دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سونی / مشخصات Sony Xperia 1R به صفحه نمایش ۵K اشاره دارد

مشخصات Sony Xperia 1R به صفحه نمایش ۵K اشاره دارد

سونی ممکن است بر روی گوشی با صفحه نمایش ۵K کار کند – با شماره مدل J8220 همراه است، به طور پیش بینی به نام “Xperia 1R”. این می تواند “Xperia 2” باشد که اخیرا از آن شنیدیم. در حالی که طراحی آن در اکثر موارد از Xperia 1 تغییری نکرده است، گزارش هایی از یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی کوچکتر که حتی غریبه تر نیز هست.

وضوح تصویر (در مشخصات UA دیده می شود) ۵،۰۴۰ * ۲،۱۶۰ پیکسل است. بدون شک می توان گفت که نسبت ابعاد ۲۱: ۹ است. برای مقایسه، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی در Xperia 1 دارای ۱۶۴۴ x 3،۸۴۰ پیکسل است. صفحه نمایش ۵K جدید ۷۰٪ پیکسل بیشتری خواهد داشت!

مشخصات UA برای Sony J8220 (“Xperia 1R”) با رزولوشن ۵K برای صفحه نمایش نشان داده شده است

تراکم پیکسل تا ۸۹۹ پیکسل تا ۶۴۳ppi افزایش می یابد. برای مقایسه، هدست HTC Vive Pro VR دارای صفحات با تراکم ۶۱۵ppi است و کسانی که فقط چند اینچ از چشم شما هستند. صفحه نمایش ۵K بر روی یک گوشی تمام شده است، به خصوص با توجه به اینکه Xperia برای VR نادیده گرفته شده است.

بنابراین ما باید این را باور کنیم. همچنین، مدل های بیشتری در آثار J8010، J8210 و J8270 وجود دارد (برخی از آنها احتمالا فقط نسخه های منطقه ای هستند).

مطلب پیشنهادی

پلی استیشن 5

تمام اطلاعات اولیه PS5

در اینجا همه چیز ما در مورد کنسول PS5، از تایید سونی آن وجود دارد، به مشخصات، تا تاریخ انتشار و حتی تکرار در Dual Shock و PSVR.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics