یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بلومبرگ: ترکیب آیفون ۱۱ سنسور بهبود یافته Face ID ، عکاسی کم نور بهتر را ارائه می دهد
ترکیب آیفون 11 سنسور بهبود یافته Face ID ، عکاسی کم نور بهتر را ارائه می دهد
ترکیب آیفون ۱۱ سنسور بهبود یافته Face ID ، عکاسی کم نور بهتر را ارائه می دهد

بلومبرگ: ترکیب آیفون ۱۱ سنسور بهبود یافته Face ID ، عکاسی کم نور بهتر را ارائه می دهد

رویداد ۱۰ سپتامبر اپل به سرعت در حال نزدیک شدن است و شایعات پیرامون آیفون های نسل بعدی در نهایت به ثبات رسیده است. یک گزارش جدید از بلومبرگ شایعات قبلی را تأیید می کند که اپل با معرفی “Pro” تبلیغاتی برای جانشینان آیفون XS و XS Max ، طرح نامگذاری آیفون خود را ساده تر خواهد کرد. علاوه بر این اصلی در مدل های جدید Pro ، دوربین سه گانه آنها خواهد بود که قادر به عکس گرفتن از هر سه لنز برای تولید تصاویر با وضوح بالاتر با عملکرد کم نور بهتر است.

علاوه بر این ، کاربران دارای گزینه های جدید پردازش با قاب ، قابلیت ویرایش ویدیو و درست در برنامه Photos هستند. Face ID یک تعمیرات اساسی در آیفون های جدید با سنسور چند زاویه ای خواهد داشت که امکان باز کردن قفل را حتی در مواقع قرار گرفتن تلفن روی یک میز را نیز ممکن می سازد. در زیر کاپوت ، چیپست A13 دارای پردازنده جدیدی است که برای برنامه های AR تولید شده است. اپل همچنین گزینه های جدید رنگ مات را ارائه می دهد.

این گزارش همچنین جزئیات ۱۰٫۲ مورد انتظار iPad جدید را جایگزین iPad-9.7 اینچی سطح ورودی می کند. خط iPad Pro یک دست انداز خاص را دریافت می کند و با همان دوربین آیفون های پرچمدار همراه خواهد بود. گفته می شود که یک HomePod ارزان تر نیز در کارها است اما در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می شود.

منبع :via

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics