جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / انتشار اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۱۰

انتشار اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ و برادر بزرگترش یک بار دیگر در یک سری موارد ارائه شده اند. آنها بسیاری از خصوصیات مشابهی را که طی چند هفته گذشته شناور بوده اند نشان می دهند و آنها را به تخیل بسیار کم می رسانند – فرض بر این است که این در واقع طراحی نهایی گل سرسبد است.

Galaxy Note 10+ در یک رنگ سفید رنگ تیره تر نشان داده می شود در حالی که Galaxy Note 10 به نظر می رسد که گرادیانت سفید Prism White را در اختیار دارد. این علاوه بر گزینه رنگ سیاه نیز در هفته گذشته است. به نظر می رسد دکمه Bixby از دست رفته است، برای بهتر یا بدتر؛ مگر اینکه سامسونگ کلید Power را برداشته باشد، که بعید است که اتفاق افتاده باشد.

جک هدفون ۳٫۵ میلی متری هیچ جا پیدا نشد

متاسفانه، این مورد جدید باعث تشدید ترس برخی علاقه مندان به Galaxy Note می شود زیرا آنها هیچ جک هدفون ۳٫۵ میلی متری را نشان نمی دهند. حتی شایعاتی نیز وجود داشت که اسلات کارت حافظه MicroSD ممکن است در Galaxy Note 10 وجود نداشته باشد. در عوض، منبع این پردازنده ها قبلا ادعا کرده بود که سوراخ وسیع تر در لبه بالایی Galaxy Note 10 و Note 10+ پنهان شده است یک بلستر IR اگر درست باشد، این ممکن است چند نظر در نظر برخی از خریداران آینده نگر که از دست دادن توانایی برای کنترل تلویزیون خود و واحد تهویه مطبوع با استفاده از تلفن های هوشمند خود را نمره. با این حال، هنوز یک شایعه غیر قابل اثبات است، بنابراین شاید نفس خود را برای آن فقط هنوز.

به طور کلی، توجه داشته باشید کهکشان ۱۰ و Note 10+ یک زبان طراحی مشابهی دارند که به نظر بسیار نرم و صاف است. به نظر می رسد که آنها نیز ویژگی ها و کاستی های مشابه را به اشتراک بگذارند، به جز تفاوت اندازه آنها – که واقعا نمی تواند در این رندر ها دیده شود – و تنظیمات دوربین آنها.

هر دو مدل دارای یک دوربین جلوی مرکزی و سه سنسور اصلی در پشت هستند، احتمالا با استفاده از دیافراگم متغیر سه مرحله ای. اما گلکسی نوت ۱۰+ یک بار دیگر به عنوان یک ماژول زمان پرواز (ToF) زیر فلاش LED، علاوه بر ترکیب دسته سه بعدی دوربین، نشان داده شده است. با این وجود، اگر دو گوشی از راه های دیگر به صورت داخلی متفاوت باشند، هنوز دیده می شود.

ما در مورد آینده Galaxy Note 10 به زودی و نه بعدا خواهیم گفت. سامسونگ قبلا تایید کرد که گل سرسبد در ۷ اوت در شهر نیویورک معرفی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics