یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / قیمت های فاش شده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ از ۹۴۹ دلار شروع می شود

قیمت های فاش شده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ از ۹۴۹ دلار شروع می شود

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ + چند روز دیگر از اعلام آن باقی مانده و تنها چند مورد هنوز مشخص نیستسامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ + چند روز دیگر از اعلام آن باقی مانده و تنها چند مورد هنوز مشخص نیست ، همانطور که انتظار داریم با چنین راه اندازی های پرمصرفی انتظار داشته باشیم. به دنبال گزارش های قبلی درباره آنچه که شما در اتحادیه اروپا باید بپردازید ، آخرین اطلاعات غیررسمی که به دست می آوریم ، قیمت آمریکا دو گوشی هوشمند است.

اگر به منابع Roland Quandt اعتماد کنید (که معمولاً این مورد است) ، Galaxy Note10 کوچکتر شما را ۹۴۹ دلار پس می دهد در حالی که Note10 + 1099 دلار خواهد بود. این قیمت پایه برای انواع ذخیره ۲۵۶ گیگابایتی است و مالیات فروش را شامل نمی شود. براساس آخرین داده ها ، این تعداد در اروپا یکسان خواهد بود – فقط در یورو و با در نظر گرفتن مالیات. در گزارش های RQ قیمت های بالاتر EUR50 ذکر شده است ، اگرچه غیرقابل تصور نیست که آنها کمی متفاوت از کشور به کشور دیگر باشند ، بنابراین هر دو حساب می توانند صحیح باشند.

برای مقایسه ، سال گذشته Galaxy Note9 با اندازه یکسان و با اندازه ۶ اینچ برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت  ۹۹۹ یورو بود. به نظر می رسد که برابری در سال ۲۰۱۹ نیز در جای خود باقی بماند.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics