یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / بررسی آیفون iPhone 11
بررسی آیفون iPhone 11

بررسی آیفون iPhone 11

ارزان ترین آیفون برتر اپل برای سال ۲۰۱۹ است

نظر ما

آیفون ۱۱ – جانشین آیفون XR – از گوشی ثانویه رفته است تا محکم توجه را به خود جلب کند. با ارائه فناوری دوربین برتر از آیفون ۱۱ Pro قدرتمند ، مشخصات خوبی را در خود جای داده و با هزینه کمتری از انتظار بسیاری از افراد ، تهیه می شود – اگر می خواهید یک iPhone جدید با ارزش خوب داشته باشید ، آیفون ۱۱ می تواند انتخاب خوبی باشد.

مزایا

  • دوربین بهبود یافته
  • دامنه جدید رنگ
  • عمر باتری خوب

معایب

  • طراحی تقریباً با XR یکسان است
  • بدون دانگل هدفون در جعبه
  • ضربات دوربین کمی تیز است

بررسی دو دقیقه ای

آیفون ۱۱ چیزی غافلگیرکننده است – این فناوری پیشرفته تر (یعنی در قابلیت های دوربین و قدرت پردازش در زیر کاپوت) را به ارمغان می آورد و در عین حال آن را با کمتر از هزینه iPhone XR در سال ۲۰۱۸ ارائه می دهد. این صفحه نمایش بزرگ ۶٫۱ اینچی را ترکیب می کند. با بدنی با کیفیت عالی و رنگهای مختلفی نیز همراه است.

چشمگیرترین ویژگی آیفون جدید قابلیت تصویربرداری است: با داشتن دو سنسور در قسمت عقب ، اکنون می توانید در کنار تصاویر اصلی “معمولی” عکس هایی با زاویه دید عریض بگیرید. این سنسورها هر کدام ۱۲ مگاپیکسل هستند و از پشت تلفن در یک محفظه شیشه ای مربع بزرگ شده اند – که ما از دید بصری به آنها علاقه ای نداریم.

حالت شب چشمگیرترین بخش کیفیت تصویربرداری آیفون ۱۱ است که باعث روشنایی و وضوح صحنه های غیرقابل تاریک می شود و حالت پرتره نیز با خنثی کردن پس زمینه ، در آیفون جدید نیز بهبود یافته است.

این طرح از iPhone XR در سال ۲۰۱۸ به روز نشده است ، اگرچه اکنون شش رنگ وجود دارد – از جمله یک سایه سبز جدید بنفش و نعناع برای انتخاب. لبه های آیفون ۱۱ هنوز همان حس های قدیمی آیفون ۶ ، ۷ و ۸ را دارند ، اگرچه صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۱ اینچی در وسط بیشتر قسمت جلوی گوشی را اشغال می کند (اگرچه با حاشیه هایی کمی ضخیم در اطراف صفحه نمایش).

این نمایشگر به اندازه کافی روشن است و عملکرد خوبی در زیر انگشت دارد ، عملکرد نور آفتاب درخشان و پخش کلی فیلم و پخش فیلم قوی است – اگرچه در همان لیگ با محدوده OLED-iPhone 11 Pro نیست.

طراحی کلی مشابه سری آیفون های سال گذشته است.

اپل ادعا می کند که عمر باتری آیفون ۱۱ یک ساعت بیشتر از آیفون چشمگیر XR است و در تست های ما این مسئله تا حد زیادی از بین رفته است. ما قادر به استفاده ۲۴ ساعته از آن بدون نیاز به تلاش زیاد بودیم – اگرچه متأسفانه هیچ شارژر سریع در جعبه وجود ندارد ، بنابراین اگر پاور پاور را خراب می کنید ، باید حدود سه ساعت صبر کنید تا کاملاً آب شود. بالا

سرعت و کارایی کلی آیفون ۱۱ قوی است – و به ویژه در قیمت. طبق معیارهای اولیه ما هنوز یکی از قدرتمندترین تلفنهای موجود در آنجاست.

در واقعیتی که فقط در هنگام جابجایی داخل و خارج برنامه ها به یک تجربه خوب تبدیل شده است – اگرچه توجه داشتیم که سرعت شلیک دوربین کمی آهسته است و پردازش تصاویر برای تلفن مدرن بیش از آنچه انتظار می رفت طول کشید.

گفته می شود ، با توجه به اینکه می توانید فیلم های ۴K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه در تلفن هوشمند ویرایش کنید ، به نظر می رسد یک دستگاه بسیار قدرتمند در جیب شما باشد – به خصوص اگر یک تأثیرگذار اجتماعی باشید.

به طور کلی آیفون ۱۱ یک پیروزی برای اپل است – اگر به هیچ وجه ، این واقعیت است که موفق به کاهش قیمت سال به سال شده است. احساس می کنیم افراد دوربین سخت کوش به دست می آیند (نمونه های حالت شب را بیشتر از این بررسی بررسی کنید تا ببینیم منظور ما چیست) و ایمنی که خرید تلفن هوشمند مدرن به شما می دهد.

شما باید بتوانید به سالهای استفاده از این گوشی دست پیدا کنید و مطمئناً اگر می خواهید iPhone و Pro 11 از iPhone 11 Pro Max بیشتری داشته باشید ، می توانید iPhone و Pro 11 را نیز در نظر بگیرید ، اما ما فهمیدیم که آیفون ۱۱ سرگرم کننده برای استفاده است و غالباً از آنچه انتظار داشتیم با توجه به قیمت بهتر عمل کند – و این یک شاهکار است که برخی از اپل انتظار آن را نداشتند.

میخواهی بیشتر بدانید؟ برای مرور کامل و کامل ما در زیر بخوانید.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ۱۱

تاریخ معرفی آیفون ۱۱: ۱۰ سپتامبر
تاریخ عرضه آیفون ۱۱: ۲۰ سپتامبر
قیمت آیفون ۱۱: از ۶۹۹ دلار شروع می شود

تاریخ عرضه آیفون ۱۱، ۲۰ سپتامبر است که خبر خوبی برای هرکسی است که به دنبال دستیابی به آیفون جدید ارزان قیمت اپل است.

گذشته از این ، قیمت آیفون ۱۱ در ایالات متحده بسیار چشمگیر است ، جایی که برای مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۶۹۹ دلار شروع می شود – ما نمی توانیم این گوشی را ارزان قیمت بدانیم ، اما این مدل ۵۰ دلار نسبت به آیفون XR گران تر است ، و هنگامی که بیشتر انتظار می رفت قیمت از روند صعودی خود بالا برود ، اپل این کار را انجام نداده است.

دوربین

این کاری نیست که معمولاً انجام می دهیم ، اما می خواهیم به این واقعیت ساده برسیم که دوربین آیفون ۱۱ یکی از ویژگی های قدرتمند آیفون ۱۱ است.

اپل تعداد لنزهای ارائه شده را در اینجا دو برابر کرده است: در جایی که آیفون XR دارای یک سنسور شبیه به مانع مانند در عقب بود ، همه چیز برای اپل سال ۲۰۱۹ بسیار عالی است ، با یک پنجره کامل در قسمت عقب که شامل دو سنسور ۱۲MP است.

اپل به وضوح به دنبال نمادین و یکنواخت برای آیفون ۱۱ است ، در حالی که Pro و Pro Max همان لنزهای مربعی را در عقب بسته بندی می کنند.

بعضی اوقات عادت می کنیم ، تقریباً تا حد زیادی که از نظر بصری بسیار مزاحم باشد ، وقتی انگشتان را در حال نگه داشتن آیفون در چشم انداز می گیرید ، خیلی بیشتر از آن استفاده می کنید ، اما در واقع به اندازه دست انداز آیفون ۲۰۱۸ مبهم نیست. به لطف لایه برداری از پشت – در قسمت شیشه ای در اطراف لنزها مقدار کمی از شیشه عقب جمع می شود و خود سنسورها کمی بیشتر.

دو سنسور – معمولی و فوق العاده پهن – اکنون پشت آیفون ۱۱ را آراسته می کنند

این یک آرایه با زاویه دید عریض است – به این معنی است که شما می توانید دوربین “معمولی” را در هر تلفن پیدا خواهید کرد ، به علاوه لنزهایی با زاویه دید فوق العاده گسترده که بیشتر صحنه ای را که در حال شلیک به قاب قرار می گیرند ، می باشد.

این یک تنظیمات بسیار ساده است: استفاده از ضامن در پایین رابط دوربین شما را قادر می سازد بین فاصله کانونی حرکت کنید ، و می توانید این کار را نگه دارید تا چرخ پیمایی را فعال کنید که با استفاده از آن می توانید راحت تر زوم و خارج کنید.

در هنگام جابجایی بین دو دوربین ، یک تفاوت اندک وجود دارد و اگر از نزدیک نگاه کنید می توانید در حساسیت به نور دو سنسور اختلاف نظر داشته باشید.

برنامه دوربین مشابه است ، اما با چند ترفند جدید همراه است.
در اینجا جزئیات توپ و آسمان به خوبی ثبت شده است.
میزان نور متفاوت در اینجا خوب است ، اما در تاریکی می توان جزئیات بیشتری را در زیر حلقه مشاهده کرد.

خروجی کلی کاملاً متفاوت است – وقتی بزرگنمایی کنید ، عکس بسیار تاریک تری خواهید داشت ، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم فقط از سنسور خارج از خانه در یک صحنه قوی و روشن استفاده کنید و برای بقیه زمان به حالت شب اعتماد کنید.

نکته ای که تصور می شود ساده باشد اینست که هنگام استفاده از لنزهای فوق العاده گسترده می توانید عکس های خیلی باریک خود را اصلاح کنید.

ما در یک نسخه ی نمایشی دیدیم که چگونه آیفون ۱۱ می تواند با استفاده از لنزهای استاندارد عکسبرداری کند ، اما در حین آزمایش ما نمی تواند نحوه دستیابی به شات وسیع تری را که قرار است همزمان انجام شود ، بدست آورد. ضربه محکم و ناگهانی ترکیب را تغییر دهید.

ما همه تنظیمات صحیح را فعال کردیم اما گسترده کردن تصویر بعد از گرفتن آن کاری نیست که برای بیشتر انجام شود.

(توجه داشته باشید جانبی: iOS 13 از ویژگی های موردعلاقه ما برای مدت زمان طولانی بهره می برد: امکان تغییر نسبت ابعاد هنگام جابجایی. شما می توانید مربع ، ۱۶: ۹ را در کنار تصویر استاندارد ۴: ۳ انتخاب کنید. از نظر نسبت انتخاب شده ، هنوز هم یک تصویر ۴: on از طریق تلفن – فقط

بیایید در مورد چیزی صحبت کنیم که عملکرد خوبی داشته باشد – عملکرد کم نور. از نظر تاریخی دوربین های آیفون اپل در اینجا هرگز عالی نبوده اند ، اما با استفاده از هوش مصنوعی بهبود یافته آن ، آیفون ۱۱ قادر به ارائه عکس های شگفت انگیز در شب است.

این که آیا شما در موقعیتی تاریک قرار دارید ، یا یک تلفن سه پایه را در آسمان شب متمرکز می کنید ، تنظیماتی وجود دارد که شما را قادر می سازد آنچه را که معمولاً یک عکس با نور کم است به وضوح و به وضوح روشن کنید … خوب و نه کاملاً به عنوان روشن به عنوان روز ، اما بسیار شگفت آور و روشن است.

این کار توسط آیفون ۱۱ به طور خودکار به شما می گوید که گوشی را به مدت ۲-۵ ثانیه ثابت نگه دارید تا شاتر بتواند مدت طولانی دیگر باز بماند. سپس تلفن قبل از ادغام داده ها تعدادی عکس را در معرض مختلف و سطح وضوح تصویربرداری می کند تا بهترین عکس ممکن را تولید کند.

اگر گوشی را ایمن ببندید یا نصب کرده باشید ، زمان ضبط تا ۳۰ ثانیه قابل افزایش است – این تنها در صورتی لازم است که قصد دارید از آسمان شب عکس بگیرید ، و برای عکس های کلی در شب دیدیم. تفاوت کمی بین میزان روشنایی عکس های گرفته شده در مدت زمان ۵ ثانیه و ۳۰ ثانیه وجود دارد.

نتایج حیرت انگیز است ، افزایش اپل به سطح هواوی ، سامسونگ و گوگل هنگام عکس گرفتن از نور کم و شب – و از بعضی جهات این امکان را برای غلبه بر رقبای خود فراهم می آورد. حالت شب می تواند عکس هایی را که از ساعت ۱ صبح عکس گرفته شده است به نظر برسد که انگار در اواخر بعد از ظهر گرفته شده است ، و اگر می توانید سوژه های خود را همچنان بمانید ، عکس های خوبی خواهید گرفت.

با این حال ، سعی کنید از صحنه ای عکس بگیرید که شامل حرکت باشد – مثلاً افرادی که در یک کنسرت می رقصند – و این یک دنیای تاری است. لازم است حالت شب را به صورت دستی خاموش کنید ، و این که کمی سعی می کنید سریع عکس بگیرید ، ناراحت کننده است.

صحبت از سرعت ، یک ویژگی جدید زیبا به iOS 13 اضافه شده است که به وسیله آن فشار دادن و نگه داشتن دکمه شاتر به شما امکان می دهد به جای عکس در حالت پشت سر هم ، یک فیلم سریع ، به سبک اینستاگرام بگیرید ، (هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید. اگر راست بکشید در عوض ضبط قفل خواهد شد و به شما امکان می دهد انگشت خود را از دکمه شاتر بکشید تا نوردهی و زوم را تنظیم کنید).

این ویژگی خوب است که می خواهد برای کسانی که می خواهند کلیپ های ویدیویی را با سهولت به اشتراک بگذارند ، در رسانه های اجتماعی جذاب باشد. شما همان قابلیت های کم نور را برای فیلم دریافت نمی کنید (در یک لحظه بیشتر) ، اما مطابق تنظیماتی که قبلاً تنظیم کرده اید صاف و پیش فرض است ، بنابراین می توانید در بعضی موارد فیلمبرداری با کیفیت بالا ۴K بگیرید..

ما گاه به این نکته توجه داشتیم که آیفون ۱۱ هنگام ثبت تصویر ، صفحه سیاه را نشان می دهد ، به این معنی که باید به حالت دیگری (مانند فیلم یا صحنه آهسته) برویم تا منظره یاب را به نمایش بگذارد. ما به این موضوع توجه خواهیم کرد ، زیرا احتمالاً چیزی از طریق بروزرسانی به زودی برطرف خواهد شد ، اما به نظر می رسد هنگام شروع برنامه دوربین اشکال باشد.

Deep Fusion

یکی از ویژگی های اپل در رویداد راه اندازی آیفون بسیار چشمگیر بود ، و این می تواند چیزی باشد که آیفون را به سمت لیست بهترین تلفن های دوربین ما قرار می دهد یا حداقل آن را بسیار نزدیک می کند: فیوژن عمیق

این ویژگی قبل از فشردن دکمه شاتر برای گرفتن ضربه محکم و ناگهانی ، نه عکس خواهد گرفت و در هر یک از اطلاعات را می گذرید ، و سپس بر اساس پیکسل به پیکسل تصمیم می گیرید که هنگام گرفتن عکس ، چطور به بهترین وجه سبک و بهینه خواهید شد. آن را “علم دیوانه” بر روی صحنه نامیدند – و اگر عملی باشد ، ما خوشحال خواهیم شد که با توضیحات اپل همراه باشید.

ما می گوییم “ممکن است” زیرا Deep Fusion در واقع هنوز در دسترس نیست – با کمال تعجب اپل این ویژگی را در اواخر سال جاری اضافه می کند ، و حتی در برنامه دوربین شما نشان داده نمی شود … طبق گفته های اپل تصاویر بهتر می شوند.

چرا در زمان راه اندازی آن موجود نبود؟ ما با توجه به اینکه به نظر می رسد قدرت از قبل در آیفون وجود دارد ، دچار تاریکی شده ایم. در هر صورت ، ما به دنبال این هستیم که هنگام فرود دوباره دوربین آیفون ۱۱ را دوباره بررسی کنیم.

حالت پرتره

اپل با اضافه شدن دوربین دوم ، حالت پرتره را در آیفون ۱۱ بسیار بهتر از نسخه قبلی در iPhone XR ساخته است – جایی که سال گذشته از نرم افزاری برای کمک به آیفون استفاده شده بود تا بتواند آیفون را بشناسد که پیش زمینه است و کدام پس زمینه است ، سنسور اضافی اطلاعات بدنی بیشتری برای کمک به شما می دهد.

این ایده آل نیست – جایی که صحنه ای به موضوع و زمینه پیش زمینه تقسیم می شود ، بعضی مواقع باعث محو شدن در اطراف جسم می شود که قرار است در کانون توجه باشد (به خصوص با مو) اما می تواند برخی از نقاط ضعف مناسب را به خود اختصاص دهد.

با این حال ، آن را با اشیاء کمتر موثر است – با استفاده از حالت نور صحنه ، این نشان می دهد که در آن آیفون پیش زمینه و پس زمینه را مشاهده می کند.

جلوه های جدید حالت پرتره در iOS 13 دارای High Key Mono است و به گزینه های Stage Light و Stage Light Mono می پیوندد – در بعضی مواقع به نظر می رسد هنری و حرفه ای است ، اما اگر آن تصویر پیش زمینه دقیقا ضبط نشده باشد ، کمی ضعیف به نظر می رسد.

ضبط فیلم

اپل در مورد اینکه چگونه آیفون ۱۱ می تواند فیلمبرداری ۴K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه (fps) شلیک کند ، سر و صداهای زیادی ایجاد می کند ، و دلیل خوبی برای این وجود دارد: داشتن چنین ویژگی در گوشی با این قیمت برای بسیاری جذاب خواهد بود از مردم.

شلیک با سرعت ۶۰ ثانیه در ثانیه باعث ایجاد خاصیت روان در عکس می شود ، هرچند برخی از این فیلم لذت نمی برند زیرا به نظر نمی رسد مانند فیلم هایی که قبلاً در تلویزیون می دیدید.

ما همچنین شاهد بهبود مشخصی از قرار گرفتن در معرض و تضاد ، حتی در مقایسه با آیفون XS از سال گذشته ، با تعریف و جزئیات بیشتر در مناطق سایه دار هستیم.

آیفون ۱۱ جدید ابزاری است که افرادی که قابلیت ویرایش ویدیو را دارند ، قادر به انجام کارهای زیادی هستند. قبل از صادرات به iMovie ، می توانید جلوه های فیلتر ، تعادل رنگ و غیره را در برنامه عکس های بومی نیز تغییر دهید. از این نظر به اندازه سایر تلفن های موجود در بازار چندان پیشرفته نیست ، اما قدرت و قابلیت استفاده را به خوبی تعادل می بخشد ، و یک دلیل ارزشمند برای خرید در صورت گرفتن سریع فیلمبرداری است.

سلفی ها

ما سلفی ، “هر دو” و “گروفی” داشتیم و با آیفون ۱۱ اپل اصطلاح جدیدی به واژگان آزاردهنده شعار دوربین جلویی اضافه کرد: “slofies”. دوربین جلو در اینجا می تواند عکس سلفی ویدیویی با حرکت کند را ضبط کند ، و سلفی آهسته را به شما امکان می دهد … بله ، “slofie”. با تشکر اپل – حتی سلفی به اندازه کافی بد بود.

اگر به چنین مواردی برسید ، نتایج خوب است. آیفون ۱۱ به طور هوشمندانه کار را برای شروع سکانس حرکت کند انجام می دهد ، یا می توانید خودتان را در برنامه ویرایش بکشید.

طرح

اتصال لایتنینگ باقی مانده است – هنوز پورت USB-C با شارژ سریع وجود ندارد …

طراحی آیفون ۱۱ کاملاً شبیه به آیفون XR از سال ۲۰۱۸ است؛ در واقع ، اگر آن را به صورت رو به پایین قرار دهید و دوربین را بپوشانید ، نشان دادن آن یک تلفن جدید بسیار کم است.

شاید بتوانید با استفاده از رنگهای جدید ارائه شده بگویید – سایه های زرد مایل به سبز ، بنفش و زرد روشنتر به محصول (RED) می پیوندند ، انواع سیاه و سفید موجود در سال جاری. اما فراتر از آن ، آیفون ۱۱ و XR از جلو یکسان به نظر می رسند.

در عقب ، مسائل کمی متفاوت است. قبلاً در مورد ضربات ناخوشایند دوربین در پشت گوشی صحبت کرده ایم ، اما آرم آیفون نیز به سمت پایین منتقل شده است و – در یک حرکت جدید – کلمه “iPhone” در جایی دیده نمی شود.

این چیزی است که انتظار می رود از بین برود ، و می تواند این نکته را در دو سال آینده بیان کند که می بینیم شماره مدل یا نام آن به طور کامل ناپدید می شود – آیفون ۱۲ می تواند آیفون جدید باشد ، همانطور که در اپل تبدیل شده است.

(یا این فقط کار برکنار شده است. تلفن دیگری که آرم اپل در آن نامیده می شود چه چیز دیگری است؟ در حقیقت ، عجیب است که این مدت طولانی طول کشید تا اپل متن آیفون را در عقب رها کند).

رنگ بنفش کمرنگ است – و بنفش بیشتر از تصاویر ما نشان می دهد.

اگر در حال خواندن این بررسی هستید که می خواهید آیفون ۱۱ یا آیفون ۱۱ پرو جدید را دنبال کنید ، می خواهید بدانید که دستگاه ارزان تر کمی ضخیم تر است – مسلماً فقط ۰٫۲ میلی متر است ، اما می توانید تفاوت را احساس کنید. اگر هر دو را همزمان در دست نگه دارید

اما این ضخامت باعث نمی شود که احساس حق بیمه شود. شیشه و دسته کوچک جنس آلومینیوم ممکن است کمی قدیمی باشد ، با توجه به اینکه مدت زمان زیادی توسط اپل استفاده شده بود ، اما با توجه به قیمت آیفون ۱۱ مطمئناً ارزش پول نقد را دارد.

یکی از قسمتهای پایین تلفن که هنوز همان اتصال قدیمی لایتنینگ را پیدا خواهید کرد – ما نمی توانیم احساس کنیم که در آینده نزدیک این درگاه USB-C جایگزین خواهد شد ، زیرا این امر امکان شارژ سریع تر را فراهم می کند.

صفحه نمایش

برخلاف مدل بزرگتر ۱۱ پرو ، آیفون ۱۱ دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی است که از فناوری LCD به جای OLED استفاده می کند و آن را “شبکیه مایع” می نامد. این بدان معناست که شما از غنای رنگ ها ، و نه سیاهان سفید و سفیدهای روشن برخوردار نیستید که در گوشی هایی با فناوری پیشرفته تر صفحه نمایش پیدا خواهید کرد.

اگرچه اپل با وجود وضوح تصویر ۸۲۸ * ۱۷۹۲ پیکسل ، صفحه نمایش را شفاف ، روشن و تیز کرده است ، هنوز هم در اینجا نمایشگر مناسبی ندارید.

صفحه نمایش Liquid Retina آیفون ۱۱ ممکن است با بالاترین میزان بازنمایی در آنجا نباشد ، اما واضح و روشن است.

این پایین تر از ۲۴۳۶ * ۱۱۲۵ آیفون ۱۱ پرو است ، اما شما احساس نمی کنید در اینجا یک صفحه نمایش کم مصرف دارید – میزان روشنایی و تولید مثل رنگ قوی به آن نشان می دهد.

آنچه کمتر جذاب است ، حاشیه ضخیم تر در قسمت بیرونی نمایشگر است – این روزها شاهد تعداد زیادی تلفن از جمله تلفن هایی با برچسب قیمت پایین تر از آیفون ۱۱ هستیم ، از نمایشگرهای لبه به لبه برخوردار هستند و بدون شک. در بالا

واضح است که اپل هنوز به وضوح اعتقاد دارد که این امر برای قرار دادن دوربین جلویی و سنسور پیشرفته FaceID برای دسترسی کاربران به گوشی خود ضروری است.

از نظر استفاده روزانه ، ما متوجه شدیم که صفحه آیفون ۱۱ کاملاً واضح ، روشن و آسان است حتی در بیرون از روز در روزهای روشن. طبق گفته های اپل ، این می تواند تا ۶۲۵ نیت روشنایی داشته باشد ، و این در اکثر سناریوها برای ما کافی است – کور شدن اگر به هنگام باز کردن چشم در صبح به آن نگاه کنید با روشنایی کامل است.

از لحاظ قدرت سینمایی ، پخش محدوده پویای بالایی (HDR) در اینجا وجود ندارد – بنابراین شما چیزی را به نام “Extended Dynamic Range” دریافت می کنید – که به اندازه یک iPhone OLED در پخش فیلمهای برتر از آن برخوردار نیست.

به عنوان مثال ، صفحه نمایش در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو حداکثر کمی شسته شده است ، به عنوان مثال محدودیت های فناوری LCD در صفحه نمایش Liquid Retina ظاهر می شود. فاقد عمق رنگ و نسبت کنتراست گوشی با مشخصات بالاتر است ، اما همچنان که برای تست Netflix یا ورزش زنده ، کاملاً قابل استفاده است ، همانطور که در تست خود مشاهده کردیم.

iOS 13 و عملکرد

مانند همیشه ، سیستم عامل جدید اپل در آیفون های جدید خود به بهترین وجه نمایش داده می شود – این بار در iOS 13 ، و آیفون ۱۱ به عنوان یک نتیجه از چندین ویژگی عالی برخوردار است.

اولین چیزی که ما واقعاً دوست داریم اینست که سیستم عامل اکنون دارای مینی اعلانهای کاملاً گرد و هوشمند است. این بدان معناست که وقتی تلفن را خاموش می کنید یا صدا را تغییر می دهید ، عنصر کوچکی که ظاهر می شود برای گفتن آنچه اتفاق می افتد مفیدتر و همچنین تعاملی است.

به عنوان مثال ، با فشردن یک کلید ولتاژ یک نوار لغزنده زیبا را به وجود می آورد که می توانید آن را با انگشت کنترل کنید ، نه یک جعبه ای که صفحه را می پوشاند. به نظر می رسد جزئی باشد ، اما چنین مواردی نحوه تعامل روزانه با تلفن خود را بهبود می بخشد.

iOS 13 واضح تر و لذت بخش تر است ، با برخی از ترفندهای خوب در مورد UI و حفظ حریم خصوصی.

FaceID همچنین دارای یک به روزرسانی بسیار مورد نیاز است – زمینه نمایش دوربین کمی نسبتاً بهتر شده است ، بنابراین می توانید به گوشی خود از صندلی خود نگاه کنید و آن را باز کنید. در حالی که ممکن است هنوز هم نیاز به جابجایی چهره خود و یا کمی بلند کردن گوشی داشته باشید ، این یک ارتقاء بزرگ از چیزی است که دو سال پیش در آیفون X عرضه شده است.

این ویژگی نتیجه سخت افزار جدید نیست ، و به همه آیفون های عرضه شده در سال های اخیر می رسد – این فقط یک مورد است که اپل از اطلاعاتی که توسط سنسورهای موجود جمع آوری شده استفاده بهتری می کند.

چند ویژگی جدید دیگر که ما آنها را دوست داشتیم (منحصر به فرد برای آیفون ۱۱ نیست ، اما با این وجود مفید است): با استفاده از صفحه کلید ، برچسب های جدید Memoji و کنترل گزینه های Wi-Fi / Bluetooth از مرکز کنترل ، انگشت خود را بکشید.

روش جدید تایپ کردن وقتی که می خواهید کارها را یک دست انجام دهید عالی است – برای مثال ، هنگام خرید. در هنگام تهیه یک missive به برچسب های Memoji از کنار صفحه کلید دسترسی پیدا می کنید (دیدن آنها هنگام اولین بار برنامه پیام رسانی خود را آسان نمی دانید) ، و چیزی شخصی تر ارائه دهید: تصویری از چهره خود برای تیزبینی شوخ طبعی خود. نثر با عکس.

امکان تغییر شبکه های Wi-Fi از درون مرکز کنترل بسیار مفید است – اکنون دیگر نیازی به باز کردن منوی تنظیمات برای تغییر ندارید.

این iOS 13 پوشانده است ، بنابراین خود آیفون ۱۱ چه می گوید؟ گوشی جدید تراشه A13 Bionic جدید اپل را بسته بندی می کند و – طبق اطلاعات ویژه ای – آن را با ۴ گیگابایت رم جفت می کند.

موتور هاپتیک جدید هنگام لرزش انگشت خود از طریق رابط ، ظریف تر است – باز کردن فهرست برنامه در صفحه اصلی اکنون گزینه های بیشتری را ارائه می دهد.

این یک دسته کوچک موسیقی جاز قدرتمند است ، و آزمایش Geekbench ما نمره ۳۱۸۶ را بدست آورد ، یک پیشرفت واقعی در سال گذشته. این قدرت در طول تجربه کاربر مشهود است ، با همه چیز به سرعت در زیر انگشت که می خواهید امیدوار باشید.

با این حال ، این کاملاً واضح است – گوشی های هوشمند به اندازه کافی قدرتمند شدند که سال ها پیش به همه هوی و هوس شما پاسخ دهند و در تفاوت هایی است که ما فقط تفاوت بین گوشی های خوب و بهترین ها را مشاهده می کنیم. بازی نسخه ی نمایشی که ما روی آیفون ۱۱ بازی کردیم – Wager Pascal – با تمام وجود سایه ها و بازتاب هایی که در مورد صفحه می لرزید بسیار عالی به نظر می رسید و روان و روان اجرا می شد.

تجربه ما در بازی سایر بازی های کم قدرت در گوشی دقیقاً همانطور که انتظار داشتیم بود: همه چیز به نظر روشن و شفاف ، بدون هیچ چیز در کند کردن سرعت ، و بازی های مسابقه ای با مناظر مجدداً به سرعت حرکت می کنیم و عناصر بصری مانند آب پراکنده در مورد جذاب ..

آیفون ۱۱ در تمام کارها خیلی سریع نبود – صرفه جویی در عکس یا فیلم در رول دوربین بعضی اوقات دو یا دو ثانیه طول می کشد ، اما پس از آن مجددا در حال پردازش مقادیر زیادی از داده ها (به ویژه برای حالت Night یا فیلم ۴K) هستید ، بنابراین شاید انتظار داشته باشد؛ با این حال ، برخی از مردم ممکن است انتظار داشته باشند که عملکرد تمام وقت فوری باشد.

در طول تست ما هیچ مشکلی واقعی با آیفون ۱۱ مشاهده نکردیم – این یک گوشی هوشمند و سریع است و عملکرد به مراتب بهتر از تلفن های مشابه با قیمت موجود در بازار و همچنین بسته بندی یک فروشگاه برنامه بالغ تر برای افزایش تجربه شما ارائه می دهد. .

یک تغییر وجود دارد که می خواهیم برجسته کنیم: مانند آیفون XR ، هیچ لمسی ۳D Touch با آیفون ۱۱ وجود ندارد ، بنابراین فشار دادن سخت تر روی صفحه نمایش هیچ منوی جدید یا عملکرد دیگری نخواهد داشت. درعوض ، انتظار طولانی برای منوهای جدید است ، یا پیش نمایش مواردی مانند صفحات وب یا Live Photos.

خوب است ، و هنگامی که شما به “ریتم” صبر کردن عادت کردید ، به خوبی کار می کند – اما این بدان معنی است که وقتی آیکون ها را در صفحه اصلی نگه دارید ، اکنون باید گزینه تنظیم مجدد برنامه ها را انتخاب کنید (یا انگشت خود را کمی روی صفحه بکشید) ، نه اینکه فقط به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

عمر باتری آیفون ۱۱

یکی از نکات برجسته آیفون XR این بود که به راحتی یکی از طولانی ترین ماندگارترین آیفون هایی بود که ما دیده ایم ، اگر نه طولانی ترین ماندگاری.

ما واقعاً نگران بودیم که روند آزمایش ما به نوعی اشتباه بوده باشد ، چنین عملکرد شگفت آور است ، اما درست است – و آیفون ۱۱ به همین ترتیب ادامه دارد. ما فهمیدیم که از نظر استقامت از نظر XR بسیار خوب است و به راحتی آن را تا پایان یک روز کاری در آزمایش خود قرار می دهد.

در یک روز کم مصرف فهمیدیم که آن را به مدت ۲۷ ساعت نگه داشته است – ما تلفن را از ساعت ۸٫۲۰ صبح شارژ کردیم و سرانجام ساعت ۱۱ صبح روز ۱۱ وقتی که آن را به عنوان یک کانون قابل حمل استفاده کردیم شبح را تسخیر کرد. این هنوز با حدود یک ساعت پخش ویدئویی ، پخش موسیقی و حدود ۴۵ دقیقه عکاسی در ترکیب قرار گرفت.

با استفاده سخت تر از جمله بارگیری زیاد برنامه و پخش موسیقی از طریق بلوتوث و همچنین چک کردن مرتب ایمیل در طول روز ، درست بعد از ساعت ۱۰ شب مرد. ماندگاری باتری آیفون ۱۱ به اندازه iPhone XR تأثیر نمی گذارد ، اما این بدان دلیل است که ما به سرعت به این واقعیت عادت کرده ایم که یک تلفن از اپل نیازی به ماندگاری کوتاه باتری ندارد.

فهمیدیم که آیفون ۱۱ از باتری مناسبی برخوردار است و در صورت عدم استفاده قادر به خواب است.

به این معنی نیست که بهترین بازار است – اگر می خواهید تلفنی با بهترین عمر باتری در اطراف خود داشته باشید ، به اندروید پایدار نگاه کنید ، جایی که در واقع برخی از تلفن های ماندگار در آن وجود دارد. با این حال ، اگر قصد دارید با اپل چسبیده باشید ، آیفون ۱۱ عمر باتری مناسبی را به ویژه برای قیمت ارائه می دهد.

هیچ شارژر سریع در جعبه با آیفون ۱۱ وجود ندارد ، که به وضوح یک حرکت صرفه جویی در هزینه است زیرا آیفون ۱۱ پرو و Pro مکس هر دو دارای یک شارژر ۱۸W در جعبه هستند ، که آیفون ۱۱ را بسیار سریعتر از USB معمولی قدرت می دهد.

برای اینکه ایده ای در مورد تفاوت در هنگام سرعت شارژ به شما ارائه دهیم ، ما با استفاده از شارژر آهسته در جعبه و یک واحد شارژ سریع به طور جداگانه تست کردیم.

و بله ، شکاف باقی می ماند … حداقل برای یک سال دیگر.

با استفاده از شارژر استاندارد، جعبه آیفون ۱۱ ، پس از ۲۰ دقیقه ۱۰٪ به دست آورد و تقریباً هر دو دقیقه یک بار ‘۱‘ آن را حمل کرد تا اینکه به طور کامل شارژ شود.

با استفاده از یک شارژر سریع ، در ۲۴ دقیقه آیفون ۱۱ شارژ فاحش ۳۵٪ و در ساعت ۱۲:۰۳ برابر ۷۵٪ بود ، در جایی که ما نیاز به حذف آن داشتیم تا بتوانیم آن را به کار خود ادامه دهیم. برای به دست آوردن یک باتری کاملاً کامل در کمتر از یک ساعت درخشان است و توصیه می کنیم هنگام خرید گوشی به یک شارژر سریع ارتقا دهید.

همچنین اگر مواردی را به شما پیشنهاد می کنیم ، به یاد داشته باشید که آیفون ۱۱ از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند ، بنابراین گرفتن خود به عنوان یک پد بی سیم برای خانه و برای کار ، شما را به ندرت با اضطراب باتری می بیند – این یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، حتی اگر شارژ کندتر باشد. .

آن را بخرید اگر …

۱: شما می خواهید یک آیفون ۲۰۱۹ را با قیمت ارزان بدست آورید
خوب ، ارزان نیست ، اما بسیار مقرون به صرفه ترین تلفنی است که از زمان iPhone SE از اپل دیده ایم – و بسیار قدرتمندتر است.

۲: عمر باتری طولانی تر را می خواهید
عمر باتری در آیفون XR خوب بود ، و این با آیفون ۱۱ نیز ادامه دارد. iPhone 11 Pro Max در اینجا کمی بهتر است ، اما می توانید با اطمینان ۱۱ بخرید.

۳: شما یک تلفن با دوربین بسیار قوی می خواهید
حالت شب آیفون ۱۱ ، دو لنز و Deep Fusion بعدی آیفون با هم ترکیب شده اند تا بتوانند یک اسکناس بسیار صالح را تهیه کنند – تقریباً مطابق با آنچه در رده های حرفه ای گران قیمت تر موجود است.

آن را نخرید اگر …

۱: شما قدرتمندترین آیفون را می خواهید
اگرچه آیفون ۱۱ بسیار ناخوشایند است ، اما با قدرت خام دامنه ۱۱ Pro کاملاً مطابقت ندارد – ما شک داریم که به هیچ وجه متوجه مسئله ای نخواهید شد ، اما اگر این مشخصات برای شما مهم باشد ، باید توجه داشته باشید.

۲: شما عمر باتری درخشان را می خواهید
این ممکن است با توجه به نکته فوق در مورد باتری عالی ، گیج کننده به نظر برسد ، اما با وجود اینکه آیفون ۱۱ از ماندگاری خوبی برخوردار است ، تلفن های زیادی در بازار وجود دارند که ماندگاری بیشتری دارند.

۳: شما برای رسانه ها و برنامه ها به ظرفیت عظیمی احتیاج دارید
گزینه های ذخیره سازی آیفون ۱۱ با ۲۵۶ گیگابایت بالاتر است – تقریباً برای همه خوب خواهد بود ، اما اگر عاشق ترابایت فضای هستید ، در اینجا ارائه نمی شود.

منبع: TechRadar

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics