شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / نحوه دانلود هر گونه ویدئو از شبکه های اجتماعی برای آیفون خود به صورت رایگان

نحوه دانلود هر گونه ویدئو از شبکه های اجتماعی برای آیفون خود به صورت رایگان

فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سیستم عامل های مشابه همه خدمات پخش ویدئو خود را ارائه می دهند. اما بر خلاف یوتیوب، این سرویس ها یک تجربه مشاهده مطلوب را ارائه نمی دهند. پیدا کردن یک ویدیوی که دیروز در خوراک خود دیدید یک کار خسته کننده می شود.

بنابراین ممکن است بخواهید ویدیوهای مورد علاقه خود را از Instagram یا Twitter دریافت کنید. اما بسیاری از برنامه های آیفون اجازه این کار را نمی دهند. و چند گزینه در دسترس با آگهی ها و پنجره ها پدید می آیند. خوشبختانه، یک راه بهتر وجود دارد.

با استفاده از میانبرهای برنامه خودکار اتوماسیون اپل، می توانید فیلم ها را از Instagram، Twitter، Facebook و همچنین کارهای روزمره خودتان به صورت خودکار دانلود کنید. این کاملا ساده است اجازه دهید به شما از طریق آن راه بروم.

shortcuts چیست؟

shortcuts یک برنامه جدید iOS 12 منتشر شده توسط اپل است. این برنامه اتوماسیون تعریف شده توسط کاربر است. اساسا، با استفاده از میانبرها، می توانید یک گردش کار از یک اقدام دیگر ایجاد کنید.

برای یک کار معمولی که نیاز به چهار مرحله دارد، می توانید از میانبرها برای ایجاد یک گردش کار استفاده کنید که تنها با یک ضربه ضربه را انجام می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید یک میانبر ایجاد کنید که دو تصویر را می گیرد، به صورت افقی به آنها پیوسته، تصویر تصویر را تغییر می دهد و آن را به شکل JPEG تبدیل می کند، همه با یک ضربه تک.

بهترین بخش درباره میانبرها این است که به شما اجازه می دهد میانبرهای خود را با سهولت ایجاد کنید. از این میانبرها به عنوان مینی برنامه ها فکر کنید. بهترین راه برای شروع این است که میانبرها را دانلود کرده و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد جزئیات آن را امتحان کنید.

نحوه دانلود ویدیوها از Instagram

برای دانلود فیلم ها از Instagram از یک میانبر به نام InstaSave استفاده می کنیم. من شما را از طریق فرآیند دانلود و استفاده از میانبر با استفاده از میانبر InstaSave راه اندازی خواهم کرد. پیش از ادامه کار، ابتدا از این لینک، میانبر یاد شده را دریافت کنید.

پس از دانلود برنامه میانبرها، آن را راه اندازی کنید و آن را تنظیم کنید. اکنون لینک میانبر InstaSave را در مرورگر خود باز کنید و روی Get Shortcut ضربه بزنید. این میانبر در برنامه میانبرها باز می شود. دوباره روی دکمه دریافت میانبر ضربه بزنید

اکنون میانبر InstaSave به بخش کتابخانه اضافه شده است. (اگر شما در مورد مراحل در میانبر خود کنجکاو هستید، میتوانید بر روی دکمه منو ضربه بزنید تا لیستی از فعالیتها را مشاهده کنید.) بعد، برنامه Instagram را باز کنید و به ویدیویی که میخواهید آن را دانلود کنید، حرکت کنید.

هنگامی که آنجا هستید، روی دکمه Menu کلیک کرده و Share to را انتخاب کنید. سپس کلید های میانبر را از ردیف پایین انتخاب کنید. اگر گزینه گزینه های میانبر را نمی بینید، بر روی بیشتر ضربه بزنید و آن را فعال کنید.

از لیست میانبرهای موجود، روی InstaSave ضربه بزنید. در عرض چند ثانیه، میانبر از طریق تمام اقدامات اجرا می شود و زمانی که انجام می شود، شما به ویدیو می روید.

اکنون، زمانی که برنامه Photos را باز کنید و به رول دوربین بروید، ویدیو دانلود شده را در پایین لیست پیدا خواهید کرد. این به این معنی نیست که نیازی به دانلود برنامه و پرداخت هزینه خدمات سایه ای نیست.

نحوه دانلود stories از Instagram

میانبر InstaSave همچنین شامل ویژگی هایی است که می توانید Instagram Stories را از ۲۴ ساعت گذشته (از یک حساب عمومی) به طور عمده دانلود کنید. ابتدا حساب کاربری Instagram از کاربر مناسب باز کنید و روی دکمه منو ضربه بزنید. از اینجا، روی کپی URL نمایه ضربه بزنید.

بعد، برنامه میانبرها را باز کنید، و از برگه Library، روی InstaSave ضربه بزنید. از پنجره، داستان ها را انتخاب کنید.
سپس پیشرفت دانلود در کادر میانبر را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که این کار انجام می شود، یک علامت چک در جعبه دریافت خواهید کرد. همه ی داستان های کاربر (هر دو تصاویر و ویدیوها) از ۲۴ ساعت گذشته در رول دوربین شما ذخیره می شوند.

نحوه دانلود ویدیوها از توییتر

برای دانلود ویدیو از توییتر، باید یکی دیگر از میانبرهای Shortcuts را از طریق این لینک دانلود کنید.روند نصب برای این میانبر همان است. پس از تنظیم، برنامه توییتر را باز کنید و ویدیو را پیدا کنید (این نیز برای وب سایت توییتر کار می کند).

سپس روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و اشتراک گذاری Tweet via را انتخاب کنید. از لیست اشتراک، بر روی میانبرها ضربه بزنید و Twitter Video Downloader را انتخاب کنید.

می بینید که کلید میانبر در عمل است. از پنجره، کیفیت ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید: بالا، متوسط یا کم. پس از بارگیری ویدیو، یک جعبه تایید خواهید دید. همه ویدیوهای دانلود شده را در رول دوربین دستگاه خود پیدا کنید.

چگونگی دانلود فیلم ها از فیس بوک

دانلود فیلم یک میانبر ساده است که به شما امکان دانلود فیلم ها از فیس بوک و بسیاری از وب سایت های دیگر را می دهد. با این حال، برنامه فیس بوک کمی متفاوت است، زمانی که به اشتراک گذاری فیلم ها می آید، زیرا هیچ گزینه ای برای کپی یک پیوند به ویدئو یا اشتراک گذاری آن با برنامه دیگری ارائه نمی دهد.به این لینک رفته و بعد از دریافت میانبر Download Video، آن را همانند دو میانبر دیگر آموزش داده شده در این مطلب، دانلود و ایمپورت کنید.

facebook.com را در safari یا مرورگر دیگر باز کنید. در صورت لزوم وارد سیستم شوید، سپس به ویدیویی که میخواهید دانلود کنید حرکت کنید. از صفحه ویدئوی، بر روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و میانبرها را انتخاب کنید. سپس دانلود ویدیو را انتخاب کنید.

در پنجره بعدی، کیفیت تصویری که می خواهید برای دانلود انتخاب کنید. هنگامی که ویدیو دانلود می شود، میانبر صفحه اشتراک را باز می کند. از اینجا، روی ذخیره ویدئو ضربه بزنید تا آن را به رول دوربین ذخیره کنید.

امیدوارم، شما فقط زیبایی از برنامه میانبرها را تجربه کردید. با تشکر از همه کاره بودن آن، یک دانلودگر برای شما ایجاد کرده و آن را مستقیما با برنامه Photos ادغام کرده است. فقط یک زن و شوهر از شیپور خاموشی اطمینان حاصل کنید که هر ویدئویی که دوست دارید به گالری شما ذخیره می شود.

و این فقط یکی از کاربردهای بسیاری است. شما می توانید از میانبرها برای خودکار کردن بسیاری از زمینه های زندگی خود استفاده کنید، ایجاد یک مجموعه ای از مینی برنامه هایی که از کارهای روزمره خسته کننده مراقبت می کنند. حتی می توانید میانبرهایی که سایر کاربران ایجاد کرده اند دانلود کنید.

بهترین راه برای شروع کار با میانبرها، خودکار کردن کارهای روزمره است. از میانبرها برای تنظیم سریع آلارم چندگانه، ارسال پیام از پیش تعیین شده استفاده کنید و حتی برنامه روزانه خود را خودکار کنید.

 

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics