵۸ میلیآمپر در آیفون XS برخوردار است. آی فون با طولانی ترین عمر باتری در تاریخ دستگاه، آیفون XR، در حال حاضر توسط باتری ۲۹۴۲mAh است. Kuo می گوید که اگر اپل تصمیم به افزایش اندازه باتری در iPhone 11R بزند، چیزی که ظاهرا تصمیم گرفته است، این شرکت باتری ۳۰۸۹ میلیآمپانی را استفاده می کند.

گفته می شود که باتری های مورد انتظار برای روشن کردن اپل ۲۰۱۹، یک دستگاه شارژر سریع ۱۸ وات در جعبه قرار می گیرند. با این حال، به نظر نمی رسد که این سال سالی است که اپل تصمیم می گیرد پورت رعد و برق اختصاصی برای USB-C را از بین ببرد. یک کابل USB-C به کابل روشنایی نیز توسط اپل برای افرادی که اپل های جدید را در اواخر امسال خریداری می کنند، جایگزین لوازم جانبی مورد استفاده USB-A به Lighting می شود. اما طرفداران USB-C را خجالت نکشید، ما می توانیم ببینیم که اپل این تغییر را برای مدل های سال آینده پذیرفته است. با این وجود، با استفاده از شارژر سریع با گوشی، کسانی که مدل های جدید را خریداری می کنند، حدود ۵۰ دلار صرفه جویی می کنند. شارژرهایی که در محصولات فعلی اپل گنجانده شده اند در وزن ۵W وزن دارند.

ما باید اپل مدل های آیفون ۲۰۱۹ را در ماه سپتامبر معرفی کنیم. هر سه این دستگاه توسط ۷nm Apple A13 SoC طراحی شده و iOS 13 را از قبل نصب خواهند کرد. صحبت از سیستم عامل تلفن همراه اپل، ما باید بیشتر در مورد همه ویژگی های جدید که در طول WWDC 2019 اضافه شده است یاد بگیریم. کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در تاریخ ۳ ژوئن آغاز خواهد شد.

ویدئوی ویژه

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics