جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / ویدئو سامسونگ گلکسی A90 یک دوربین اسلایدری چرخان را نشان می دهد
گلکسی A90
گلکسی A90

ویدئو سامسونگ گلکسی A90 یک دوربین اسلایدری چرخان را نشان می دهد

ما می دانستیم که سامسونگ گلکسی A90 دارای یک دوربین پاپ آپ است، اما این رندر ۳D یک طراحی بسیار وحشی را نشان می دهد. Galaxy A90 دارای یک نوار لغزنده است که دوربین دوگانه آن را افزایش می دهد که می تواند چرخش برای تبدیل شدن به یک دوربین خودکار باشد.

IceUniverse، که به عنوان کسی که در شناخته شده است زمانی که به طرح های سامسونگ منتشر نشده می گوید، این را “تقریبا کامل صحیح” می نامد. حدود یک هفته پیشOnLeaks توییت کرد که Galaxy A90 دارای یک دوربین کشویی و چرخشی است.

gadgetino.ir

این تنظیمات دارای مزایای فراوانی است – سامسونگ دوربین عقب بدون صفحه دوم، برای یکی. همچنین صفحه نمایش جلویی صفحه نمایش بی انتها است. به جای نمایشگر صوتی توجه داشته باشید که صدای سنتی (حتی صفحه نمایش Gen. 2 کاملا کامل نیست). معایب این است که گوشی دارای دو بخش متحرک است (که بیشترین دو برابر آن است).

galaxy A90 camera

سامسونگ کهکشان A90 نیز فاقد چهره است (یا حداقل آن را بسیار کند برای استفاده)، اما دارای یک خواننده اثر انگشت در نمایش است. یکی از چیزهایی که ویدیو مشخص نمی کند این است که اگر شما می توانید نوار لغزنده را با دوربین کنار بگذارید، آن را نگه دارید و آن را به طور ایمن داخل داخل قرار داده و می تواند به عنوان یک پیروزی در حفظ حریم خصوصی.

همچنین بخوانید:

بررسی و مشخصات هدفون سامسونگ گلکسی بادز

 

 

سری Galaxy A هیچ غریبی برای آزمایش ندارد – این خانه به اولین تلفن دوربین چهارگوش جهان است. و اولین دوربین سوراخ سوراخ سوراخ شده و نخستین صفحه های دندانه دار را به نمایش گذاشت. اما حتی پس از آن، این طراحی خارج از سایت است، بنابراین ممکن است بخواهید ۱۰ آوریل تنظیم کنید تا ببینید آیا واقعی است یا نه.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics