جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / ویدئوی شگفت انگیز از گوشی منعطف اپل

ویدئوی شگفت انگیز از گوشی منعطف اپل

قبل از اینکه مسائل مربوط به سامسونگ کهکشان Fold را مجبور سامسونگ تاخیر در راه اندازی دستگاه، یک شرکت تحقیقاتی کره ای یک جدول زمانی ایجاد کرد. نمودار نشان داد که کدام تولیدکنندگان انتظار میرود یک تلفن همپوشانی را منتشر کنند و زمانی که این اتفاق میافتد. این لیست شامل سامسونگ، Huawei، LG، Oppo Xiaomi، Vivo، موتورولا و حتی مایکروسافت است. نام خانوادگی در نمودار اپل است، با یک آیفون قابل شارژ شایعه شده است که در نیمه دوم سال آینده منتشر شود. البته، مشکلات سامسونگ که با Galaxy Fold مواجه شده اند (و نه تنها کسانی که از نفوذگران حذف فیلم پلاستیکی از روی صفحه نمایش) می توانند این جدول زمانی را دوباره تنظیم کنند.

در همین حال، یک شرکت ConceptsCreator یک ویدیو برای مفهوم آیفون تاشو آن را iFlex نامیده است. به یاد داشته باشید که در حالی که مفاهیم برای نگاه کردن سرد هستند، کسانی که آنها را ایجاد می کنند همان محدودیت هایی را که مهندسین و طراحان واقعی دارند ندارند. به عنوان مثال، کارکنان اپل احتمالا بر روی یک آیفون قابل انعطاف در یک اتاق پنهانی در کوپرتینو کار می کنند تا وقتی که همه ی اجزاء را با یکدیگر ترکیب کنند، خلاق باشند. کسانی که مفاهیم را ایجاد می کنند نباید در مورد این موارد نگران باشند. آنها همچنین مجبور نیستند مواد را برای ساخت یک لولۀ قابل اعتماد تولید کنند و آن را آزمایش کنند تا اطمینان حاصل شود که سالها طول بکشد.

با توجه به این که iFlex به اصطلاح Galaxy Fold برابر است، به نظر می رسد همانند Galaxy Fold (به عنوان برابر با چهره ای که برای بستن Huawei Mate X استفاده می شود) برابر است. این دوربین دارای چهار دوربین است که در پشت آن قرار دارد، از جمله آنچه که به نظر می رسد سنسور عمق پرواز است. دوربین FaceTime پرش به بالا به نظر می رسد در ویدیو، که نشان می دهد مشخصات مفهوم. صفحه نمایش خارجی ۵٫۴ اینچ اندازه دارد و دارای نسبت تصویر ۱۶: ۹ است. این صفحه به نمایشگر ۷٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۴: ۳ باز می شود. اگر این اندازه صفحه نمایش به نظر می رسد آشنا، به این دلیل است که آن را با اندازه صفحه نمایش مورد استفاده در سری اپل آی پد مینی مطابقت دارد. از آنجا که این یک مفهوم است، چیزهایی مانند چروک در وسط صفحه داخلی دیجیتالی حذف شده است، و در حالی که دستگاه به طور کلی به نظر می رسد مانند stunner، شما می توانید تصور کنید که چقدر تلفن مانند این ممکن است هزینه کند.

ماه گذشته، ما به شما یک مفهوم آیفون قابل انعطاف دیگری را نشان دادیم که دارای یک درپوش داخلی است. این مفهوم که آیفون X Fold را نامگذاری کرد، با صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی ظاهر شد تا صفحه نمایش داخلی ۸٫۳ اینچی را نشان دهد.

به نظر می رسد که اپل به برخی از اختراع های مهم مربوط به یک iPhone آیفون تبدیل شده است. شاید مهمترین بخشهای تلفن همراه، صفحه نمایش باشد و لولا و اپل برای هر دو این اختراع ثبت اختراع شده است. یک حق ثبت اختراع حتی یک روش را نشان می دهد که می تواند صفحه نمایش انعطاف پذیر را در روز سرد ایجاد کند تا شکننده و شکسته نشود. یکی دیگر از حق ثبت اختراعات مربوط به استفاده از یک ماده است که بخشی از صفحه نمایش انعطاف پذیر را که در هنگام باز شدن کامل می شود، پر می کند.

آمدن با سخت افزار فقط بخشی از داستان است. اپل همچنین باید یک نسخه جدید از iOS را که بر روی یک آیفون قابل شارژ کار می کند، توسعه دهد. در حالی که سختافزار Galaxy Fold تاکنون رفع شده است، برخی از چیزهایی که گوشی از لحاظ امکانات ارائه می دهد می تواند توسط اپل کپی شود. برای مثال، با قابلیت Continuity برنامه در Galaxy Fold، برنامه ای که روی صفحه نمایش خارجی باز می شود، به صورت خودکار روی صفحه بزرگتر باز می شود.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics