دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / افشای تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت ۱۰+ ۵G

افشای تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت ۱۰+ ۵G

۷ اوت به سرعت در حال نزدیک شدن است و سامسونگ همه چیز را برای معرفی سری Note10 در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کرده است. ما شاهد تعداد زیادی نشت در مورد Note10 و Note10 + در حال حاضر هستیم، اما تنها در حال حاضر اولین نگاهی به نوع ۵G با توجه به ایوان بلس که دسترسی به یک تصویر مطبوعات Verizon داشت، نگاهی بیندازیم.

این آگهی نشان دهنده جلوی Galaxy Note10 + 5G در کنار پشت Notepad معمولی است. طراحی Note10 + 5G به همان اندازه Note10 + معمولی با صفحه نمایش Infinity-O جدید و دوربین سوراخ مرکزی متمرکز آن یکسان است.

جزئیات تبلیغاتی که کسانی که پیش از سفارش Galaxy Note10 + 5G از Verizon اعلام می کنند، Note10 رایگان نیز دریافت خواهند کرد، اگر آنها تصمیم به انتخاب یکی از برنامه های نامحدود carrier’s داشته باشند. شانس شما باید قرارداد دیگری را برای دومین گوشی امضا کنید.

با توجه به نشت های قبلی Note10 + 5G، گوشی با ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه به عنوان استاندارد عرضه خواهد شد.

انتظار میرود که بقیه مشخصات این دستگاه Note10 + با نمایشگر QHD + 6.8 اینچی و Exynos 9825 یا Snapdragon 855+ با توجه به منطقه مطابقت داشته باشد. انتظار میرود که باتری در ۴۳۰۰ مگا هرتز باشد و از شارژ سریع تا ۴۵ وات پشتیبانی کند حتی اگر سامسونگ شارژر ۲۵ وات را در جعبه فراهم کند.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics