شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بهترین پاور بانک های ۲۰۱۹ :برترین usb شارژرهای مناسب گوشی موبایل شما
بهترین پاور بانک های 2019 :برترین usb شارژرهای مناسب گوشی موبایل شما
بهترین پاور بانک های ۲۰۱۹ :برترین usb شارژرهای مناسب گوشی موبایل شما

بهترین پاور بانک های ۲۰۱۹ :برترین usb شارژرهای مناسب گوشی موبایل شما

Best power banks of 2019: The top USB portable chargers for your phone

هرکسی که از تلفن هوشمند استفاده می کند از اهمیت حمل پاور بانک پشتیبان اطلاع دارد. اما با توجه به تعداد زیاد گزینه های موجود در آمازون ، ممکن است از نظر قابل قبول احساس غرق شدن کنید. علاوه بر مشخصات مختلف شارژ ، پورت و حتی کابل هایی که باید در نظر بگیرید ، یک تن از مارک های رقیب نیز وجود دارد. دیدن محصولاتی از Anker ، Mophie و MyCharge معمول است ، اما چگونه می دانید کدام یک از وعده های خود را تحویل می دهند؟ آیا اگر عملکرد یک باتری کمبود باشد ، می توانید چند دلار صرفه جویی کنید؟

در مورد دومی ، به شما توصیه می شود: آمازون داوطلبانه شش مدل مختلف از بانکهای قدرت خارجی خارجی خود را با نام AmazonBasics فراخواند ، پس از اینکه بیش از حد گرم شدند.

ورق تقلب: بهترین بانکهای قدرت ۲۰۱۹

  • Mophie Powerstation XXL: Best overall [mophie.com]
  • Xiaomi 10,000mAh Mi Power Bank: Most portable [amazon.com]
  • Sherpa 100AC Portable Power Bank: Best for road warriors [goalzero.com]
  • Anker Powercore+ 26800 PD: Best for USB-C [amazon.com]

ما تصمیم گرفتیم که این کار را برای شما انجام دهیم و طیف گسترده ای از پاور بانک ها را از تولید کنندگان مختلف بدست آوریم ، برخی از آنها ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. سپس هفته ها تست بسته ها را گذراندیم (در مورد مراحل آزمایش ما به تفصیل در زیر بخوانید).

در حالی که ما چند نمونه برتر را انتخاب کرده ایم ، حتماً هر بررسی را که در انتهای این صفحه به آن مرتبط شده است ، بخوانید تا به شما در یافتن بهترین بسته باتری برای نیازهای شما کمک کند. (اگر وقت زیادی را در یک وسیله نقلیه می گذرانید ، ممکن است به گردهمایی ما در شارژرهای USB علاقه مند شوید.)

Best overall power bank

با تکیه بر موفقیت Powerstation Plus XL (انتخاب قبلی ما برای بهترین پاور بانک مرکزی) ، Powerstation XXL Mophie با سلف خود در کارآیی مطابقت دارد و ۹۲٫۵۱ درصد از حداکثر جریان اعلام شده خود را بدست می آورد ، به علاوه شیک ، قابل حمل و با قیمت ۶۹٫۹۵ دلار است. این یک توصیه غیر فکری است اگر شما در حال جستجو برای یک منبع انرژی قابل اعتماد در سفر هستید.

Most portable power bank

شیائومی به دلیل تولید محصولات باکیفیت و فروش آنها با قیمت مناسب شناخته شده است. Mi Power Bank Pro 10،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نمونه ای از این رویکرد است که با استفاده از همه علائم ، این گزینه را به عنوان انتخاب برتر ما برای قابل حمل ترین پاور بانک در کل بدست آورده است. با راندمان بالا ، طراحی پریمیوم و قیمت خیابان ۲۸ دلار ، دشوار است. یکی یا دو مورد از اینها را بردارید ، آنها را درون کیف و چمدان خود پرتاب کنید و فراموش نکنید که در هنگام اتمام کار باتری نگران باشید.

Best power bank for road warriors

اگر شما زمان زیادی را در جاده و آمادگی دستگاه صرف می کنید ، شرپا ۱۰۰AC یک همراه خوب و مطمئن محسوب می شود. بله ، با ۲۹۹٫۹۵ دلار ، شما به دنبال یک سرمایه گذاری بزرگ هستید. اما این دو پورت USB-C را برای شما فراهم می کند که قادر به سرعت شارژ سریع ، دو پورت USB استاندارد ، یک پد شارژ بی سیم Qi ، یک پریز برق ۱۱۰ ولت آمریکایی ، یک مکمل کامل از کابل ها ، و یک صفحه نمایش با وضوح عالی و دکمه هایی برای کنترل عملکردهای مختلف هستید از بسته بسته خود را می توان تنها در دو ساعت شارژ کرد.

Best USB-C power bank

بین ظرفیت آن ، زمان شارژ ، قابلیت شارژ ، USB-C و طیف گسترده ای از دستگاه هایی که می توانند شارژ شوند ، Anker Powercore + 26800 PD به خوبی قیمت ۱۱۰ دلار آن را دارد.

بله ، بزرگ و حجیم است اما اینکه بتوانید به سرعت همزمان تلفن خود را در حالی که از Legend of Zelda: Breath of the Wild روی نینتندو سوئیچ می گذرید ، سریعاً از تلفن خود خاموش کنید و ارزش وزن و قیمت آن را هم ارزشمند است. (بررسی کامل ما در مورد Anker Powercore + 26800 PD را بخوانید.)

برای افرادی که به دنبال گزینه USB-C کوچکتر و ارزان تر هستند ، شما شانس آور هستید: جمع بندی کامل بهترین بسته های باتری USB-C را برای برخی از گزینه های بسیار رقابتی مشاهده کنید. یا اگر کاربر MacBook هستید ، راهنمای شارژ Macworld را به بانکهای برق USB-C و پاوربانک USB-C با Power Delivery 2.0 برای شارژرهایی که می توانند از طریق لپ تاپ و تلفن های دیگر نیز استفاده کنید ، بررسی کنید.

How we tested

بین ظرفیت آن ، زمان شارژ ، قابلیت شارژ ، USB-C و طیف گسترده ای از دستگاه هایی که می توانند شارژ شوند ، Anker Powercore + 26800 PD به خوبی قیمت ۱۱۰ دلار آن را دارد.

تعیین اینکه آیا یک پاور بانک به قول یک شرکت عمل می کند ، بیش از اتصال آن به تلفن و شارژ بیشتر است. آزمایش بسته های باتری طی هفته ها ، نه روزها انجام می شود و به تجهیزات اضافی نیز احتیاج دارد تا اطمینان حاصل شود که باتری ها همانطور که انتظار می رود کار کنند.

با دریافت هر بسته باتری ، با استفاده از چراغ های نشانگر به عنوان ابزاری برای ردیابی سطح شارژ ، کاملاً شارژ شد.

سپس برای ردیابی کارآیی ، از تستر DROK Micro Load همراه با PortaPow USB Monitor Monitor استفاده کردیم.

ما با استفاده از تستر بار DROK برای خالی کردن توان مصرفی ، می توانیم در برابر حداکثر جریان بیان شده باتری تست کنیم و تأیید کنیم که مکانیسم های خاموش کردن مناسب در صورت وجود چیزی در طول جلسه شارژ (مانند دستگاهی که بیش از حد ترسیم می شود) وجود دارد ، وجود دارد. آمپر)

با استفاده از مانیتور PortaPow Power ، ما قادر به نظارت بر ولتاژ و آمپر ، توان مصرفی کل ، و مقدار کل زمان برای از بین بردن یک باتری از کامل تا خالی بودیم.

بعد ، ما باتری را شارژ می کنیم ، این بار با استفاده از PortaPow برای ردیابی آن در کل و مقدار کل زمان برای دستیابی به یک باتری کامل ، بر اساس ساعت وات.

با این حال برخی سکسکه ها با استفاده از این روش وجود دارد. ما برای ردیابی هر باتری از چرخه شارژ مجبور شدیم از دوربین GoPro استفاده کنیم ، زیرا مانیتور PortaPow پس از شارژ کامل باتری ، جمع آوری داده ها را ادامه می دهد (شارژ کردن ترفند طبیعی است و متأسفانه در آزمایش ما دخالت می کند).

اگر باتری قادر به شارژ از طریق USB-C بود ، ما به جای Micro-USB از آن استفاده می کردیم.

سپس هر باتری را به Pixel XL و LG G5 وصل کردیم تا اطمینان حاصل شود که دستگاه ها خروجی شارژ سریع مورد انتظار برای هر دستگاه مربوطه را ثبت کرده اند.

منبع تغذیه و کابل ها

تمام آزمایشات ما با استفاده از همان آداپتور دیواری و در صورت امکان کابل USB-C یا Micro-USB انجام شد. این کار برای رفع هرگونه اختلاف در آداپتورهای دیواری و توان کابل انجام شد.
چه چیزی را در یک پاوربانک قابل حمل جستجو کنید

بدون تجهیزات آزمایش فانتزی ، هرگز نمی دانید که آیا باتری باتری را پرداخت کرده اید یا نه. فروشندگان ، به ویژه در لیست آمازون ، دوست دارند شرایط و گواهینامه های زیادی را دور بیندازند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری آورده شده است:

برای کسانی که دستگاه سازگار دارند ، اطمینان حاصل کنید که بسته باتری Quick Charge 2.0 ، ۳٫۰ یا PD دارای مجوز است. بسته به گوشی هوشمند شما ، این می تواند تفاوت زیادی در عملکرد ایجاد کند. اگر صاحب یک دستگاه QC 2.0 هستید ، از خود بپرسید که آیا هزینه اضافی برای یک بسته توانمند QC 3.0 ارزش آن را دارد؟
به ادعاهای یک شرکت مبنی بر اینکه یک بسته شارژ مثلاً یک گلکسی S8 یا آیفون X شش برابر بیش از ۱۰۰ درصد است اعتماد نکنید. ظرفیت و کارآیی باتری براساس چندین عامل متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باتری ها و ظرفیت ، این گزارش Macworld را در مورد بسته های USB-C بخوانید.
به مشخصات باتری توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که ورودی آن فقط به شارژ کند مانند ۵V / 1A محدود نمی شود. هرچه ورودی سریعتر باشد ، شارژرهای باتری شما سریعتر می شوند ، شما سریعتر آماده برخورد جاده می شوید.

همه بررسیهای پاوربانک ما

برای مطالعه نظرات کامل درباره تمام محصولاتی که برای این جمع بندی آزمایش کرده ایم ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید. با آزمایش بیشتر بسته های باتری ، این مقاله را مرور و به روز خواهیم کرد.

شما همچنین ممکن است به عنوان راهی برای پس انداز پول صرفاً خرید شارژر AmazonBasic Amazon Amazon را در نظر بگیرید. در این مورد ، توصیه شود: آمازون به دلیل داغ شدن احتمالی ، داوطلبانه چندین مدل را فراخوانده است. آمازون ۵۳ گزارش از مدل های آسیب دیده — B00LRK8EVO ، B00LRK8HJ8 ، B00LRK8I7O ، B00LRK8IV0 ، B00LRK8JDC یا B00ZQ4JQAA he گرمای بیش از حد ، و در یک مورد باعث سوختگی های شیمیایی دریافت کرده است. می توانید اطلاعات بیشتری در کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی و همچنین سایت فراخوان خود آمازون پیدا کنید.

منبع :pcworld

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics