سه شنبه , اردیبهشت ۲۵ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / مقایسه / ۲۰ بازی برتر برای PS4

۲۰ بازی برتر برای PS4

از God of War تا The Last of Us ، بازی های انحصاری که شما حتما باید امتحان کنید.

پنج سال گذشته، برخی از بازی های فوق العاده فوق العاده PS4 را تولید کرده است، به طوری که آن را مانند افتخار برای آخرین کنسول سونی. و در سال ۲۰۱۸، ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم تا عناوین عظیم دیگری را اضافه کنیم، از جمله Spider-Man PS4 که یکی از بهترین بازی های شما است که احتمالا در سال جاری بازی می کند و البته God of War که هنوز هم یک برجستگی مطلق است، اگر هنوز به آن نیاز دارید.

این لیست از بهترین بازی های منحصر به فرد PS4 با انحصار کنسول است، بنابراین برخی از آنها را می توان در PC یافت. انحصار باید دائمی باشد و نه زمانبندی (بنابراین ما مجبور شدیم Nier: Automata را در هنگام انتشار در Xbox One حذف کنیم). به علاوه، بازی ها باید نسخه های کامل قیمت باشند، نه DLC و یا افزودنی های محتوا – هرچند اگر ما خوش شانس باشیم، آنها در لیست بازی PS Plus رایگان در برخی موارد حضور خواهند داشت. همه چی رو گرفتی؟ در اینجا بهترین بازی هایی که فقط در کنسول جدید سونی پیدا می کنید، اینجا است. و اگر شما به آن نیاز دارید، بهترین محصولات PS4 Pro را در اینجا خواهید دید، بنابراین شما می توانید ۴K کنسول ارزان تر و بهترین بسته های VS PlayStation را بدست آورید تا بتوانید از هر بازی سازگار در یک تجربه کاملا VR لذت ببرید.

۲۰٫ Ni No Kuni 2

این بازی که شما را به Ghibli نزدیک می کند

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: Level-5 | سبک: RPG

پیشرفته برای PS4 Pro
همچنین در کامپیوتر موجود است
سبک هنری زرق و برق دار

چه کسی نمی خواهد یک انیمیشن Studio Ghibli بازی کند؟ این اساسا چیزی است که شما با Ni No Kuni 2، RPG زیبایی از توسعه دهندگان ژاپنی Level-5 (که در کلاسیک هایی مانند Rogue Galaxy، Dark Chronicle و Franchise Dragon Quest کار می کنند) انجام می شود. این بازی با ارائه یک داستان بزرگتر از اصل، پیشرفت می کند و … اوه، آره، یک شهر سازی و مدیریت سیم، که به شما می دهد مالکیت باور نکردنی جهان است. سیستم نبرد قوی و بصری هیجان انگیز است، بنابراین شما می توانید یک نمایش مجدد آتش بازی مجازی در هر زمان که شما مبارزه می کنید. هیولاها و شخصیت ها به خوبی تصور می شوند و … آه، فقط به این بازی نگاه کنید. این دقیقا نوع مکانی است که می خواهید ماه ها زندگی خود را صرف کنید. پس چرا نه؟

۱۹٫ GT Sport

بهترین بازی مسابقه ای در PS4

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷ | توسعه دهنده: Polyphony | ژانر: مسابقه

پیشرفته برای PS4 Pro
سازگار با چرخ های مسابقه
مسابقات و رویدادهای آنلاین

اگر شما به دنبال یک تجربه رانندگی در PS4 هستید، فقط یک انتخاب وجود دارد. مطمئنا، DriveClub مورد علاقه قبلی بود، اما GT Sport همه چیز را ارائه می دهد که این بازی تا به حال بیشتر شده است. کیت معمولی از ماشین های ورزشی عالی برای انتخاب، و تعدادی از مدل های با کارایی بالا از تولید کنندگان تجاری، همراه با بسیاری از بهترین آهنگ های جهان، با عشق بازی در بازی وجود دارد. اما آنچه که این مجموعه را از هم جدا می کند، گزینه های آنلاین است، مسابقات، رویدادهای خاص و بارهای بیشتری را ارائه می دهد – شما اساسا می توانید از زندگی هیجان انگیز، راننده حرفه ای مسابقه حرفه ای، بدون خطر توفنده (یا میلیون ها دلار آنها احتمالا درآمد دارند)

۱۸٫ Until Dawn

B-movie در بهترین حالت خود را ترساند

تاریخ انتشار: ۲۰۱۵ | توسعه دهنده: Supermassive Games | ژانر: ترسناک

هزینه بودجه
انتهای چندگانه
بارها از حقه های واقعی

تا زمانی که Dawn موفق به پخش فیلم های ترسناک مورد علاقه خود است و هوشمندانه آنها را به اندازه یکنواخت، زیر گروهی از نوجوانان با یک راز تاریک مشترک به عنوان آنها تلاش می کنند برای زنده ماندن سفر کابین است که به سرعت به یک کابوس زنده تبدیل می شود. انتخاب هایی که در سراسر داستان انجام می دهید، تعیین می کند که آیا این شخصیت های نجیب زاده زنده هستند یا خیر، که خود را به مقدار زیادی توانایی پخش مجدد می رساند: شاید شما بهترین کار را برای جلوگیری از خونریزی انجام دهید، یا شاید بتوانید شخصیتی خاص را آزار دهید. مرگ وحشتناک هر کدام از مسیرهایی که انتخاب میکنید، آماده باشید تا از عقل خود (و یا حداقل از دست رفته) در امتداد راه بروند.

۱۷٫ Yakuza 6

دیگر سمج جنایی بزرگ در PS4

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: Sega | سبک: RPG اکشن

پیشرفته برای PS4 Pro
به طور کامل برای ایالات متحده و انگلیس تعریف شده است
بازی عظیم، ارزش بسیار بالایی دارد

اگر شما هرگز سری Yakuza منحصر به فرد PS4 را تجربه نکرده اید … با چه کاری شما با زندگی بازی خود انجام داده اید؟ وقت آن است که این اشتباه را با آخرین Yakuza اصلاح کنید. خیر، واقعا شش هسته اصلی برای سری، در واقع یکی از بهترین مکان ها برای شروع است، زیرا کار بسیار بزرگی برای گفتن این داستان تاکنون است، در حالی که بهترین بازی ها و عناصر را از بازی های قبلی در یک ماجراجویی گوشتی ارائه می دهد. این اساسا یک Action-RPG است که در ژاپن قرار دارد، جایی که شما بازی Kazuma Kiryu رئیس سابق Yakuza، که در حال حاضر یک پسر خوب برای بچه های اتخاذ شده و مردم شهر خود است مبارزه می کند. حواس پرتی مینی بازی وجود دارد، بارهای داستان های شگفت انگیز برای تجربه، و روایت جذب کلی.

۱۶٫ Street Fighter 5

افسانه مبارزه یک خانه در PS4 پیدا می کند

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ | توسعه دهنده: Capcom | ژانر: مبارزه

لیست عظیم شخصیت ها
همچنین در کامپیوتر موجود است
سازگار با fightsticks

این ممکن است در قالب نسبتا خشن عرضه شود، اما پس از بیش از یک سال از محتوای اضافی، شخصیت های جدید و اصلاحات بی شماری، Street Fighter 5 پتانسیل کامل خود را به عنوان یک بازی جنگی فوق العاده شناخته شده است. لیستی که در حال رشد است از شخصیت های منحصر به فرد است مناسب برای هر سبک بازی است، و سیستم های خلاقانه V-Skill و V-Trigger یک لایه هیجان و عمق استراتژیک را برای هر یک از بازی های شدید اضافه می کند. این که آیا شما با علاقه های قدیمی مانند ریو بروید یا برای تازه واردین عجیب و غریب مانند ناکلی بروید، Street Fighter 5 بیشتر از قابلیت بازتولید بی نهایت و سقف مهارت بی حد و حصر ارائه می دهد که شما انتظار دارید از سری بازی های مبارزه ای که علاقه مندان Capcom را انتظار داشته باشید، ارائه کنید.

۱۵٫ inFamous: Second Son

یک ماجراجویی ابرقهرمان که از دست نرفته است

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴ | توسعه دهنده: Sucker Punch | ژانر: ماجراجویی اکشن

اقدام ابرقهرمان درخشان
استفاده عالی از DualShock 4
گرافیک بالای بدنه، با وجود انتشار PS4 در تاریخ انتشار

با وجود اینکه این یکی از بازی های اصلی PS4 بود، InFamous: پسر دوم نمونه ای عالی از چگونگی تغییرات فنی PS4 Pro می تواند کیفیت بازی را به طور چشمگیری تغییر دهد. حتی ۴ سال پس از انتشار، سوکور پانچ داستان فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است و داستان آن در مورد ریشه ها، خانواده و برادری هنوز هم یکی از بازی های مورد علاقه من است. این زمین بازی خود را در سیاتل ایجاد می کند، و هیچ چیز احساس خوبی به عنوان زنجیر زدن به همراه حملات با قدرت های جدید خود را پیدا کرده است برای جلوگیری از بد بزرگ است که تهدید شهر شما و خانواده شما. فوق العاده عالی است.

۱۴٫ The Last of Us Remastered

بهترین داستان بازی تا کنون گفته است

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴ | نویسنده: Naughty Dog | ژانر: ماجراجویی اکشن

یکی از بهترین داستان های بازی در تمام دوران
به نظر می رسد فوق العاده در طرفدار
حماسه بخش خنثی

خوب، خوب، از نظر فنی آخرین ما از یکی از بهترین بازی های PS3 بود، اما ساختن لیستی از بهترین انحصار PS4 بدون ذکر این رمستر فوق العاده است. شما نه تنها بازی اصلی The Last Of Us را در ۴K با شکوه دریافت می کنید اگر شما PS4 Pro را شلیک می کنید، بلکه یک بار از محتوای اضافی همراه با آن نیز دریافت می کنید. داستان آخرالزمانی پس از نبرد سگ همچنان یکی از بهترین داستانهای ویدیویی است که تا به حال گفته شده است. بنابراین، اگر شما داستان Ellie و Joel را تجربه نکرده اید، به عقب برمی گردیم (اگرچه خیلی دور نیست، این یک بازی زمانگیر با جهش در آن است) و غرق در یکی از بهترین بازی های تمام وقت می شوید.

۱۳٫ Tearaway Unfolded

یک ماجراجویی کاغذی که در آن شما ستاره هستید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۵ | توسعه دهنده: Media Molecule | ژانر: Adventure Platformer

بهترین استفاده از ویژگی منحصر به فرد DualShock 4 است
دنیای کاغذی شایان ستایش
شما را در این بازی قرار می دهد

Tearaway Unfolded یکی از آن بازی های نادر است که از ابتدا تا انتهای لذت واقعی است. دنیای کاغذ و هنر زیبا آن چیزی است که شما از دست زدن به غرق شدن استفاده می کنید، با استفاده از صفحه لمسی در DualShock 4 برای ساخت و تولید خلاقیت های خود که در داخل بازی قرار می گیرید. و، هر چه بیشتر بازی کنید، بیشتر جهان از Tearaway Unfold بازتابی از استعدادهای هنری شما می شود. اعتماد به نفس من، شما به بسیاری از افراد نیاز ندارید، از خدایان پلی استیشن تشکر می کنید، اما حتی یک ستاره که با هم مخلوط می شود، بعضی از پیتزاز ها را به این جهان خیره کننده اضافه می کند. البته، یک داستان در اینجا نیز وجود دارد – همه قیچی ها و کارهای چسبناکی نیست – و این برای شماست که کمک کنید تا جهان را از ضربات شر بردارید و یک بار و برای همه بازگردید. دیدار با موجودات شگفت انگیز در طول راه، دوستان، دوستان خود را به دست آوردن، برخی از میله های خود را به دست آوردن و استفاده از قدرت DualShock 4 و بیشتر در این منحصر به فرد PS4 منحصر به فرد است.

۱۲٫ Ratchet and Clank

یک بازی فوق العاده از کلاسیک PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ | توسعه دهنده: Insomniac Games | ژانر: ماجراجویی اکشن

یک فضای متحرک Odyssey
سلاح ها و داستان های جادویی احمقانه
یک کلاسیک PS2 به این روز وارد شده است

اگر شما بازی های Ratchet و Clank را در روزهای PS2 بازی می کنید، می دانید که ماجراهای Duo شگفت انگیز است. این عجیب و غریب یک فضاپیمای فضایی، شما را به مسخره بودن اسلحه ها می اندازد، به طرز خارق العاده جوک های وحشتناک و خیره کننده در جهان خیره کننده ای که Insomniac Games ایجاد کرده است، با پالت رنگی برای ایجاد هر گونه کهکشانی، حسود است. این کاملا سحر و جادو اصلی به PS4 در یک remaster زیبا به ارمغان می آورد که ثابت می کند که بازی ها لازم نیست به طور کامل بازنگری شود که به کنسول های نسل فعلی آورده شود. این سرگرم کننده، تخیلی و فوق العاده فوق العاده است.

۱۱٫ Uncharted: The Lost Legacy

زن به رهبری Uncharted که شما کاملا باید بازی کنید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷ | نویسنده: Naughty Dog | ژانر: ماجراجویی اکشن

قهرمانان جدید باور نکردنی قانع کننده
داستان داستان یکی از بهترین سری هاست
تصاویری کاملا خیره کننده

در حالی که ناتان دریک از سری سری Uncharted بوده است، از سال ۲۰۰۷ در PS3، Uncharted عرضه شده است: میراث فراموش شده در مورد دادن شخص دیگری به نوبت است. دریک برای کنار گذاشتن دو کاراکتر زن از مجموعه – هر دو خلبانان سابق / دو برش، من ممکن است اضافه کنم – به شکل Chloe Frazer و نادین راس. دو زن یک عمل دوجانبه قانع کننده ای هستند که هنوز باقی مانده اند، که در زبان ترکیبی از سری سری Uncharted هستند، اما با نگاهی بی نظیر به سوللی و دریک، باعث می شود که او را در آغوش بگیرند. قطعه های درخشان مجموعه ای، پازل های براق و لمسی فوق العاده ای را ایجاد می کنند تا این کار را به عنوان یک Uncharted Spin-off انجام دهند که می تواند آغاز یک داستان Uncharted جدید باشد.

۱۰٫ Shadow of the Colossus

حماسه هیولا در یک کنسول حماسه

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعهدهنده: Team Ico | ژانر: ماجراجویی اکشن

ساختمان جهان جالب و جذاب
رئیس سینمایی و هیجان انگیز
هیولاها فوق العاده هستند

سایه کولوس یکی از آن بازیهایی است که هر کس میخواست سالها بعد از سالها دوباره بازی کند. و سپس این اتفاق افتاد. در سال ۲۰۱۳ E3 اعلام شده است اما در فوریه ۲۰۱۸ وارد این نوع بازی شده است که در صنعت بازی به شدت موجب می شود، زیرا هنوز هم به عنوان فکری و هنری به نظر می رسد همانطور که در ابتدا ۱۳ سال پیش در PS2 منتشر شد . این یک قطعه واقعی از تاریخ بازی است، و شما آن را برای خود تجربه کرده اید.

۹٫ Tetris Effect

چه کسی می داند تتریس می تواند سال ۲۰۱۸ را مانند یک حرفه ای انجام دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: Enhance Games | ژانر: پازل

تتریس در حال حاضر در حال ضرب و شتم است، بنابراین کاملا شگفت آور بود که می توان آن را به طور کامل برای PS4 در قالب تتریس اثر. همه چیز شما را می شناسد و دوست دارد در مورد بازی کلاسیک، با تمام بلوک انباشته، جنون خط پاک کردن، اما پس از آن اضافه می کند موسیقی و اثرات گرافیکی است که موفق به شما را به یک مکان خاموشی مطلق است. از ذهنهای پشت Lumines Remastered و Rez Infinite می آید، بنابراین می توانید تصور کنید که چه نوع شادی صوتی / تصویری را انتظار می رود. هر مرحله تجربیات جدیدی را ارائه می دهد و شما را به ابعاد تقریبا متفاوتی از لذت خطی می رساند به طریقی که تتریس هرگز قادر به انجام آن نبوده است.

۰۸٫ Detroit: Become Human

یکی از هوشمندترین بازیهای روایت که تا به حال ساخته شده است

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: Quantic Dream | ژانر: ماجراجویی

پیشرفته برای PS4 Pro
بسیاری از پایان دادن به دیدن
به نظر باور نکردنی است

آخرین بازی برای پیوستن به این باشگاه منحصر به فرد، دیترویت: تبدیل شدن به انسان یک تور از نیروی داستان سرایی است. این داستان داستان سه اندرویدی است که همه آنها برنامه نویسی خود را برای تبدیل شدن به “رایگان” در سال ۲۰۳۸ به پایان می رسانند. همچنین به نظر می رسد که به ظاهر زیبا، این بازی چیزهای جالبی را با انتخاب بازیکن به وجود می آورد – نه تنها شما واقعا کنترل کنترل سرنوشت هر شخصیت، اما شما همچنین از مسیرهای داستان های مختلفی که در انتهای هر سطح گرفته اید آگاه می شوید. این عمل سبک است، اما صحبت کردن سنگین است، اما این نقطه اینجاست. هنگامی که شما در شخصیت های مختلف و مبارزات خود سرمایه گذاری می کنید، شما قلاب می شوید … و شما واقعا از برخی از گزینه های اخلاقی سخت تر بازی ترسناک است.

۰۷٫ Persona 5

یکی از بهترین JRPG ها در اطراف

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ | توسعه دهنده: Atlus | ژانر: JRPG

JRPG کلاسیک
توده های عمیق
به نظر شگفت انگیز است

بازی Persona 5 با توجه به حساسیت سبک خود، از هرچیز از تصاویر گرافیکی رنگارنگ و موسیقی متنباز به منوهای پر جنب و جوش و صدای ضعیف، به خاطر توجه کافی برخوردار است. این JRPG در دسترس هنوز هم عمیق است مانند انیمه قابل پخش، به دنبال یک گروه از دانش آموزان ژاپنی بالا که توانایی به عنوان دزد فانتوم، بهبود جامعه با دزدیدن آیتم های آرزو به خراب کردن دلهای بزرگسالان بدبختی. این که آیا شما قلعه های روانشناختی هدف انتخاب شده خود را نفوذ می کنید یا به راحتی حلقه زدن و ایجاد دوستی از طریق طیف گسترده ای از فعالیت های پس از مدرسه، Persona 5 بیش از ۱۰۰ ساعت شادی را برای هر کسی که حتی کوچکترین وابستگی به ماجراهای JRPG را ارائه می دهد ارائه می دهد. و بله، شما می توانید آن را به طور فنی در PS3 بازی – اما پس از آن شما می شود از دست رفته بر روی آن شیرین، شیرین ۱۰۸۰p با وضوح.

۰۶٫ The Last Guardian

یک حماسه جالب که در PS3 شروع به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ | توسعه دهنده: سونی | ژانر: ماجراجویی

پیشرفته برای PS4 Pro
Prequel to the shadow of the colossus
داستان منحصر به فرد

بازی Fumito Ueda به خاطر آن است که آنها احساسات و احساس شگفت انگیز را از هم جدا می کنند و بعد از سال ها انتظار و تعجب می کنند که آیا هرگز نور روز را می بیند، The Last Guardian تا استانداردهای بالا همانند ICO و Shadow of کولوس شما به عنوان یک پسر جوان در میان ویرانه های باستانی فرار کرده اید، دوست داشتن یک هیوندای پرنده / سگ به نام Trico به عنوان دو نفر از شما راه خود را به سمت آزادی است. Trico منحصر به فرد، گاه نافرمانی، AI باعث می شود او را به عنوان یک موجود زنده واقعا نیاز به مدیون و همکاری با آن برای حل انواع پازل شخص ثالث، ایجاد پیوند بین بازیکن و حیوان است که بر خلاف مصلحت واقعی حیوان خانگی حیوان خانگی.

۰۵٫ Uncharted 4: A Thief’s End

ناتان آخرین و بزرگترین

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶ | نویسنده: Naughty Dog | ژانر: ماجراجویی

پیشرفته برای PS4 Pro
بازی باورنکردنی به دنبال
ترک کردن گزینه های چند نفره

Uncharted 4: The End Thief می داند زمانی که برای تنظیم تعادل انفجاری قطعات و پیاده روی ماشین های تعقیب و گریز با لحظات بی سر و صدایی درام و گرمای انسان می داند، مانند تمام بزرگترین فیلم های اکشن. ناتان دریک هنوز دوست داشتنی ایندیانا جونز مدرن امروز است، شکار گنج و از بین بردن دشمنان مسلح با نگرانی، اما تماشای او را با عزیزان خود تعامل – النا، Sully و حتی خود را معرفی برادر سام، همه با اجرای نمایش فوق العاده mocapped به زندگی می کنند – بیشتر از کشف هر راز باستانی است. Uncharted 4 یک داستان مناسب برای داستان ناتان است و این بازی به نظر می رسد مانند تکمیل فصل نهایی رضایت بخش در یک کتاب ماجراجویی محبوب که علامت نامطمئن برای قلب شماست.

۰۴٫ Bloodborne

از سازندگان سری Dark Souls

تاریخ انتشار: ۲۰۱۵ | توسعه دهنده: FromSoftware | سبک: RPG اکشن

بازی فوق العاده هاردکور
فضای گوتیک شگفت انگیز
رفتن ارزان در سال ۲۰۱۸

شب تاریک و پر از تروریسم است، اکثریت آن را بی رحمانه در عرض چند ثانیه شما را بکشند، اگر مراقب باشید. اما این خطر است که شما فقط باید برای کشف و تجربه شهر زرق و برق دار شهر Gothborne از Yharnam، تنظیم برای درخشان از نرم افزار از نرم افزار است که آزمایش های خود را طراحی استودیو Dark Souls. این RPG RPG اکشن شخص ثالث ظریف را برای سرعت سریعتر بازی در مقایسه با Souls کلاسیک بدون کاهش ارزش نیاز به هشدار و هشیاری ثابت انتخاب می کند تا شما بتوانید از طیف گسترده ای از هیولا های وحشتناک که در محیط محیط ویکتوریا خیره می شوند سقوط کنید. اشکال دوگانه هر سلاح غواصی، که با زمان دقیق پارچهای از تپانچه مخلوط شده است، به شما امکان می دهد حتی سبک تر از سبک مبارزه خود را بیان کنید، زیرا راه خود را از یک برخورد رئیس با خاطره انگیز یا ویسای زیبا به بعد، هدایت کنید (یا به طرز خصمانه حمله می شود) توسط ارواح دیگر بازیکنان.

۰۳٫ Spider-Man

بزرگترین بازی ابرقهرمان نسل

جنبشی باورنکردنی است
به نظر شگفت انگیز است
بارها باید انجام شود

به راحتی بهترین بازی ابرقهرمانی سال های اخیر، مرد عنکبوتی است که منحصر به فرد برای PS4 است. به نظر می رسد باور نکردنی است، پر از چیزهایی است که برای دیدن و انجام، و آن را احساس می کند با شکوه بازی. از لحظه ای که اولین چرخش خود را در اطراف NYC می گذارید، به مراحل بعدی هنگامی که با جنبش مخلوط می شوید، مبارزه می کنید و قدرت این است که لذت مطلق را فقط به نشستن و بازی می دهید. این داستان جذب، خنده دار و واقعا در مکان ها شگفت انگیز است، و ارائه به عنوان جهنم نرم و صاف است. این روحیه هر دو کمیک و نسخه های جدید مارول Spidey را جذب می کند. اگر دنبال چیزی جدید هستید که دوستانتان را وادار می کند و هفته ها و هفته ها را سرگرم می کند … این یکی برای شماست.

۰۲٫ Horizon Zero Dawn

ماجراجویی باور نکردنی جهان باز

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷ | توسعه دهنده: Guerrilla Games | ژانر: ماجراجویی

پیشرفته برای PS4 Pro
حالت عکس زیبا
یک ماجراجویی عظیم

ما شاهد بسیاری از مناطق بی نظیر، بی نظیر، بی نظیر، پس از آخرالزمان در بازی ها بوده ایم، تا جایی که آنها به عنوان دشوار به عنوان دنیای درهم و برهمی که آنها نشان می دهند تبدیل شده است. اما افق صفر سحر جرأت می کند تا به دور، فراتر از سقوط جامعه مدرن، به سوی فراتر از سقوط جامعه مدرن بپردازد تا به ما یک نگاه اجمالی به یک فصل جدید برای بشریت بدهیم، جایی که قبایل ابتدایی به آرامی شروع به بازسازی در میان گونه های منحصر به فرد حیوانات حیوانات حساس، رباتیک، ویرانه های وسیع از مناطق شهری. شما دنیای باز فریبنده و افسون افق را به عنوان Aloy، یک سر و ته دلخواه فوری که شکارچی توانا و شجاع در این مرزهای دور افتاده است، می بینید. ایجاد روابط دیپلماتیک با دیگر قبایل انسانی، کاوش در محیط نفس گیر (و گرفتن عکس از لحظه های کداک با حالت عکس های لذت بخش)، هر آخرین راز را که در چشم انداز پرتلاطم قرار دارد، شکار می کند و تلاش می کند تا یک تاندرجو بزرگ مانند دینو را بسوزانید – در Horizon Zero Dawn انجام می شود، این اتفاق باور نکردنی خواهد بود.

۱٫ God of War

بهترین انحصاری برای PS4

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ | توسعه دهنده: سونی سانتا مونیکا | ژانر: ماجراجویی

پیشرفته برای PS4 Pro
به نظر باور نکردنی است
یک داستان درخشان و پرطرفدار

بله، این خوب است آخرین خدا از جنگ، که اساسا franchise را مجددا راه اندازی می کند و آن را به محیط کاملا جدید می برد، بهترین بازی است که می توانید در PS4 بازی کنید. و این چیزی است که ما به خوبی می توان گفت تا زمانی که PS5 ناگزیر رول خارج. از بین بردن ساختار خطی اصلی از اصل، این خروج به شما اجازه می دهد تا یک جهان کاملا شناخته شده، کاملا زیبا اسکاتلند را کشف، جمع آوری دعوا و حل پازل به عنوان شما بروید. داستان هر دو به خوبی نوشته شده است و به خوبی گام، با Kratos به مراتب بیش از یک دستگاه قتل یک بعدی در حال حاضر. دشمنان نیز به خوبی ساخته شده اند، و مبارزه به همان اندازه مایع و هیجان است که همیشه وجود داشت. بسیاری از چیزها برای کشف وجود دارد، و هر منطقه جدید بیشتر از فورا حذف شده و از ویژگی بعدی بسته است. فقط افق می آید به نشان دادن قدرت و تنوع از پلی استیشن به همان شیوه، ساخت خداوند جنگ خرید ضروری برای هر کسی که با دست Dualshock در دست و تکان دهنده برای تجربه تازه.

مطلب پیشنهادی

مقایسه دو پرچمدار جدید سامسونگ

اکنون برگه مشخصات کاملی از پرچمداران آینده سامسونگ را در اختیار داریم و می توان آنها را مستقیماً مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics