یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است – اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

نظر ما

آیفون ۱۱ پرو مکس بهترین چیزی است که اپل می تواند به مشتریان خود ارائه دهد – صفحه نمایش سطح بالا ، بلندگوهای قدرتمند ، پردازنده ارتقا یافته همه از ارتقاء عظیم دوربین پشتیبانی می کنند. با این حال ، این گوشی واقعاً برای طرفداران اپل یا شخصی که واقعاً به لنز اضافی یا عمر باتری بیشتری نیاز دارد پیشنهاد می شود

مزایا

حالت شب واقعاً می درخشد
برگشت دوست داشتنی
پردازنده قدرتمند

معایب

طراحی به روز نشده است
عدم نوآوری واضح و فراتر از دوربین
گران قیمت ترین آیفون است

برررسی ۲ دقیقه ای

آیفون ۱۱ پرو مکس بزرگترین و قدرتمندترین تلفنی است که اپل تاکنون تولید کرده است ، از بهترین تکنولوژی خود استفاده کرده و آن را با یک طراحی به روز شده که شامل یک صفحه پشت مات جدید ، سه دوربین طراحی شده برای رقبایی از جمله گوگل و هواوی می باشد ، روانه بازار کرده است. باتری پیشرفته برای دوام بیشتر. با این حال، همچنین یکی از گران ترین تلفن های موجود در بازار است.

با دوربین عمیق تر تحت تأثیر قرار می گیریم ، بیشتر تحت تأثیر Night mode قرار گرفته ایم: iPhone 11 Pro Max قادر است شب را تقریباً به روز تبدیل کند ، اما این کار را با حفظ جزئیات زیادی انجام می دهد.

طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس با همان طراحی مشابه دو مدل قبلی (آیفون X و آیفون XS) برای اکثر اپل بازها آشنا خواهد بود ، هرچند پشت مات بسیار خوش دست است. اندازه “مکس” برای همه جذاب نیست ، اما این نمایشگر OLED بزرگ و چشمگیر ۶٫۵ اینچی را توجیه می کند ، که از لحاظ بصری و از طریق بلندگوهای استریو به روز شده ، یک تجربه سینمایی درخشان را ارائه می دهد.
دوربینی که در پشت گوشی قرار دارد فضای زیادی را اشغال می کند ، اگرچه اگر شما دست راست هستید ، وقتی در حال انجام کارهای روزانه خود هستید، مشکلی بوجود نمی آورد.

اپل قول می دهد که باتری آیفون ۱۱ پرو مکس نسبت به سال گذشته پنج ساعت بیشتر از XS Max باشد و این ادعا در آزمایشات ما به اثبات رسیده است – این امر به ویژه هنگام پخش فیلم های HDR بر روی تلفن و باتری ۲۰ ساعته عالی است.

در استفاده روزانه متوجه شدیم که این فقط در مورد یک ساعت هوشمند ۲۴ ساعته است (با فرض اینکه شما بخشی از آن زمان را می خوابید) و شارژر سریع که (در آخر) در جعبه قرار دارد حدود ۲۰٪ در ۱۵ دقیقه می دهد و شارژ کامل فقط در یک ساعت و نیم صورت می گیرد.

با وجود iOS 13 در صفحه ، Pro Max احساس بهتری نسبت به مدل های قبلی نشان می دهد و ترفندهایی در مورد دقت و دامنه Face ID باعث می شود هر روز استفاده از آن ساده تر شود ، با مواردی مانند باز کردن یک اعلان هنگامی که تلفن صاف روی یک میز قرار می گیرد بسیار ساده تراست.

عملکرد آیفون ۱۱ پرو مکس نیز تحت تأثیر قرار گرفت ، اگرچه در برنامه دوربین با کندی روبرو شدیم. با این حال ، اگر به دنبال ویرایش ویدیو در حال حرکت هستید (و فراموش نکنید که این تلفن می تواند ۴K را با ۶۰ فریم در ثانیه شکار کند و این کار را به خوبی انجام دهد) ، از این پیشنهاد لذت خواهید برد.

به طور کلی ، آیفون ۱۱ پرو مکس یک قدم واقعی به جلو و پیشرفته ترین آیفون هنوز است. با این حال ، هنگامی که فکر می کنیم در اینجا چیز جدید دقیقاً جدید است ، ما نتوانستیم خیلی فراتر از دوربین بهبود یافته (خصوصاً حالت شب) و تجربه سینمایی اندکی ارتقاء یافته باشیم.

اگر می خواهید مقداری پول صرفه جویی کنید ، توصیه می کنیم آیفون ۱۱ را چک کنید – در حالی که دائماً در طول تست ما از ۱۱ Pro حداکثر چیزهای کمی از عملکرد چشمگیر پیدا می کردیم ، نمی توانستیم این احساس را تکان دهیم که این واقعاً فقط یک تلفن است. برای طرفداران اپل که بهترین چیز را می خواهد بدون هیچ گونه سازش پیشنهادی قابل قبول است.

میخواهید بیشتر بدانید؟ در ادامه تست عمیق تلفن هوشمند برتر اپل را ببینید.

تاریخ انتشار و قیمت iPhone 11 Pro Max

تاریخ معرفی آیفون ۱۱: ۱۰ سپتامبر
تاریخ عرضه آیفون ۱۱: ۲۰ سپتامبر
قیمت آیفون ۱۱: از ۱٫۰۹۹ دلار

اگر به دنبال دستیابی به این تلفن بی نظیر هستید ، تاریخ انتشار آیفون ۱۱ پرو مکس برای جمعه ۲۰ سپتامبر تعیین شده است – این بدان معنی است که شما واقعاً منتظر نمی مانید.

با این حال ، این قیمت ممکن است یک نکته بسیار مهم باشد زیرا گرانترین آیفون موجود در آن است.

بله ، این هزینه برخی مک بوک ها در سرزمین های خاص رقیب است ، اما این یک مقایسه عادلانه نیست – اینها محصولات مختلف با مشخصات مختلف هستند که برای انجام کارهای بسیار متفاوت طراحی شده اند. با این حال ، این نشان می دهد که اگر شما می خواهید تلفن بالارده اپل را بخرید ، iPhone 11 Pro Max خیلی گران است.

قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس برای مدل ۶۴ گیگ از ۱،۰۹۹ دلار / ۱،۱۴۹ پوند / ۱،۸۹۹ دلار آغاز می شود. ظرفیت ذخیره سازی به ۲۵۶ گیگ می رسد و قیمت درخواستی آن ۱،۲۴۹ دلار / ۱،۲۹۹ پوند / ۲،۱۴۹ AU است.

سپس برای قیمت گران ترین مدل ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت ۱،۴۴۹ دلار / ۱،۴۹۹ پوند / ۲،۴۹۹ AU پیش می رود – بنابراین اگر به اندازه کافی پولدار نیستید که مرتباً در استخر پول شنا کنید ، احتمالاً وقت آن است که پس انداز کنید.
شما متوجه تفاوت قیمت بین انگلیس و آمریکا شده اید – جایی که پیش از این اپل برچسب قیمت دلار و پوند را برای آیفون های خود مطابقت داده بود ، امسال در حالی که در ایالات متحده آمریکا قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس برابر است. با توجه به موفقیت آمیز بودن این گوشی ، (iPhone XS Max) ، در انگلستان افزایش یافته است ، که مطمئناً قصد خرید برخی از خریداران در آنجا را دارد.

دوربین

ما معمولاً در بررسی های خود به سرعت ارزیابی دوربین را نمی گیریم ، اما تغییر اصلی دامنه آیفون ۲۰۱۹ در کیفیت تصویربرداری ارائه شده است.

از نظر سخت افزاری ، تفاوت اصلی در افزودن دوربین فوق العاده ، ساخت آن به سه دوربین در قسمت پشتی گوشی است.

اینها در پشت آیفون ۱۱ پرو مکس با افتخار می نشینند و مربع شیشه ای موجود در اطراف آنها مطابق با رنگ گوشی است که به حداقل رساندن تاثیر بصری سه سیاه چاله برجسته در قسمت عقب کمک می کند.

آنچه شما اینجا آورده اید یک لنز با زاویه دید عادی ، یک لنز تله فوتو و لنزهای زاویه فوق العاده عریض است. دوربین تله فوتو شما ۲ برابر شما را به موضوع خود نزدیک می کند و لنزهای با زاویه دید فوق العاده وسیع شما را قادر می سازد تا دو برابر صحنه جلوی خود را درون قاب قرار دهید.

این عالی است اگر شما سعی می کنید که تصویر یک گروه از دوستان یا حیوانات را شکار کنید ، اما نمی توانید به عقب یا نزدیکتر حرکت کنید – iPhone 11 Pro Max به شما امکان می دهد بدون نیاز به حرکت ، محصول راعقب و جلو بکشید.

هر سه دوربین سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی را بسته بندی می کنند که این روزها برای اکثر تلفن های هوشمند بسیار استاندارد است و این امکان را فراهم می کند تا تعادل خوبی بین اندازه پیکسل (برای گرفتن نور بیشتر) و وضوح تصویر (برای ضبط جزئیات زیاد) فراهم شود.

ضبط ویدیو نیز بهبود یافته است ، به گونه ای که Pro Max اکنون قادر به ضبط ۴K با ۶۰ فریم در ثانیه است. این بدان معناست که به دلیل گرفتن اطلاعات بیشتر ، فیلم های صاف تری می گیرید ، اما لازم به یادآوری است که این امر باعث می شود خیلی سریع تر فضای ذخیره سازی در آیفون شما پر شود.

این روزها درباره دوربین آیفون – یا هر تلفن هوشمند مدرن – می توان گفت بسیاری از این ویژگی ها وجود دارد و در کل می خواهید با هر یک از آنها کیفیتی بهتر برقرار کنید.

این بدان معناست که هر برندی که سعی در ایجاد یک دوربین عکاسی پیشرو در بازار داشته باشد ، باید آن را با ویژگی هایی پر کند و این همان کاری است که اپل در اینجا سعی کرده است آن را انجام دهد.

حالت شب

حالت اول حالت شب است – مدل های قبلی اپل نتوانسته اند عکس های واقعاً چشمگیر را در تاریکی ثبت کنند و مارک های دیگر ایده را از اینجا به سرقت برده اند ، سامسونگ ، هواوی و بویژه گوگل این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهند ، دوربین های تلفنی را ارائه می دهند که تقریباً می توانند شب را روشن کنند. پس از پردازش پیشرفته تصاویر ، به روز تبدیل می شود.

حالت جدید Night اپل مطمئناً آن را وارد رقابت می کند – از نظر ما ، این تنها بزرگترین دلیل برای خرید آیفون جدید است. شما باید تلفن را ثابت نگه دارید ، یا آن را ببندید یا آن را روی سه پایه سوار کنید ، اما اگر این تلفن را داشته باشید به شما امکان می دهد عکس هایی با جزئیاتی بگیرید که حتی چشمان شما نمی توانند آن را ببینند.

بسته به میزان نور (و اینکه آیا شما از سه پایه استفاده می کنید یا نه) آیفون از شما می خواهد که بین ۲-۵ ثانیه به طور عادی نگه دارید – با این حال ،برای گرفتن صحنه های “کاملاً روشن”.  می توانید به صورت دستی این کار را تا ۳۰ ثانیه افزایش دهید (در صورت وجود آیفون سه پایه یا تکیه دادن آن به دیوار).

نتایج گاهی اوقات مبهم کننده بودند – سطح وضوح و روشنایی که آیفون با استفاده از حالت Night می تواند به آن دست یابد ، باید باور شود.

ما می گوییم که نتایج گاهی اوقات مبهم کننده بودند ، زیرا اگر هر حرکتی را انجام دهید، کل تصویر خراب می شود. این بدان معناست که اگر در حال رقصیدن با دوستان هستید ، به هیچ وجه کار نمی کند و برای بدست آوردن هر نوع وضوح ، باید حالت Night را خاموش کنید (اگرچه تصاویر هنوز هم نسبتاً روشن هستند).

حالت بهتر پرتره

ارتقاء دیگر دوربین حالت پرتره است: نه تنها برروی شخص، بلکه حیوان یا موضوع دیگری که می خواهید عالی نگاه کنید ، بلکه در حال حاضر نیز قادر به کار در مسیری “عادی” هستید ، همانطور که در مدل های قبلی بزرگنمایی شده است ، به لطف سنسور اضافی که قادر به گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد عمق است.

نتایج بسیار خوب است ، به خصوص هنگامی که شما در حال ضبط کردن افراد در صحنه های روشن و متناقض هستید – در واقع ، چنین عکس هایی به درستی بگیرید و تصاویر می توانند خیره کننده باشند. برای پنهان کردن لکه ها می توانید با حالت های مختلف نورپردازی ارائه شده بازی کنید ، یا از گزینه جدید High Key Mono برای ایجاد یک تصویر چشم گیر و اثربخش تر استفاده کنید.

با این حال ، هنگام گرفتن برخی از تصاویر ، تشخیص مو هنوز هم یک مشکل بود و آیفون ۱۱ پرو مکس تلاش کرد تا سر یک گربه را کاملاً تیز کند. گرفتن عکس از اشیاء باید بهتر عمل کند ، اما فهمیدیم که به طور کلی این موارد در اطراف لبه ها نیز کمی پیچیده هستند.

با این حال ، کیفیت کلی عکس ها ، به ویژه در مقایسه با آیفون XS Max سال گذشته ، مطابق آنچه انتظار دارید روشن تر و واضح تر است. اگر یادتان باشد که در آنجا وجود دارد ، از دوربین فوق العاده خوب استفاده می کند ، اما علی رغم تمام تلاش های اپل برای حل این مسئله با پردازش تصویر ، نتایج کمی تحریف شده است.

تعویض بین حالت های دوربین همیشه صاف نبوده است ، به خصوص که سنسور فوق العاده عریض کمی مشکل درست می کند ، و اغلب ما دوربین را روشن می کنیم و با یک پیش نمایش خالی مواجه می شویم که فقط برخی از تغییر حالت می تواند آن را رفع کند.

ما در واقع از بیش از برخی از نتایج “عادی” دوربین آیفون رد شده ایم زیرا آنها به همان اندازه سال گذشته خوب هستند – تصاویر به طور کلی روشن ، با تمرکز و پر از جزئیات و رنگ هستند. اسنپ های اپل نسبت به دوربین های برخی مارک های رقیب اشباع کمتری دارند و به خوبی منفجر می شوند و سطح وضوح و زیبایی را نشان می دهند.

در حالت فیلمبرداری نیز موارد بهبود می یابد – احساس ما این است که حالت ۴K ، ۶۰fps بیشتر از ویژگی های اصلی برای سرگرمی است تا یک قابلیت واقعاً مفید ، اما اگر عکاس یا فیلمبرداری جدی هستید که به دنبال خرید این گوشی هستید (به عنوان نام از iPhone 11 Pro Max پیشنهاد می کند) پس چنین ویژگی هایی را می خواهید؛ جزئیات غنی تر است و – از نظر مهم اهمیت – قرار گرفتن در معرض متعادل تر است ، به این معنی که می توانید فیلم هایی با ظاهری بهتر ایجاد کنید.

این ویژگی واقعاً چیزی است که مورد توجه نخبگان رسانه های اجتماعی قرار می گیرد ، افرادی که مایل به گرفتن عکس های سرنوشت ساز با آیفون هستند و با مجموعه ویرایش پردازنده به شما امکان می دهند رنگ و فیلترهای کل ویدیو را مستقیماً روی دستگاه خود تغییر دهید. ، لذت بردن از اینجا بسیار است.

نکته ای که ما از آن لذت نبردیم استفاده از کلمه Slofies در بازاریابی اپل بود – این ها فقط فیلم هایی با حرکت آهسته هستند که هم اکنون با دوربین جلوی گوشی قابل ضبط هستند و شما آنها را روی هر سه آیفون جدید ضبط می کنید.

نتایج خوب است – به احتمال زیاد اکثر کاربران آنها را سرگرم کننده و ارزشمند به اشتراک می گذارند.

طراحی

ممکن است اپل طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس را در قسمت جلویی تغییر ندهد (در مقایسه با سال گذشته XS Max) اما در قسمت عقب موارد بسیار بهبود یافته است: یک پشت شیشه مات جدید وجود دارد که در دست بسیار متفاوت است و احساس می کند تفاوت های قابل توجهی وجود دارد – بسیار کمتر مستعد ابتلا به لک ها و اثر انگشت است و احساس می کند که یک نسخه به روز است.

بقیه طراحی بسیار شبیه به مواردی است که در سالهای اخیر از اپل دیدیم: شکاف باقی مانده است ، طرفین از فولاد ضدزنگ خمیده اند و در قسمت پایین گوشی یک کانکتور لایتنینگ و دو گریل بلندگو (برای تقارن – فقط یک) وجود دارد. در واقع صدای بیرون به اتشار می رسد)

مطمئناً بسیار زیاد است – اگر از تلفن های Plus یا Max سالهای اخیر اپل استفاده کرده باشید ، ۱۱ Pro Max را بیش از روز کنترل می کنید.

عنصر اصلی طراحی یکی از مواردی است که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم: بخش دوربین در قسمت عقب گوشی. این بر روی لبه های نوک تیز است ، همانطور که با آسیاب کردن شیشه به پایین و چرخاندن آن در قسمت عقب گوشی ساخته شده است. هشدار داده شود: این تلفن را با دستگاه دیگری در جیب خود قرار ندهید ، زیرا برجستگی می تواند به راحتی صفحه دیگری را خراش دهد.

 

درنهایت ، طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس تقریباً شبیه به آیفون XS Max است – تا جایی که ما توانستیم در طی آزمایش تست ، گوشی اشتباه را دوباره تنظیم کنیم.

رنگ های iPhone 11 Pro Max جذاب هستند: سبز نیمه شب ، خاکستری فضایی ، نقره ای و طلایی. سبز تیره به راحتی در ذهن ما جذاب ترین است و آشکارترین جمله ای که می توانید برای اعلام آن بیان کنید: “مردم شهر ، من یک آیفون جدید دارم!”

اگرچه احتمالاً می خواهید آن را در آیفون ۱۱ پرو مکس قرار دهید تا از آن محافظت کنید ، زیرا این واقعاً گران است و نمی خواهید به نیمه دیگر خود بگویید که آن را در یک هفته خراب کرده اید.

صفحه نمایش

گذشته از دوربین ، صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرو مکس (ما نمی توانیم بدانیم که چقدر می توان نام آن را نوشت) که یکی از اصلی ترین نقاط فروش این تلفن گران قیمت و شاهانه است.

آنچه در دست دارید ۶٫۵ اینچ صفحه نمایش است ، با یک صفحه OLED که بار دیگر توسط اپل تصفیه شده است. این ویژگی از فناوری True Tone برای مطابقت بهتر با شرایط روشنایی محیط (تغییر تعادل رنگ سفید با توجه به وضعیت روشنایی که در آن قرار دارید) و همچنین صفحه نمایش سیال – اگرچه کاملاً روان نیست به عنوان نرخ تجدید بالاتر ما در به عنوان مثال iPad Pro.

به نظر می رسد صفحه جدید OLED هنگام دیدن صحنه های سفید و یا در حال مشاهده عکس ، رنگ های زرد بیشتری دارد – به عنوان مثال ، این تصاویر در هنگام مشاهده تصاویر روی صفحه رایانه وجود ندارند ، بنابراین به نظر می رسد که با کالیبراسیون دستگاه روبرو می شوید.

این رنگ زمانی قابل توجه است که ۱۱ Pro Max در کنار iPhone XS Max از سال ۲۰۱۸ نگه داشته شود – اما اندک است ، و تصاویر در هنگام مشاهده در انزوا بد نیست.

یکی از به روزرسانی های مهم در اینجا قابلیت پخش محتوای Dolby Vision است – ممکن است به نظر نمی رسد بیشتر از مرحله HDR10 (نسخه معمولی پخش با دامنه پویا بالا که بیشتر تلفن ها برای نمایش دادن قسمت های تاریک و سبک صحنه استفاده می کنند و همه چیز را از نظر بصری جذاب تر کنید) ، اما تفاوت می کند.

تماشای فیلم ها احساس را غوطه ور تر می کند – می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید ، و به طور کلی پخش فیلم بسیار سینمایی تر است. دلیل این امر این است که آیفون معمولاً فقط ۸۰۰ گره از روشنایی را نشان می دهد (اندازه ای که صفحه نمایش از آن روشن تر می شود) ، که هنوز هم بسیار خوب است – اما هنگام بازی در یک فیلم Dolby Vision همه چیز چشمگیرتر می شود (تا ۱۲۰۰ گره) پیش می رود.

اگر کسی را در اطراف خود ندیده اید ، با پخش صدای خارج از بلندگوها می توانید این احساس سینمایی را بهبود بخشید – اپل یک تنظیم صدای مجازی صدای فراگیر ایجاد کرده است ، و در حالی که شنیدن همان چیزی از طریق یک جفت هدفون مناسب نیست. ، صدا احساس می کند که در اطراف گوش های شما حرکت می کند.

باز هم ، چیز جدیدی برای صنعت گوشی های هوشمند نیست ، اما نشان می دهد که اپل هنوز در تلاش است تا بهترین تجربه ممکن رسانه ها را در تمام این سال ها پس از انتشار iPod ارائه دهد.

باتری

اپل با اشاره به این واقعیت که می تواند پنج ساعت بیشتر از آیفون XS حداکثر دوام داشته باشد ، ادعای بزرگی در مورد پیشرفت های باتری آیفون ۱۱ پرو مکس ارائه داد.

دلیل این امر کنجکاو است – این از نظر اندازه واحد برق بدون تأثیر در ضخامت دستگاه ، بزرگترین افزایش است. آیا ممکن است اپل قصد داشته از ویژگی شارژ وایرلس معکوس که در مورد معرفی آیفون ۱۱ شایعه شده است پرده برداری کند ، اما نتوانسته است آن را به میزان لازم بکار ببرد؟

خوب ، خواه این تئوری توطئه صحیح باشد یا خیر ، عمر باتری در آیفون ۱۱ پرو مکس در واقع قوی است ، و اینگونه است که ما در روز سوم آزمایش فرار کردیم …

با اتهام شارژ آیفون ساعت ۷ بعد از ظهر ، ما یک فیلم با قابلیت Dolby Vision را برای روشنایی خودکار تماشا کردیم ، قبل از استفاده از تلفن برای هدایت ما در خانه به مدت ۵۰ دقیقه (پخش همزمان موسیقی از طریق بلوتوث). ما همچنین برخی از پیام رسانی ها را انجام دادیم و سعی کردیم قبل از رفتن به رختخواب ، دقیقاً قبل از نیمه شب یک ساعت به صفحات مجازی خود برسیم، که در آن زمان تلفن به حدود ۶۲٪ کاهش یافته بود.

در طول شب ، اوضاع آرام بود و حالت آماده به کار تنها باتری ۵-۶٪ را در طی ۷ ساعت از دست داد ، به این معنی که ما روز را با باتری بیش از ۵۰٪ باقیمانده شروع کردیم.

یک روز سخت تست ، که شامل بازی کردن ، تماشای فیلم پخش شده ، تست دوربین و اجرای معیارها بود (گزینه دوم که در باتری بسیار سخت است) ، دید که آیفون ۱۱ سرانجام قبل از ساعت ۶ بعد از ظهر منقضی می شود (بدون استفاده از حالت صرفه جویی باتری).

این عملکرد بسیار چشمگیر است ، و یک دستاوردی نیست که ما انتظار داشتیم بر اساس عملکرد آیفون XS Max در سال گذشته انتظار داشته باشیم – بنابراین به نظر می رسد ادعاهای اپل مبنی بر باتری قدرتمندتر در واقع صادق است.

هنگامی که صحبت از تهیه این تلفن می شود ، شما دو گزینه دارید: شارژ بی سیم وجود دارد (که ما از شما توصیه می کنیم در آن سرمایه گذاری کنید: در صورت داشتن یک شارژر بی سیم برای خانه و محل کار خود.)

ما قابلیت شارژ آیفون ۱۱ پرو را از سطح کاملاً مسطح آزمایش کردیم و در واقع سریع بود: بعد از ۱۵ دقیقه تقریباً ۲۵٪ ، بیش از حد کافی بود تا شما را به جایی برساند. شارژ کامل فقط ۹۰ دقیقه طول کشید ، بنابراین دریافت شارژر سریع در جعبه مطمئناً باعث می شود هزینه بالای ۱۱ Pro Max کمی تحمل بیشتری داشته باشد.

iOS 13 و عملکرد

iPhone Pro 11 Max در حال اجرا iOS 13 است ، به این معنی که پیشرفته ترین نرم افزاری است که اپل باید ارائه دهد.

برخی از ترفندهای خوب انیمیشن با پلتفرم جدید وجود دارد که مواردی مانند حجم و اعلان های خاموش کننده صدا اکنون گرد تر و – در آخر – تعاملی نیز هستند.

Face ID نیز بهبود یافته است: نه دقت آن به این ترتیب ، بلکه از نظر میدان دید دوربین می تواند وارد شود. در حالی که دوربین جلوی آیفون ۱۱ پرو مکس در انتخاب چهره بهتر از مدل نیست. سال گذشته ، هنگام نشستن روی میز خود ، آنلاک آن را راحت تر کرد – لازم نبود تلفن را برای خواندن پیام به همان اندازه که با iPhone XS Max 2018 انجام دادیم ، انتخاب کنیم.

اگر فردی هستید که اغلب خود را بین شبکه های Wi-Fi یا اتصالات بلوتوث می بینید ، لمس طولانی را در ضربات مربوطه در مرکز کنترل (گزینه هایی که با پایین کشیدن از سمت راست بالای صفحه iPhone 11 Pro Max می توانید انتخاب کنید) ) به شما امکان می دهد شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توجه خواهید کرد که “ضربات طولانی” و “ضربات آنی” آنجا – در جایی که آیفون های سطح بالا قبلی از ۳D Touch استفاده کرده اند و به کاربران امکان می دهد صفحه را بیشتر لمس کنند تا سایر منوها را باز کنند یا دوربین را خاموش کنند. در محدوده جدید آیفون ۱۱ از این فناوری استفاده نمی شود.

در عوض ، شما یک موتور هپتیک به روز شده دارید ، جایی که تکان دادن زیر انگشت هنگام فعال شدن بیشتر احساس یک دکمه مکانیکی می کند ، و یک سیستم فشار طولانی که با استفاده از آن انگشت خود را روی گزینه ای نگه دارید ، سایر منوها را فعال می کند.

این کار هنگام شروع استفاده از آیفون ۱۱ پرو مکس بسیار سریع احساس شهودی می کند ، اگرچه هنگام تنظیم مجدد آیکون ها در صفحه اصلی گیج کننده می شوید – باید از یک فهرست انتخاب کرده یا انگشت خود را پیچ بزنید تا حرکت را شروع کنید.

از نظر عملکرد خام ، iPhone 11 Pro Max قدرتمندترین آیفون موجود در بازار است – و یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند بازار نیز هست.

اگر آمار و ارقام خام را از بین ببرید ، از Geekbench 5 نمره ۳۴۲۰ را نشان می دهد – این باعث می شود ۱۱ Pro Max حدود ۱۰٪ قدرتمندتر از آیفون ۱۱ و بیش از ۲۰٪ بهتر از آیفون XS Max باشد. سال گذشته

ما معتقدیم که گوشی های Pro بیشترین حافظه رم را برای هر آیفون دارند ، بنابراین منطقی است که نمرات کلی معیار بالاتر باشد.

اما اینها فقط اعداد هستند – عملکرد واقعی آیفون ۱۱ پرو مکس در استفاده روزانه چیست؟ خوب ، شما تلاش خواهید کرد تا به نقطه ای برسید که برنامه ها هنگام باز کردن و بسته شدن آنها ، کند شوند – می توانید هر شماره ای را بگیرید و بتوانید فوراً استفاده از آنها را شروع کنید.

این دوربین تنها منطقه ای است که ما با سرعت کمی مشکلات جزئی را دیدیم: بارگیری برنامه یک ثانیه طول می کشد (و همانطور که اشاره کردیم ، گاهی اوقات می تواند مسدود کند) ، و هنگام گرفتن عکس از دوربین فوق العاده پیش نمایش ، که نشانگر بزرگنمایی در خارج از قاب استاندارد است ، هنگام فشردن دکمه شاتر فوراً ظاهر نمی شود.

بارگیری یک عکس برای ویرایش یک یا دو ثانیه طول می کشد ، همچنین باعث می شود برخی از دستکاری های تصویر صرفه جویی شود – در حالی که می دانیم که پردازش بسیار زیادی در اینجا انجام می شود ، ما انتظار داشتیم که به جای اینکه برای تماشای چرخ پیشرفت در حال چرخش که هر از گاهی ظاهر می شود.

همچنین مواردی وجود داشت که پیمایش از طریق یک فیلم بارگیری شده برای رسیدن به صحنه خاص ، این فیلم را فریز می کرد ، که وقتی سعی می کردیم صحنه ای روشن تر پیدا کنیم برای تست کیفیت نمایشگر آزار دهنده بود.

با این حال ، به طور کلی قدرت آیفون ۱۱ پرو مکس به قابلیت های رسانه ای آن گسترش می یابد. قبلاً در مورد کیفیت تصویر برای فیلم ها صحبت کرده ایم ، اما کیفیت صدا – حتی در سرویس های پخش مانند Spotify – چشمگیر است. صدا از طریق یک جفت هدفون مناسب و قدرتمند ، با جزئیات بیشتر در مورد صدا از آنچه در انتظار برخی از تلفن های هوشمند است.

آن را بخرید اگر …

۱: شما بهترین آیفون را می خواهید
هیچ آیفون بهتری از نظر عملکرد یا مشخصات خاصی در بازار وجود ندارد – عمر باتری ، کیفیت سینمایی فیلم ها ، پانچ کلی پردازنده … این بهترین محصول اپل است.

۲: شما از تماشای فیلم در حال حرکت لذت می برید
همانطور که در بالا گفتیم ، ترکیب صفحه نمایش روشن ، Dolby VIsion و قابلیت های OLED پیشرفته ، تماشای فیلم های برتر را به یک تجربه عالی تبدیل می کند – و اپل به طور خودکار مجموعه شما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

۳: شما به برق با عمر باتری خوب نیاز دارید
iPhone 11 Pro Max دقیقاً این کار را انجام می دهد: بهترین قدرت هر آیفون را با طولانی ترین عمر باتری که از گوشی اپل دیده ایم ، ترکیب می کند (اگرچه به نظر می رسد در تست ما برای این افتخار با آیفون ۱۱ هماهنگ است).

آن را نخرید اگر …

۱: شما در حال تماشای هزینه ها هستید
تلفنی که از ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شود / ۱،۱۴۹ پوند / ۱،۸۹۹ دلار AU ، تصور همه از یک وسیله ضروری نیست – اگر بودجه دارید ، آیفون ۱۱ یا حتی مدل های ۲۰۱۸ را در نظر بگیرید.

۲: شما پیشرفته ترین ویژگی ها را می خواهید
در حالی که این پیشرفته ترین آیفون است ، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که در اینجا از دست رفته اما مارک های دیگر ارائه می دهند: شارژ وایرلس معکوس ، دوربین های بیشتر یا ۵G. اگر می خواهید آخرین ویژگی های تلفن هوشمند را داشته باشید ، پیشنهادات اپل به ندرت مکانی برای پیدا کردن آنها است.

۳: شما واقعاً به نسخه Pro نیازی ندارید
منطقی باشید – برخی از شما این کار را از خیال خارج می خوانید. شما فقط در حال تعجب هستید که می خواهید این گوشی در حالی که قصد یک آیفون جدید را دارید ، خوب باشد و برای شما آیفون ۱۱ شادی زیادی به همراه خواهد داشت … شما می دانید که واقعاً به این قدرت یا لنز اضافی نیاز دارید.

منبع: TechRadar

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics