یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوشی های چینی / شیائومی / دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی می میکس ۴؟

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی می میکس ۴؟

Xiaomi Mi Mix 4 دارای یک دوربین است که دارای سنسور بهتر از ISOCELL Bright GW1 64MP سامسونگ است، گفت: Wang Teng مدیر فروش Xiaomi در توضیح Weibo، که از آن پس از حذف شده است.

سونی هنوز اعلام سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (هرچند ما مطمئن هستیم که یک دستگاه در حال آمدن است)، بنابراین هیچ جایگزینی مستقیم وجود ندارد. هنوز رتبهدهی نشده است

البته در مورد سنسورهای تصویر، “بهتر” بسیار مبهم است – این می تواند به معنای بزرگتر شدن آن باشد یا حساسیت نور را بهبود بخشد، اما همه چیز در مورد رزولوشن نیست.

Realme قبلا تایید کرده است که آن را بر روی یک تلفن ۶۴MP با سنسور سامسونگ GW1 کار می کند، که ما مطمئن هستیم رقابت بین دو شرکت را تشدید می کند.

در همین حال، FCC یک تلفن Android One با یک دوربین ۴۸ مگابایتی را تایید کرد – به نظر می رسد مانند Xiaomi Mi A3. این خط با شایعات جاری که مدل های A3 جدید بر اساس Mi CC9 و Mi CC9e (Mi A3 و A3 Lite) است، مطابقت دارد.

یک طرح بندی از پشت همان طراحی را با یک دوربین سه گانه در گوشه سمت چپ بالا نشان می دهد. شماره مدل تلفن M1906F9SH است، بنابراین زمانی که این نام در TENAA ظاهر می شود، جزئیات بیشتری خواهیم داشت (اگر چه ما انتظار تغییرات سخت افزاری بزرگ را نداریم).

مطلب پیشنهادی

گوشیهای هوشمند ۵G از شرکتهایHuawei، Xiaomi و oppo در هفته جاری در سوئیس راه اندازی شد

برای حمل و نقل هوایی سوئیس سوئیس ۵G به سرعت در حال تبدیل شدن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics