شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / گجت / گجت های پوشیدنی / ساعت هوشمند / تصاویر بیشتر از Samsung Galaxy Watch Active 2 قدرت آن را نشان می دهد

تصاویر بیشتر از Samsung Galaxy Watch Active 2 قدرت آن را نشان می دهد

ما در مورد ساعت هوشمند آینده سامسونگ یعنی Galaxy Watch Active 2 اطلاعات کاملاً زیادی می دانیم ، اما هیچ وقت نمی توانیم تصاویر بسیار زیادی از یک دستگاه ناشناس داشته باشیم. تنها با گذشت یک روز از رونمایی رسمی ، Galaxy Watch Active 2 به لطف مجموعه ای از عکسها که ساعت هوشمند را در تمام جلال خود نشان می دهد ، دوباره عناوین را ایجاد می کند. تصاویر منتشر شده در طول آخر هفته توسط Evan Blass تأیید می کنند که ساعت هوشمند حداقل در دسترس خواهد بود سه رنگ در هنگام پرتاب – سیاه / خاکستری ، گل رز / طلا و نقره. باندهای چرمی یا پلاستیکی نیز در سبک های مختلفی ارائه می شوند ، نه فقط رنگ های مختلف ، بنابراین به نظر می رسد که گزینه های سفارشی سازی کاملاً مختصری برای کسانی که به دنبال ایستادگی هستند.

یکی از تصاویر Galaxy Active Watch 2 را از زاویه هایی از جمله نام “Samsung Galaxy Watch” نشان داده شده در پشت نشان می دهد. از آنچه تاکنون می دانیم ، ساعت هوشمند قرار است یک صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی Super AMOLED را با رزولوشن حلقوی ۳۶۰ x 360 پیکسل اسپرت کند. هیچ چیپست Qualcomm در Galaxy Active Watch 2 وجود نخواهد داشت ، زیرا سامسونگ تصمیم گرفته است که پردازنده مخصوص خود Exynos 9110 را نیز درون آن بگذارد.

ساعت هوشمند مبتنی بر اگزینوس حافظه داخلی ۱٫۵ گیگابایت رم و ۷۶۸ مگابایت را در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که اندازه باتری در واحدهای Wi-Fi و LTE به ترتیب ۲۴۷mAh و ۳۴۰mAh خواهد بود. هنوز هیچ سخنی درباره قیمت وجود ندارد ، اما امیدواریم که کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics