یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / آموزش بازیابی پیامهای پاک شده آیفون خود
messages recovery
messages recovery

آموزش بازیابی پیامهای پاک شده آیفون خود

از دست دادن داده های ارزشمند، نوعی ترس است که تا آن زمان اتفاق نمی افتد. شما به دنبال یک عکس یا یک پیام قدیمی در آی فون خود هستید، و زمانی که متوجه شدید که از بین رفته است، به وحشت افتادید.

شگفت آور آسان برای حذف پیام های متنی و یا iMessages بر روی آی فون خود را. یک اشتباه اشتباه است و شما از شانس نیستید. بسیاری از زمان ها، این پیام ها چیزی نیست که ما نیاز به دسترسی به یک روز یا بیشتر پس از ارسال یا دریافت آنها داشته باشیم، اما همیشه اینطور نیست.

خوشبختانه، بازیابی پیام های پاک شده از iPhone یا iPad شما امکان پذیر نیست. بیا یک نگاهی بیندازیم.

بازگردانی پیامک ها در آیفون

بازگرداندن پیام های متنی حذف شده از بکاپ

اگر iCloud Backup روشن است، می توانید پیام های متنی پاک شده را بازیابی کنید، اما آسان نیست. شما باید گوشی خود را به طور کامل بازنشانی کرده و سپس از نسخه پشتیبان تهیه کنید. این بدیهی است که ایده آل نیست.

بازیابی از iCloud

اگر تصمیم به انجام این کار دارید، به reset<general<settings بروید و گوشی خود را پاک کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از پاک کردن پیامها باید نسخه پشتیبان تهیه شده را بازگردانید، در غیر اینصورت از شما پشتیبانگیری نمیکنید.

خوشبختانه، قبل از اینکه به اقدامات شدید بپردازید، می توانید ببینید چه زمانی گذشته را پشت سر گذاشتید. به تنظیمات بروید، سپس نام خود را در بالای صفحه ضربه بزنید. از اینجا، به پایین به iCloud Backup بروید.

امیدوارم که نوار لغزنده روی On تنظیم شود. در صورت وجود، بر روی برچسب پشتیبان گیری iCloud ضربه بزنید. در اینجا، زیر دکمه ای که Back Up Now را می خواند، آخرین بار که تلفن پشت صحنه به ابر است را می بینید. متاسفانه، شما نمی توانید تاریخچه کامل پشتیبان گیری را مشاهده کنید.

بازیابی از itunes

پشتیبان گیری از iTunes بسیار آسان تر برای بازگرداندن است. به گفته این افراد، تعداد زیادی از مردم این روزها به صورت دستی به iTunes نیازی ندارند. با این حال، قبل از اینکه پیام ها را پاک کنید، این گزینه تا زمانی که شما آخرین پشتیبان خود را ساخته اید آسان است. اگر بعد از پاک کردن پیامها همگامسازی شدید، از شانس استفاده نکنید.

برای بازگرداندن از iTunes، آی فون خود را به کامپیوتر خود وصل کنید. iTunes باید به طور خودکار راه اندازی شود. پس از مدتی، باید آیفون خود را در منوی سمت چپ صفحه نمایش ببندید.

بازگردانی پیامک ها در آیفون

پس از انجام این کار، در بخش تنظیمات منو روی خلاصه کلیک کنید. اگر نسخه پشتیبان را فعال کنید، باید گزینه Restore Backup را در قسمت Backups صفحه اصلی ببینید.

بازگردانی پیامک ها در آیفون

با خدمات تلفن همراه خود تماس بگیرید

این یک شات طولانی است، اما گاهی اوقات ارائه دهنده تلفن همراه شما دارای پشتیبان از پیام های اخیرا ارسال و دریافت شده است. این برای iMessage کار نمی کند، اما ممکن است برای پیام های MMS یا SMS کار کند. این باید آخرین قاعده مطلق شما باشد، زیرا آن چیزی است که شما می توانید بر روی آن حساب کنید.

اگر این فقط یک بخش کلیدی از اطلاعات است، شما همیشه می توانید سعی کنید با شخص دیگری صحبت کنید. در حالی که گفتگو را از دست داده اید، ممکن است آن را نداشته باشید. باز هم، این چیزی نیست که شما باید حساب کنید. اما اگر شما به دنبال یک قرار ملاقات خاص یا اطلاعات مشابه هستید، ممکن است ارزش تلاش داشته باشد.

با استفاده از برنامه های شخص ثالث، متن های حذف شده را بازیابی کنید

اگر شما به دنبال بازیابی متون حذف شده هستید و شما یک نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید، انتخاب های شما شروع به نازک شدن می کنند. برنامه های زیادی وجود دارند که وعده داده اند که پیام های متنی پاک شده و سایر داده ها را بازیابی کنند اما جادو نیستند.

بازگردانی پیامک ها در آیفون

هشدار

بسیاری از برنامه های بازیابی شخص ثالث رایگان هستند، یا حداقل آنها به نظر می رسد که در ابتدا. آنها را نصب کنید، و معلوم می شود که برای انجام هر کاری، باید پرداخت کنید. قیمت معمولا ارزان نیست.

پس از پرداخت، هیچ تضمینی وجود ندارد که این برنامهها در واقع پیامهای متنی پاک شده را برای شما بازیابی کنند. یک فرصت بهتر از باریک وجود دارد که شما هیچ کار خوبی نخواهید کرد. همه این برنامه ها سایه ای نیستند، اما بسیاری از آنها از شرکت هایی هستند که به دنبال پول نقد برای افرادی هستند که به شدت به دنبال پیام های پاک شده خود هستند.

اگر از گزینه ها خسته شده اید و مطمئن نیستید که چگونه پیام های متنی پاک شده را از هر راه دیگری بازیابی کنید، یکی از این برنامه ها ممکن است تنها گزینه شما باشد. در این صورت، قبل از اینکه بر روی یکی از آنها قرار بگیرید، مراقب باشید و چند برنامه را تحقیق کنید.

اگر می توانید، بررسی کنید از افرادی که واقعا از محصولات استفاده می کنند. به بررسی در وب سایت نرم افزار اعتماد نکنید. اگر چیزی به نظر خیلی خوب باشد، احتمالا درست است.

نحوه دانلود هر گونه ویدئو از شبکه های اجتماعی برای آیفون خود به صورت رایگان

استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای بازیابی پیام های متنی حذف شده در iPhone بدون پشتیبان گیری

برای بازیابی پیام های پاک شده متن روی گوشی های آندروید با استفاده از برنامه هایی مانند Recuva، استفاده از آن آسان تر بود، زیرا آنها می توانند به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی انبوه USB دسترسی داشته باشند. اما گوشیهای جدیدتر آندروید این کار را انجام نمی دهند، و نه آی فون. در عوض، برنامه نیاز به دسترسی به یک پایگاه داده بر روی گوشی برای بازیابی پیام های متنی دارد. این گزینه ها را بطور قابل توجهی کاهش می دهد. اگر شما نمی خواهید پول صرف کنید، گزینه های شما حتی کمتر است. برنامه هایی مانند Gihosoft آیفون Data Recovery به شما اجازه می دهد برخی از اطلاعات مربوط به متون خود را با استفاده از نسخه رایگان مشاهده کنید، اما شما باید به نسخه حرفه ای ارتقا دهید تا بتوانید آنها را بازیابی کنید. به یاد داشته باشید، این فرضیه است که پیامهای شما برای خوب بودن نباشد، که کاملا امکان پذیر است.

نسخه حرفه ای این نرم افزار هزینه های ۶۰ دلار است، که برای پولی که برای تضمین های صفر ارائه می دهد، بسیار پولی است. نسخه رایگان ممکن است ارزش آن را داشته باشد، اگر مطمئن نیستید که چگونه پیام های پاک شده را در iPhone ببینید تا مطمئن شوید که آنها وجود دارد، اما دوباره، وعده داده نمی شود.

اغلبا بازیابی برای جلوگیری از دست دادن آینده

اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید، احتمال دارد دیکشنری های حذف شده خود را دوباره دریافت کنید. با این حال، پشتیبان گیری بهترین آرزوی موفقیت برای حفظ اطلاعات شماست. چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد، اما ساده ترین کار این است که از پشتیبان iCloud ساخته شده در iOS استفاده کنید. اگر قبلا این کار را نکردید، باید هر چه زودتر آن را انجام دهید.

به عنوان یک گزینه حتی امن، شما می توانید پشتیبان گیری از کارکنان را انتخاب کنید. این بدین معنی است که با استفاده از یک روش پشتیبان دیگری علاوه بر تهیه پشتیبان iCloud. ساده ترین گزینه در اینجا این است که گاهی اوقات گوشی شما را به کامپیوتر خود وصل کنید و از iTunes برای پشتیبان گیری از تلفن خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics