یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند. امروز با گذشت کمتر از یک هفته از زمان اعلام ، مجموعه جدیدی از تصاویر رسمی با حسن نیت ارائه دهنده WinFuture روی صفحه نمایش ظاهر شده اند و صفحاتی را که سامسونگ برای تلفن های جدید خود برنامه ریزی کرده است ، ظاهر می شود.

همانطور که در مورد سری Galaxy S10 که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شده است ، پیش آمد ، انتظار می رود طیف گسترده ای از موارد سازگار برای ترکیب Galaxy Note 10 در نظر گرفته شود. در صورت بروز نشت امروز ، این موارد باید شامل پوشش سیلیکونی حداقل با رنگ سفید و سیاه باشد. سرپوش پشت LED به رنگ سفید و سیاه؛ محافظ ایستاده ناهموار به رنگ سیاه و خاکستری؛ تعدادی از چرم های پشتی ، اگرچه تاکنون فقط نسخه سیاه تصویر شده است. و یک نمایش نمای جدید LED که نوار کوچکی را در سمت راست دارد که اعلان ها و سایر اطلاعات مفید را نشان می دهد. حالت دوم از نظر ظاهری به رنگ های سیاه ، سفید ، خاکستری ، قرمز و صورتی در دسترس خواهد بود.

در این مرحله مشخص نیست که آیا سامسونگ موارد رسمی دیگری دارد و پوشش های برنامه ریزی شده برای سری Galaxy Note 10 را در نظر گرفته است ، اما در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت Clear View Cases و طراحی قدیمی نمایش LED را کنار گذاشته است. به نظر نمی رسد گزینه های کیف پول LED و S-Samsung سامسونگ این برش را نیز انجام داده اند.

سری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و کلیه لوازم جانبی رسمی آن از چهارشنبه ۷ اوت در Unpacked در نیویورک رسمیت می یابد. پیش سفارشات برای هر دو تلفن هوشمند و موارد باید بلافاصله پس از این رویداد و محموله ها در ۲۳ آگوست آغاز شود.

مطلب پیشنهادی

تصاویر بیشتر از Samsung Galaxy Watch Active 2 قدرت آن را نشان می دهد

ما در مورد ساعت هوشمند آینده سامسونگ یعنی Galaxy Watch Active 2 اطلاعات کاملاً زیادی می دانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics