دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای PlayStation 5
معرفی دسته بازی جدید سونی
معرفی دسته بازی جدید سونی

معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای PlayStation 5

معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای   PlayStation 5
معرفی دسته بازی جدید سونی پلی استیشن

اولین تصاویر از DualSense را مشاهده کنید ، که حس لمس کردن به گیم پلی PS5 را به همراه خواهد داشت.

ما با پلی استیشن ۵ به یک نقطه عطف جالب رسیده ایم ، زیرا می خواهیم کنترلر جدید خود را در طراحی نهایی خود به توسعه دهندگان که در حال اجرای ویژگی های منحصر به فرد آن در بازی های خود هستند ، ارسال کنیم. اما در ابتدا ، ما می خواستیم که همه در جامعه پلی استیشن نگاه اول به کنترل کننده های بی سیم DualSense، داشته باشند ، و از تعامل با دنیای مجازی در بازی های PS5 ، چشم خود را در مورد چگونگی کنترل این کنترلر جدید ، جذب حواس خود بشنویم. ویژگی های DualSense به همراه Tempest 3D AudioTech PS5 ، احساس جدیدی از غوطه وری را به بازیکنان منتقل می کند.

هنگامی که PS4 در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد ، کنترلر بی سیم DualShock 4 بازخورد مثبت زیادی را از طرف گیمرها و توسعه دهندگان بدلیل اینکه هنوز بهترین کنترلر پلی استیشن و همچنین معرفی ویژگی های آینده نگر مانند دکمه Share به دست آمده ، بدست آورده است. این ما را به سؤال بعدی سوق داد – چگونه می توانیم بر این موفقیت بنا کنیم؟

معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای   PlayStation 5
DualSense, the New Wireless Game Controller for PlayStation 5

پس از ملاحظه اندیشی ، تصمیم گرفتیم تا قسمت اعظمی از آنچه گیمرها دوست دارند در مورد DualShock 4 دست نخورده باقی بمانند ، در عین حال عملکرد جدیدی را اضافه کرده و طراحی را نیز اصلاح کنیم. بر اساس بحث و گفتگو با توسعه دهندگان ، نتیجه گرفتیم که احساس لمس در گیم پلی ، دقیقاً مانند صدا ، برای بسیاری از بازی ها تمرکز بزرگی نبوده است. ما با PS5 یک فرصت عالی برای نوآوری با ارائه سازندگان بازی توانایی کشف چگونگی افزایش احساس غوطه وری از طریق کنترلر جدید ما داشتیم. به همین دلیل ما بازخورد هاپتیک را اتخاذ کردیم که انواع مختلفی از احساسات قدرتمندی را که هنگام بازی احساس می کنید ، اضافه می کنید ، مانند ناراحتی کند رانندگی یک ماشین از طریق گل. ما همچنین محرک های تطبیقی ​​را در دکمه های L2 و R2 DualSense گنجانده ایم تا بتوانید واقعاً تنش اقدامات خود را حس کنید ، مانند کشیدن کمان برای شلیک یک فلش.

این یک چالش هیجان انگیز برای طراحی یک کنترلر جدید است که از نسل فعلی تولید می کند ، در عین حال با در نظر گرفتن ویژگی های جدیدی که به آن اضافه می کنیم ، برای ما ایجاد کرده است. به عنوان مثال ، با محرک های تطبیقی ​​، ما باید بدون توجه به احساسات سنگین ، توجه داشته باشیم که چگونه اجزاء در سخت افزار قرار می گیرند. تیم طراحی ما برای قرار دادن محرک ها و محرک ها از نزدیک با مهندسین سخت افزار همکاری کرده است. سپس طراحان با ایجاد چالش در ایجاد احساس کنترل کوچکتر از آن چیزی که واقعاً به نظر می رسد ، قادر به ترسیم خطوط ظاهری و کنترل بیرونی کنترل بودند. در پایان ، ما زاویه محرک های دستی را تغییر دادیم و همچنین برخی از به روزرسانی های ظریف را برای گرفتن آن انجام دادیم. ما همچنین به روش هایی برای حفظ عمر باتری قوی برای باتری قابل شارژ DualSense توجه داشتیم و وزن آن را تا حد ممکن کاهش می داد تا در حد امکان به ویژگی های جدید اضافه شود.

برای دکمه ها ، متوجه خواهید شد که دیگر دکمه “اشتراک” مانند DualShock 4 نداریم. نگران نباشید – این از بین نمی رود. در واقع ، ما بر روی موفقیت دکمه اشتراکی اشتراکی در سطح اول ما ساخته ایم تا ویژگی جدید دکمه “ایجاد” را برای شما به ارمغان بیاورد. با ایجاد ، ما یک بار دیگر روش های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد می کنیم تا محتوای گیم پلی حماسه را برای به اشتراک گذاشتن با جهان و یا صرفاً لذت بردن از خودشان ایجاد کنند. با نزدیک شدن به شروع به کار ، جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی خواهیم داشت.

DualSense همچنین یک مجموعه میکروفون داخلی را اضافه می کند ، که بازیکنان را قادر می سازد به راحتی با دوستان خود بدون هدست چت کنند – ایده آل برای پرش به مکالمه سریع. اما مطمئناً اگر قصد دارید برای مدت طولانی گپ بزنید ، خوب است که این هدست مفید باشد.

معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای   PlayStation 5
معرفی دسته بازی جدید بی سیم سونی برای PlayStation 5

اکنون ، اجازه دهید در مورد رنگ ها صحبت کنیم. به طور سنتی کنترل کننده های پایه ما یک رنگ واحد دارند. همانطور که می بینید ، ما این بار در مسیری متفاوت حرکت کردیم و تصمیم گرفتیم یک طرحی دوتایی تهیه کنیم. علاوه بر این ، ما موقعیت نوار نور را تغییر می دهیم که به آن پاپ اضافی می دهد. در DualShock 4 ، در بالای کنترلر نشست. اکنون در هر طرف لمس قرار گرفته است و ظاهری کمی بزرگتر به آن می بخشد.

روی هم رفته ، ما قبل از اینکه در این طرح نهایی مستقر شویم ، در طی چند سال گذشته چندین مفهوم و صدها استکبار را پشت سر گذاشتیم. DualSense توسط طیف گسترده ای از گیمرها با انواع مختلفی از دست ها آزمایش شده است ، تا بتوانیم با ارگونومی بسیار خوبی به سطح راحتی مورد نظر خود برسیم. هدف ما با DualSense این است که به گیمرها احساس کنیم که به محض باز کردن جعبه ، به دنیای بازی منتقل شوند. ما می خواهیم گیمرها احساس کنند که کنترل در هنگام بازی کردن ، پسوند دیگری از خودشان است – به حدی که فراموش می کنند حتی در دست آنها است!

ما از به اشتراک گذاشتن نگاه نهایی کنترلر DualSense با طرفداران خود هیجان زده ایم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا همه دست خود را بگیرند! من می خواهم با پیامی از رئیس و مدیر عامل SIE جیم رایان به جامعه ببندم:

“DualSense علامت عزیمت جدی از پیشنهادهای کنترلر قبلی ما را نشان می دهد و دقیقاً چه احساسی در مورد ایجاد جهش نسلی با PS5 داریم. کنترلر جدید به همراه بسیاری از ویژگی های نوآورانه در PS5 برای بازی ها تحول پذیر خواهد بود – ادامه ماموریت ما در پلی استیشن برای فشار به مرزهای بازی ، در حال حاضر و در آینده. به انجمن پلی استیشن ، من واقعاً می خواهم از شما بخاطر اینکه این سفر هیجان انگیز را هنگام سفر به سمت PS5 در تعطیلات ۲۰۲۰ به اشتراک گذاشتید سپاسگزارم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اطلاعات بیشتری را درباره PS5 از جمله طراحی کنسول در ماه های آینده به اشتراک بگذاریم. “
– جیم رایان ، رئیس جمهور و مدیر عامل ، سونی سرگرمی تعاملی

منبع : playstation blog

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics