جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / ویژگی های قابل توجه دوربین قدرتمند سامسونگ گلکسی اس۱۰
گلکسی اس 10
گلکسی اس ۱۰

ویژگی های قابل توجه دوربین قدرتمند سامسونگ گلکسی اس۱۰

دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای دوربین های قدرتمند و توانمند با ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند که سامسونگ به تازگی به آنها اشاره کرده است.

گلکسی اس 10
گلکسی اس ۱۰

سامسونگ گلکسی S10 و Galaxy S10 + را با تنظیم دوربین سه گانه در پشت که همه چیز شما را در اختیار شما قرار می دهد معرفی کرد – تیرانداز منظم با کیفیت بالا، لنز با زاویه دید گسترده و لنز تله. امروز شرکت در مصاحبه با توسعه دهندگان دوربین و برنامه ریز محصول در بخش موبایل سامسونگ ارتباطات را منتشر کرد که بیشتر در مورد توسعه آن به ما خبر داد.

تیم “Galaxy S10” با تیرانداز از زاویه دید فوق العاده ای که “راز گرفتن عکس های باورنکردنی” است، ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ عملکرد بسیار زیادی از دوربین فوق العاده با زاویه دید، از جمله Focus Live و Panorama اشاره کرد. با توجه به Sugon Baek، در حال حاضر شما می توانید عکس های پانوراما را سریع تر و راحت تر با حرکت کمتر از چپ به راست. فوکوس زنده ویژگی ذاتی نیست، اما در حال حاضر در حالی که گرفتن عکس های فوق العاده با زاویه قابل دسترسی است – آن را تمیز زمینه پس از آن موضوع می تواند ایستادگی کردن.

Galaxy S10 Camera

سامسونگ همچنین در مورد ثبات ویدئویی Super Steady افزایش یافت و حتی یک ویدئو مقایسه بین Galaxy S9 و Galaxy S10 + ارائه داد. Wonseok Song توصیه می کند که از حالت عادی دوربین در صحنه های کم کار با نور کم استفاده کند و Super Steady باید برای صحنه های روشن تر و حرکت بیشتر استفاده شود.

سامسونگ از آنجایی که همه در مورد AI صحبت می کنند، این کار را نیز انجام می دهد. برنامه دوربین جدید تا ۳۰ دسته مختلف از صحنه ها را به رسمیت می شناسد و به لطف NPU ارتقا یافته آن، گوشی به طور خودکار تصاویر را بهینه می کند. Seoyoung Lee گفت که دسته هایی مانند سگ بر روی جزئیات دقیق تمرکز می کنند، در حالی که کفش و لباس رنگ را رنگ می کنند. AI همچنین با ارائه یک پایگاه داده از بیش از ۱۰۰ میلیون عکس، صحنه های شما را نشان می دهد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics