جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گجت / نمایشگرها / تلویزیون / تمام اطلاعات اولیه PS5
پلی استیشن 5
پلی استیشن ۵

تمام اطلاعات اولیه PS5

در اینجا همه چیز ما در مورد کنسول PS5، از تایید سونی آن وجود دارد، به مشخصات، تا تاریخ انتشار و حتی تکرار در Dual Shock و PSVR.

PS5 در حال آمدن است، و تاریخ انتشار آن ممکن است زودتر از آنچه شما فکر می کنید باشد …

باور کنید یا نه، بیش از شش سال از زمانی که PlayStation 4 رویداد را در شهر نیویورک در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ برگزار کرد، وجود داشته است. معمار سیستم PS4 Mark Cerny تایید کرد که کنسول شکل خود را به شکل پاورپوینت – بر اساس یک “PC Supercharged” معماری “- یک پردازنده x86، گرافیک AMD Radeon HD 7850 و پردازنده GDDR5 RAM 8 گیگابایتی خواهد داشت. با توجه به این که این مشخصه ها بیش از نیمی از دهه قبل از یک بازی کامپیوتری ساخته شده از امروز ساخته شده است، تنها زمان بازی قبل از بازی کردن بازی های PS5 در اتاق نشیمن ما، کنترلرهای DualShock 5 و شاید PSVR 2 است.

با دو پردازنده قدرت پردازشی محاسباتی، PS4 میتواند تعداد چند ضلعی را که در زمان واقعی توسط سلف خود یعنی PS3 ارائه شده است، دو برابر کند. فکر کنید که بهترین بازی های PS4 در حال مقایسه با PS3 است. لازم به ذکر است که این نوار برای PS5 تنظیم شده است، کنسول باید بیش از آستانه عملکرد نه تنها PS4 اصلی باشد، بلکه PS4 Pro 4.2-teraflop و ۴K قابل حمل نیز در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. همچنین باید رقابت کند با توجه به شلمر مایکروسافت، با ایکس باکس یکی X، کنسول قدرتمند ترین جهان است. و هرچند هنوز اسم آن در هر مقام رسمی مشخص نشده است، اما PlayStation 5 هنوز تایید نشده است.

تاریخ احتمالی انتشار:۲۰۲۰

قیمت احتمالی۳۹۹$

کنیچیو یوشیدا، مدیر عامل شرکت فاینستایل تایمز، در مصاحبه ای با Financial Times تاکید کرد که لازم است که سونی بتواند “دارای سخت افزار نسل بعدی باشد.” در ماه مه گذشته در یک گزارش جداگانه برای وال استریت ژورنال، مدیر عامل شرکت سونی تعاملی سرگرمی جان کدهار در یک پنجره انتشار بالقوه اشاره کرد و اظهار داشت که “قدم بعدی” در بخش خود در سه سال آینده آماده می شود. در عین حال، شرکت لیزر بر روی عرضه بازی های انحصاری تمرکز دارد و همچنان به پشتیبانی از سرویس های اشتراکی مبتنی بر آنلاین خود یعنی PlayStation Plus، PlayStation Now و PlayStation Vue می پردازد. سونی قصد دارد این برنامه را تا سال مالی سال ۲۰۲۰، تا پایان ۳۱ مارس سال ۲۰۲۱، تمام کند.

با این حال، هیچ دلیلی وجود ندارد که اعتقاد داشته باشیم PS5 نمیتواند در کنار پشتیبانی پیشرونده برای پیشزنی خود قرار بگیرد. پس از همه، PS2 – کنسول فروش پرفروش ترین سونی تا به امروز – ۴۰ میلیون دستگاه دیگر در هفت سال آینده از زمانی که PS3 منتشر شد، فروش می شود. اگر چه Sony سقوط کرد و نشانگر فروش چهره های فروشش پس از عرضه PS4 بود، PS3 هنوز هم به سال ۲۰۱۶ منتقل شد، با خرده فروشان آمریکای شمالی در ماه اکتبر از کنسول های نهایی خود استفاده می کردند. پس از اینکه شخص سونی پس از حذف PS4، کنسول جدیدی را به نمایش گذاشت، شخصیتی دیگر نخواهد بود. شاید این به این دلیل توضیح دهد که چرا چندین تحلیلگر در حال حاضر پیش بینی می کنند که PS5 در سال ۲۰۲۰ به گوشت وارد خواهد شد.

در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۹، سازنده اصلی PS5، معمار اصلی PS5 Mark Cerny را به Peter Rubin خبرنگار سیمی تاکید کرد که کنسول نسل بعدی سونی در سال جاری عرضه نخواهد شد. در عوض، Cerny گفت، زمان مورد نیاز برای ساخت بازی برای PS5 به حساب می آید، از آنجا که “بیشتر” توسعه دهندگان در حال حاضر دارای نمونه های سخت افزاری سخت در اختیار دارند.

همانطور که برای قیمت PS5، ما می توانیم به یک گزارش از گجت های NDTV 360 با اشاره به یک پست پاک شده ردیت در r / xboxone که قیمت قفسه ۳۹۹ دلار است، اشاره کردیم. حتی اگر آن را توسط یک شخص ادعا شده در انجمن بازی های ویدئویی و جایگزین NeoGAF سالم ResetEra تایید شده، آن را به راحتی می تواند به حدس زدن چلنج با توجه به نسل فعلی PS4 نرم افزار شما را به همان مقدار را تنظیم کنید. کاربر Reddit، نوشتن تحت نام مستعار Novamonbasa، می گوید PS5 از تاریخ انتشار اولیه آن برنامه ریزی شده است، و توضیح می دهد که “هدف ۲۰۱۹ بود”، اما سونی مجبور شد تا برای برخی از دلایل ناشناخته، کنسول را به تاخیر بیاندازد.

کاربر افزود: “من تاریخ واقعی را نمی دانم”. “می تواند در اوایل سال ۲۰۲۰ باشد.”

گفته می شود، نظر جدیدی از Cerny نشان می دهد قیمت PS5 می تواند بالاتر از قیمت راه اندازی PS4 باشد. Cerny با صحبت کردن با Wired گفت: “من اعتقاد دارم که ما می توانیم آن را در SRP منتشر کنیم که به سبب ویژگی های پیشرفته آن، جذاب به علاقهمندان به بازی خواهد بود.”

  • من: همیشه محدوده وسیعی از قیمت گذاری راه اندازی وجود دارد. آیا کنسول بعدی به آن محدوده خواهد رسید؟cerny: من اعتقاد دارم که ما می توانیم آن را در یک SRP (قیمت خرده فروشی پیشنهاد شده) منتشر کنیم که به سبب ویژگی های پیشرفته آن به بازیگران جذاب خواهد بود. (ادامه) {آوریل ۱۶، ۲۰۱۹}

برای من، این به این معناست که: قیمت با آنچه در زیر کاپوت قرار دارد، متناسب است و چون قدرتمندتر است، گران تر خواهد بود. به نظر می رسد که ظاهرا کاملا تحت هود PS5 وجود دارد، من می خواهم آن را تقریبا ۴۹۹٫۹۹ $. زمان خواهد گفت!

همانطور که می توان فرض کرد پلی استیشن بعدی به نام PS5 به نام ساختار معمول قراردادهای نامگذاری سونی نامیده می شود، کاربر Gemüsepizza در ResetEra، بازی های محبوب خود را با نام “Erebus” در موتور Unreal Engine 4. صحنه هایی از Orbis (PS4)، Project Morpheus (PlayStation VR) و Neo (PS4 Pro)، فرض بر این نکته است که فرض بر این است که سونی با استفاده از کدنویسی داخلی نسل بعدی کنسول خود، اسم دیگر یونانی را استفاده می کند. اریبس، خدای تاریکی که از هرج و مرج متولد شد، متناسب با این لایحه است.

نام دیگری که در اطراف کارخانه شایعه شناور است، پروژه P. است. با صحبت کردن با GamesRadar به طور مستقیم، منبعی که با موضوع آشنا است، در یک گفتگوی خصوصی به ما درباره پروژۀ P اطلاع داده است. ظاهرا، آن را در تبادل بین سونی و شرکای شخص ثالث مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که ممکن است، منبع ما اعتراف کرد Erebus نام مستعار دیگری برای کنسول نزدیک است. با این حال، برای آنچه که ارزش دارد، پول ما بر روی PS5 برای عنوان قهرمان آن است.

مشخصات PS5 و عملکرد: Ryzen، Navi، ملاقات با ۸K

به گفته یورگامر، سونی در حال کار با AMD است، با توجه به سخت افزار داخلی PS5، به عنوان PSU و PS4 Pro با استفاده از APU های قدرتمند مبتنی بر معماری ریزپردازنده Jaguar Red Team، جای تعجب نیست. در حالی که PS3 وانیلی دارای مجموعه ای از دو ماژول چهار هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز در هر هسته بود، پردازنده PS4 Pro با فرکانس ۲٫۱۳ گیگاهرتز در هر هسته به کار خود ادامه داد و نشان داد که عملکرد CPU 33 درصد است. در سمت گرافیکی، پردازنده گرافیکی PS4 Pro به فرکانس ۹۱۱ مگاهرتز تنظیم شد، حدود ۱۴٪ بالاتر از پردازنده اصلی PS4. برای اندازه گیری وسیع تر، شما می توانید PS4 1.84-teraflop را با ۴٫۲-teraflop PS4 Pro مقایسه کنید.

با این حال PS5 بر خلاف PS4 و شرکای حرفه ای آن، بر اساس بیشتر سیلیکون معاصر است. دو سال پیش، در سال ۲۰۱۷، پردازنده های Ryzen مبتنی بر معماری Zen، پیشگام AMD ممکن است توسط پردازنده های نسل دوم نسل ۲ رنز در ماه آوریل جایگزین شوند اما این یک برنامه ریز اصلی از گروه پیشرفته فناوری Sony را از اشاره به آنها متوقف نکرده است. چندین بار در یک سری از پاکسازی کد که در GitHub نوشت. پیدایش این پدیده، اخبار لینوکس بود و وبسایت فورنیکس را مرور کرد، که برنامه نویس را بهعنوان سیمون پالگریم معرفی کرد، یک مهندس تحقیق و توسعه که در حال کار بر روی کامپایلر PlayStation برای Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) بود.

The Last Of Us2 می تواند در PS5 ظاهر شود.

مطمئنا با ناراحتی فکر می کنم که کنسول نسل بعد می تواند بر روی سخت افزار سه ساله تا زمان عرضه آن اجرا شود. خوشبختانه، در ماه ژوئن سال گذشته، چند منبع صنعتی که با همکاری فوربس، جیسون Evangelho صحبت میکردند، تحت پوشش نامعلوم بود تا برخی از گزارشهای اشتباه را در مورد آنچه که واقعا تحت هود PS5 است، روشن کند. پیش بینی آنها؟ حداقل برای گرافیک آن، PS5 قصد دارد معماری پردازنده نسل گذشته Zen را در ارتباط با معماری گرافیکی Navi که تازه نشان داده شده AMD است، استفاده کند.

منابع Evangelho ادعا می کنند که Navi به طور خاص برای سونی و PS5 توسط یک تیم مهندسی برای Raja Koduri سرپرست گروه سابق AMD Radeon Technologies گروه طراحی شده است. اگر اعتقاد بر این گزارش ها، تا دو سوم از مهندسان Koduri تنها به Navi اختصاص داده شده بود در حالی که گرافیک Vega نسل قبلی نسل AMD در حال توسعه بود. از آنجا که مدیر عامل دکتر لایو سو خواستار اولویت بندی مشتریان نیمه سفارشی AMD، مانند سونی، Vega به عنوان یک شهروند درجه دو رفتار شد. این می تواند به توضیح مبارزه تجاری Vega در بازار کارت گرافیک کمک کند. خوب، این و کل معدن معادن معادن معادن.

  • “AMD ادعا می کند که Radeon VII می تواند توانایی اجرای Devil May Cry 5 در ۴K داشته باشد”

این گزارش که فوربس با آنچه که در اواسط آوریل گزارش شده است، با آنچه که توسط Wired گزارش شده است، هرچند با پیچ و تاب: نه تنها PS5 از یک سیستم سفارشی بر روی تراشه (SoC) بر اساس معماری RAZRY 3000 و Navi AMD استفاده خواهد کرد، ردیابی اشعه، احتمالا در زمان واقعی. با توجه به بهینه سازی مناسب، بازی ها می توانند نوردهی واقع گرایانه و سایه ها را در نتیجه نمایش دهند. در همان مصاحبه، Cerny ادامه داد: “ردیابی پرتو می تواند پیشرفت های صوتی را برای بازیکنان و توسعه دهندگان به طور یکسان انجام دهد.”

او می گوید: “اگر می خواهید تست کنید تا ببینید که آیا پخش می تواند منابع صوتی خاصی را بشنود یا دشمنان بتوانند صداهای بازیکنان را بشنوند، ردیابی اشعه برای آن مفید است.” “این همه چیز همان چیزی است که از طریق محیط با پرتو اشعه میگیرد.”

از سوی یکی از محصولات سخت افزاری برجسته PC به نام APISAK در توییتر، احتمالا SoC PS5 در سال گذشته کشف شد. تعدادی از روزنامه نگاران فن آوری معتبر در نشریات مورد اعتماد (مانند تارنمای سایت ما، تام سخت افزار) با نام “Gonzala” متقاعد شده اند که در حال جمع آوری آن با Erebus سونی یا نسل بعدی کنسول های مایکروسافت است که به نام “اسکارلت” نامگذاری شده اند. سومین احتمال این است که گونزالا در دسته بعدی سیستم های پلی استیشن و ایکس باکس استفاده خواهد شد، هرچند براد سامسون، تهیه کننده اجرایی توروت، در ماه دسامبر در کانال شخصی یوتیوب خود اعلام کرد که اسکارلت از تراشه ۸ هسته ای AMD Zen 2 که در ۷ فرآیند تولید نانومتر (nm).

هر کدام از موارد ممکن است، به طور کامل در یک پست مرتبط Imgur نوشته شده است، نام کامل کامل گونزالا نشان می دهد که آن را برای کنسول های بازی، و نه PC ها ساخته شده است. در واقع، به جای معماری جداگانه خود، Gonzala به نظر می رسد یک همگرایی frankensteine ​​از ذن و ناوی، با هشت هسته و یک ساعت پایه ۱GHz به نظر می رسد. اگر به نظر می رسد غیر قابل تحسین است پس با ما بمانید: ساعت تقویت آن به ۳٫۲GHz می رسد. در مقایسه با GPU های PS4 Pro در ۲٫۱۳ گیگاهرتز است. برای کمبود ریاضی، این نوع قدرت به PS5 یک افزایش نظری بیش از ۵۰٪ می دهد.

قیمت پست “Reduced” که پیشتر آورده شده بود، یک آینده مشابه برای PS5 را داشتیم که یکی از پردازنده های AMD Zen 2 و گرافیک Navi است. در اینجا خلاص شدن کامل، حسن نیت ارائه میدهد از گجت ۳۶۰:

  • پردازنده: Custom 8-core, 16-thread Zen 2 CPU 
  • گرافیک: Custom Navi (8+ teraflops)
  • رم: ۱۲GB GDDR6 
  • حافظه: ۱TB SSD 
  • قیمت: $۳۹۹
کارت نقشه کارت AMD

در همین حال، اولین کارت گرافیک ۷nm AMD، Radeon VII مبتنی بر Vega، چند ماه پیش منتشر شد. از آن، ما معیارهایی را که به ما نگاهی اجمالی از آنچه که ما از عملکرد PS5 می توانیم انتظار داشته باشیم، دیده ایم. با وجود اینکه این معماری بر اساس معماری فعلی نسل AMD است، کلمه در خیابان این است که Radeon VII پردازش تولید ۷ نانومتری خود را با GPU های اولیه Navi به اشتراک می گذارد. AMD ادعا می کند که Radeon VII می تواند Devil May Cry 5 را در ۴K اجرا کند و “خیلی بالاتر از ۶۰fps”، هر چند که این بازی به طور خاص مورد نیاز سیستم مورد نیاز خود نیست، که توسط سایت شخصی ما PC Gamer منتشر شده است.

مهم نیست که چه قدر قدرت رادون VII دارد، شایان ذکر است که کارت گرافیک تنها ۷۰۰ دلار هزینه دارد. بر اساس قیمت کنسول گذشته، ما می توانیم فرض کنیم PS5 به عنوان یک کل هزینه کمتر، محصول جدایی تاریخی از پردازنده و گرافیک بازار کنسول است. در PS4 و PS4 Pro هر دو به یک تراشه ی یکپارچه متصل شدند، که AMD آن را یک APU یا یک واحد پردازش شتابی می نامد. از زمانی که PS3 با پردازشگر اختصاصی خود و GPU «واقعیت سینتی سایزر» Nvidia RSX وجود نداشته است، این دو جزء متمایز سختافزاری هستند که مستقل از یکدیگر عمل می کنند.

هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، این قابل درک است که سونی از گرافیک انویدیا برای نسل دوم در یک ردیف خجالت می کشد. به رغم وجود شهرتی عالی در تیم کارت گرافیک مصرف کنندگان، به ویژه در پایان، طراحی کنسول، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را به یک تکه مرگ متصل می کند. به جز این که ما در مورد Radeon VII و اجزای PC Ryzen از گذشته می دانیم، از این نوشتار، ما اطلاعات کافی در مورد APU مبتنی بر Navi و Zen PS5 برای به دست آوردن توانایی های آن نداریم.

با این حال، در کنفرانس Inter BEE که در ماه دسامبر در توکیو برگزار شد، سونی با ما درگیر یک قطعه گیم پلی هیجان انگیز بود که احتمالا در PS4 اجرا نشد. طبق گفته TweakTown، این شرکت در نمایشگاه Crystal LED Display System (CLEDIS) از تکنولوژی تلویزیون استفاده کرده است. عنوان این عنوان نامناسب با رزولوشن ۷۶۸۰ x 4320 (8K) و نرخ فریم ۱۲۰ فریم در ثانیه (fps) است. نویسنده آن قطعه، آنتونی Garreffa، به نظر می رسد معتقد است که فیلم – که تنها ۱۲ ثانیه طول می کشد – نشان می دهد نسل بعدی Polyphony دیجیتال Gran Turismo عنوان. و اگر صادق باشیم، این ادعای بیش از حد عجیب نیست.

GT Sport در حال اجرا بر روی PS4 است. GT7 احتمالا برای PS5 است.

مدیر عامل Polyphony، کازانوری یاماچی، در مصاحبه ای با Finder.com گفت که دارایی های هنری برای بازی ۲۰۱۷ خود Gran Turismo Sport برای PS4 Pro بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است و استودیو می خواهد “برای نسخه های آینده کنسول” ” مطمئنا غیرممکن است که بطور قطع بگویم که یک ویدیو ویدئویی تصادفی توسط یک کاربر YouTube که خود را “ERT_tomke3sgte” نامیده است، در اینترنت پخش می شود، در واقع مربوط به Gran Turismo یا Polyphony Digital است. شاید این یک نسخه ی نمایشی تکنیکی است که صرفا برای اهداف بازاریابی طراحی شده است. یا، که می داند، شاید یک نگاه اولیه به Driveclub 2 باشد.

همانطور که برای ۸K 120fps مشخصات، گزارش سیمی من که قبلا ذکر شد تایید ۸K پشتیبانی از PS5، هر چند جزئیات گرانولی تیره است. به عنوان مثال، ما نمی دانیم که آیا هر بازی بطور طبیعی در ۸K اجرا خواهد شد یا اینکه سونی به سادگی به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا عناوین را با استفاده از تکنولوژی روزانه شطرنجی موجود خود ارتقا دهند. همچنین هیچ اشاره ای به میزان تجدید نظر وجود ندارد. سخت افزار، عجیب ترین چیزی که ما می دانیم برای یک واقعیت این است که PS5 خواهد SSD استفاده کنید. در حالیکه جوشهایش تا حد زیادی مشخص نیست، Cerny ادعا کرد که از نظر هر پهنای باند، سریعتر است از هر نوع SSD که می توانید برای کامپیوتر خود خریداری کنید.

به هر حال ممکن است، مگر اینکه آن را در کمترین تنظیمات گرافیکی ممکن است، حتی گرانترین بازی کامپیوتری برای اجرای آخرین بازیهای AAA با رزولوشن ۸K تلاش خواهد کرد. و ۱۲۰ فریم در ثانیه شما می توانید این را به طور کامل فراموش کنید. واقعیت سختی این است که ما نمیدانیم چه نوع انحصاری سونی تا این صفحه ۸K با شکوه روبرو شده است. برای همه ما می دانیم، این می تواند کارت های RTX دو کارت گرافیک Nvidia Titan Hardy داشته باشد. حالا که می خواهیم ببینیم تا زمانی که این واقعیت امکان پذیر نخواهد بود در قلمرو دور از رایانه های شخصی، ما نمی توانیم بازی های ۸K 120fps را در کنسول خانگی PlayStation بپردازیم. اما پس از آن، ما قبلا اشتباه کرده ایم.

هنگامی که سونی PS4 Pro را اعلام کرد، روزنامه نگاران و تحلیلگران به طور یکسان شک و تردید داشتند که هر کنسول زیر ۵۰۰ دلار برای بازی ۴K به اندازه کافی قدرتمند خواهد بود. بنابراین شما می توانید شوک خود را تصور کنید هنگامی که قیمت ۳۹۹ دلاری دستگاه تایید شد. با استفاده از یک تکنیک به نام rendering شطرنجی زمانی، در اکثر بازی ها، PS4 Pro اولویت بندی اشیاء را روی صفحه نمایش می دهد که احتمالا روی چشمان شما متمرکز است. کمتر دقیق مناطق که آنها نیست. پس از آن، محیط های نزدیک و بافت ها با وضوح بالاتر از برخی از جنبه های بی اهمیت تر بازی در حاشیه شما ارائه می شود.

احتمال حضور Horizon Zero Dawn در PS5

این به خودی خود بسیار خنده دار است، اما فکر می کنم: اگر طرفدار PS4 بتواند از جادوگری شطرنجی سونی بیرون بیافتد، یک دستگاه مبتنی بر Navi که دارای سوپاپ است، می تواند همین کار را در یک مقیاس بزرگتر انجام دهد. با رعایت احتیاط، از فرمان دادن ۱۲۰ فریم در ثانیه به هر حال ممکن است، اما ممکن است – فقط شاید – ۸K یک هدف قابل دستیابی است، تا زمانی که بومی نباشد. برای ما شخصا، بهتر است PS5 بازی واقعی ۴K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تامین کند تا نیازهای تعداد کمی از گیرنده های اولیه که به اندازه کافی ثروتمند باشند، بتوانند تلویزیون ۸K را با نرخ تجدید بالا برای نمایش ۱۲۰ فریم در ثانیه، تامین کنند. در زمان این نوشتن، صفحه ای با اندازه ۸K به اندازه کافی شما را بیش از ۱۰ بزرگ تنظیم می کند.

از لحاظ صوتی، مایکروسافت این نسل را هدایت می کند. ایکس باکس یکی از بزرگترین کنسول های موجود در بازار است که در حال حاضر از Dolby Atmos و Windows Sonic پشتیبانی می کند، بنابراین با صدای ۳۶۰ درجه سازگار با تقریبا هر هدست بازی که می توانید خریداری کنید. به گفته Forbes، در نهایت، سونی قصد دارد تکنولوژی مشابهی را در ظرفیت تعاملی اجرا کند. سونی در یادداشتی از ویندوز سونیک مایکروسافت به جای Dolby Atmos اعلام کرد که در CES 2019 اعلام کرده است که خود “تکنولوژی صوتی فضایی مبتنی بر شیء” را به نام ۳۶۰ Realistic Audio توسعه می دهد. بدیهی است، این چیزی است که می تواند راه خود را برای PS4 در زمان برای جنون تعطیلات ناگهانی. اما، به هر حال، این PS3 برای شما مهم نیست.

یکی دیگر از ویژگی های که برای PS5 قابل قبول است vsync در سطح سخت افزاری است. در یک حق ثبت اختراع توسط بازی های ویدئویی و وب سایت تکنولوژی GearNuke، سونی به روش جدیدی برای از بین بردن پرده بر روی کنسول های خود بدون نیاز به نمایش های تخصصی اشاره می کند. با ضربه زدن به قدرت GPU خود، سیستم قادر خواهد بود برای فریم های کاهش یافته با استفاده از تکنیک به نام “خنک کننده عمودی” برای مطابقت با فرکانس بازی با نرخ تجدید صفحه نمایش خود را پر کنید. به این ترتیب، “هر تصویر به روز شده در صفحه نمایش صفحه نمایش به طور کامل با فریم های منبع تولید شده توسط GPU مطابقت دارد،” حق ثبت اختراع می گوید.

کنسول PS5: یک جعبه استاندارد دیگر یا یک ترکیبی دستی؟

پس از پایان ناپدید شدن پلی استیشن ویتا، ما از این فکر می کنیم که PS5 می تواند دستی باشد. سونی دقیقا در این زمینه بهترین رکورد را ندارد. اما نینتندو می کند، و ما می دانیم که هر دو این شرکت ها چگونه می خواهند رعد و برق یکدیگر را سرقت کنند. نینتندو با توجه به موفقیت قریب الوقوعش با سوئیچ، یک کنسول خانگی PlayStation که به عنوان یک تلفن قابل حمل به نظر می رسد بسیار جذاب است. ما می خواهیم یک God of War یا Horizon بازی کنیم: عاقبت صفر سحر در حال حرکت. به نظر می رسد که پیش بینی می شود که در این زمینه نیز اشاره شده است.

احتمال دارد که Shenmue 3 در PS5 باشد.

در ماه نوامبر، خبرگزاری هلندی Techtastic به ثبت اختراع ثبت شده توسط سونی برای “کارتریج بازی الکترونیکی” اشاره کرد که میتواند توسط یک دستگاه دستی آینده پشتیبانی شود. ما فکر می کنیم که این نیز می تواند برای یک کنسول خانگی سنتی باشد، هرچند ما شاهد یک کارتریج در یکی از آنها از ۶۴ روز نینتندو نیستیم. بنابراین احتمالا برای دستی است. کارتریج خود را بسیار عجیب و غریب به دنبال. در بالای آن سوراخ است که به نظر می رسد مانند آن می تواند مفید باشد برای حمل بازی های خود را در اطراف keychain. در پایین یک پورت کانکتور نوعی در مورد است، به دلایلی، می خواهید سبد خرید را به یک دستگاه خارجی وصل کنید.

تقریبا همزمان، سونی همچنین یک کنترلر پلی استیشن لمسی را ثبت کرده است، همانطور که در گزارش GameRant، یادآور مک بوک Pro Touch Bar است که چند سال پیش کلید های عملکرد آن را جایگزین کرد. اگر آن را تا به حال به ثمر رساند، در غیر این صورت کنترل DualShock 4 (DS4) مانند یک صفحه نمایش لمسی کوچک به جای صفحه لمسی است که در حال حاضر. در تئوری، تفاوت اصلی پتانسیل نشانه های بصری علاوه بر قابلیت ورودی لمسی محدود است. در حالی که صفحه لمسی روی DS4 عمدتا برای کشیدن نقشه ها و تنظیم ایستگاههای راه دور استفاده می شود، یک صفحه نمایش لمسی می تواند حرکات پیچیده تر مانند ویرایش سطوح LittleBigPlanet یا حل پازل در بازی UbiArt Rayman را اجازه دهد.

کنترل کنونی DualShock 4 برای PS4.

در اغلب موارد، محصولات پتنت شده مثل این هرگز راه خود را به بازار عرضه نمی کنند. در بسیاری از موارد، اختراعات خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی اداره می کنند. اگر سونی هرگز تصمیم به ساخت یک کنترلر نداشته باشد، طبق این حق اختراع، “در کنار سطح بالای بدنه اصلی بین اولین گسترش و پسوند دوم تعریف شده است”، تمام پایه های آن پوشش داده می شود. لازم نیست نگران یک رقیب وارد شده و علامت تجاری این ایده باشید، و اگر کسی این کار را انجام دهد، می تواند با اتخاذ اقدام قانونی به پول نقد بپردازد. در حالی که ما نمی توانستیم کارت های بازی PS5 یا کنترلرهای صفحه لمسی را ببندیم، اسناد مانند این ها نگاهی دقیق به ذهن مهندسان که در کنسول نسل بعدی کار می کنند، ارائه می دهند.

در اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، Foxy Games UK کانال یوتیوب که توسط Patreon تأمین مالی شده بود، ویدئویی با جزئیات یک نمونه اولیه از یک پلتفرم نامعلومی PlayStation را به نام “بدترین راز نگهداری سونی” را آپلود کرد. در آن، راوی، که خود را با نام فاکس توصیف می کرد، ادعا کرد کنسول قابل حمل “در مدت زمان طولانی، سال ها حتی در تحقیق و توسعه بوده است” و به عنوان یک رقیب به سوئیچ عمل خواهد کرد. منابع فاکس در تلاش برای پر کردن فاصله ای که از سوی بازار کنسول خانگی کاهش پیدا کرده اند، می گویند جانشین PS Vita سونی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را با چشم انداز «تکنیک های فشرده سازی برش لبه» و «ذخیره سازی هوشمند هوش مصنوعی هوشمند»، “به علاوه پشتیبانی کارت SD. ساخته شده در HDMI-out دستگاه را از رقیب مستقل آن متمایز می کند.

از آنجاییکه سونی خود سونی از توطئه های به ظاهر خوش بینانه انگلیس، Foxy Games UK را رد کرد. اگرچه [دستیار جدید سونی] در حال توسعه بود، بسیار جدید بود، همانطور که در گذشته، ۳-۴ ماه آنها مفهومی را شروع کردند. PSVR و PS4 سخت افزار اصلی در حال حاضر هستند. “

او می گوید: دور بعدی کنسول های خانگی از سونی و مایکروسافت، “به صفحه نمایش های ساخته شده و درایو دیسک دسترسی پیدا نخواهند کرد.” در عوض، پلیاستیشن ۵ و ایکس باکس بعدی به عنوان جانشینهای متعارف بیشتری برای سیستم های PS4 Pro و Xbox One X که امروز ما می شناسیم، عمل می کنند. مارک آندره جوتاس، مدیر فنی در Cradle Games، توسعه دهنده در کنار علمی تخیلی RPG Hellpoint آینده، به نظر می رسد به توافق برسند. در مصاحبه ای با GamingBolt، Jutras گفت که در حالی که نسخه Unlocked PS5 می تواند وجود داشته باشد، او معتقد است “هنوز یک نسخه با دیسک وجود خواهد داشت.”

پلی استیشن اکنون برای PS5 تکامل خواهد یافت.

با این حال، در همان مصاحبه، او اعتراف می کند که ترجیح می دهد که سونی را ببیند و مایکروسافت تصور می کند که نینتندو به آسانی پذیرفته است:

“یک چیز که من می خواهم ببینم، برخی از بازی ها باید بر روی کارتریج ها یا کلید های USB ارائه شوند. برای توسعه دهندگان هنگامی که ما تلاش می کنیم بازی ها را روی یک دیسک بگذاریم، تقریبا همیشه همین مسئله است، شما باید بازی خود را آماده پیش از زمان دو ماه، بنابراین آنها را می توان در دیسک فشرده است.من فکر می کنم مسئله داشتن یک دیسک یا یک کلید USB یا یک کارتریج تقریبا یکسان است. من می توانم ببینم که چاپ Blu Rays طول می کشد، فقط برای انجام آن به درستی فلاش یک کلید USB با تصویر موجود از سوی دیگر بسیار سریعتر است. “

در اواخر دسامبر ۲۰۱۸ مایکل پچتر، تحلیلگر برجسته معروف و تحلیلگر WedBush Securities، مشتاقانه ادعا کرد مایکروسافت در حال کار بر روی یک ایکس باکس بی ادعایی است که بر روی جریان بازی متمرکز شده است تا آنها را از طریق ذخیره سازی محلی اجرا کند. پچر گفت، او انتظار دارد که کنسول خالی کنسول، مانند کنسول بخار از مایکروسافت، احتمالا اشاره به قطع ارتباط دستگاه Steam Link Valve را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کند. دستگاه جریان جریانی نام تجاری Xbox مانند این است که قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار خواهد بود. اما او تردید داشت که برای سونی، همانطور که در جریان پخش تلویزیونی PlayStation Now در حال حاضر مبتنی بر ابر است، در طی پنج سال از زمان انتشار آن کاملا نادیده گرفته شده است.

Ghost Tsushima احتمالا در PS5 ظاهر خواهد شد.

در عوض، Pachter به PS5 به عنوان یک دستگاه قادر به تولید گرافیک ۴K در ۲۴۰fps اشاره کرد و یکی از آن نیز از PlayStation VR پشتیبانی می کند. او توضیح داد: “این که آیا آنها یک دستگاه PlayStation Now دارند که تنها در حال پخش هستند، نمی دانم.” “احتمالا دو بازی برای پلی استیشن و ایکس باکس وجود خواهد داشت، اما اگر بیش از دو نفر وجود داشته باشند شگفت زده خواهند شد و مطمئن نیستم که آیا سونی متعهد به انجام این کار است.” ما هم مطمئن نیستیم. با این که سونی با پرداخت ۲۰ دلار در ماه (یا ۱۰۰ دلار در سال) برای PS Now و صرف نظر از تعداد بازیکنان اشتراک شده در سرویس، بارگیری اولیه، اولین مدل پخش PlayStation به نظر نمی رسد بهترین ایده.

این ایده ای نیست که ظاهرا وجود داشته باشد. با توجه به گزارش Wired، شاید قابل اطمینان ترین منبع برای اطلاعات PS5 ما هنوز دیده می شود، به نظر می رسد که تنها یک مدل از کنسول نسل بعدی سونی وجود دارد. و “این تنها یک دستگاه دانلود فقط نخواهد بود.” در عوض، PS5 همچنان به حمایت از رسانه های فیزیکی برخی از انواع علاوه بر اجازه خرید کالاهای فیزیکی ادامه خواهد داد. این نیز به عقب سازگار است، اما به چه میزان؟

بازی PS5: سازگاری عقب مانده و آینده PSVR

یکی از جذاب ترین ویژگی های ایکس باکس یکی از توانایی های آن برای بازی کردن بازی ها با نسل های مختلف سخت افزار است. بازی اصلی ایکس باکس و ایکس باکس ۳۶۰ برای خرید مستقیم از فروشگاه دیجیتال مایکروسافت در دسترس است. و هنگامی که شما انتخاب خود را از بستر را دانلود کرده اید، می توانید همه چیز را از آلن ویک تا Grand Theft بازی کنید: Auto San Andreas با استفاده از سخت افزار های بومی Xbox One. همچنین شما حتی می توانید برخی از بازی های قدیمی را از دیسک به طور مستقیم اجرا کنید، مشابه آنچه که سونی با اولین بار از PS3s در روز انجام داد.

  • “اگر PS5 با محتوای PS4 سازگار نبود شگفت زده می شدم” Mat Piscatella

متاسفانه PS4 یک جانور کاملا متفاوت است. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، پردازنده سلولی یک کیت «منحصر به فرد» بود که اکثر کتابخانه بازی را دشوار می ساخت. پس از آن سازگاری عقب در سراسر طیف کنسول های PS4 امکان پذیر خواهد بود. PS5 یک داستان دیگر است، حداقل طبق گفته Mat Piscatella، تحلیلگر گروه NPD، که در مصاحبه دیگری با GamingBolt عنوان کرده است که می گوید “اگر PS5 با [PS3] سازگار با PS4 سازگار نباشد،” شگفت زده خواهد شد. “

God of War باید با PS5 سازگار باشد.

با این حال، Piscatella سپس به مقایسه PS5 را در سازگاری عقب مانده با برنامه فعلی PS4 حمله:

او گفت: “سونی در حال حاضر یک راه حل جاری در بازار با PlayStation Now دارد.” اگر چه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس بعدی این نوع رویکرد را به خود جلب کرد، اما من مطمئن نیستم که آنها این کار را کمی انجام دهند راه های مختلف با پیام های مختلف. “

هنگامی که ما به سازگاری با عقب فکر می کنیم، جریان سازی اولین چیزی نیست که به ذهن می آید. با این حال، سرمایه گذاری در PlayStation Now در سال جاری حرکت عاقلانه ای برای سونی خواهد بود. اما در چند ماه کوتاه، ۵G شروع به غلبه بر شبکه های فعلی ۴G LTE و WiMax خواهد کرد و سرعت فیبر نوری که قبلا در مناطق دور افتاده محدود شده است، از دسکتاپ، لپ تاپ و کنسول علاوه بر تلفن های همراه متصل به پهنای باند قابل دسترسی است و تبلت ها از طریق روترهای آینده ۵G WiFi مانند D-Link DWR-2010.

پس از رسیدن مشخصات ۵G، مدتها پیش از پخش بازی های مبتنی بر ابر، یک واقعیت امکان پذیر است، و سونی هم اکنون دارای زیرساخت برای ارائه است. سیید شومن، مدیر رسانه های اجتماعی سونی در کنفرانس ۲۰۱۴، اعلام کرد پلی استیشن اکنون نیاز به سرعت اینترنت ۵ مگابیت بر ثانیه برای تجربه خوب دارد. مشخصات ۵G این امکان را به میزان ۱۰ گیگابیت در ثانیه ارائه می دهد که ۲۰۰ برابر سونی توصیه شده برای PS Now است. همه اینها نیاز به یک دوز سالم بازاریابی قابل فهم دارد و سرویس جریان می تواند در نهایت از وقت خود در فضای مجازی لذت ببرد.

به هر حال، واکنش بزرگتر فن به سازگاری عقب مانده Xbox One شواهدی را نشان می دهد که بازیکنان برای شبیه سازی، و نه جریان، به دنبال آن هستند. با توجه به یک پرونده ای که توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده و توسط GearNuke مشخص شده است، دلایل بر این باورند که PS5 از تمام بازی های پلی استیشن پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می رسد که ثبت اختراع “Remastering by Emulation” نشان دهنده یک روش جدید برای اجرای دارایی های هنری با وضوح بالا در نرم افزار قدیمی “در حال پرواز” است.

همانند “بسته های بافتی”، رایانه های شخصی برای سال ها با هم رقابت می کنند، بازیابی مجدد با شبیه سازی می تواند به عنوان یک روش ارزان و کارآمد برای بهبود کیفیت گرافیک عناوین قدیمی بدون ایجاد مجدد آنها از سطح زمین باشد. مطمئنا، این یک کشش است که می گوید این به “توانایی بازی PS4، PS3، PS2 و PS1 بازی های ما در PlayStation 5” معادل است، همانطور که GearNuke آن را قرار می دهد. با این حال، ما می توانیم ببینیم که چگونه آن را به گونه ای تفسیر می شود. آمریکایی “Remastering توسط امولسیون ثبت اختراع” تنها نشانه ای است که ما آن سازگاری عقب مانده در راه است، نه.

PS5 ممکن است upscaling برای بازی های کلاسیک پلی استیشن ارائه دهد.

اخیرا کشف شده در ژاپن یک تکنیک را ارائه می دهد که به سخت افزار سونی اجازه می دهد تا “تعیین اینکه آیا برنامه یک برنامه قدیمی است یا نه،” طبق نظر ما Alex Avard. طراحی شده توسط معمار برجسته PS4 Mark Cerny، که گزارش شده نقش مهمی در توسعه PS5 بازی می کند، ویژگی مشخص شده در اینجا به نظر می رسد مانند یک brainer برای Erebus – و یا پروژه P، چه شما. علاوه بر این، حق ثبت اختراع امکان بررسی چیپست های مستهجن تقلید را در سخت افزار جدیدتر بررسی می کند. در انجام این کار، سونی می تواند از موانع مانع عبور کند که اغلب تلاش های شبیه سازی را خنثی می کند.

یکی دیگر از اختراعاتی که ما متوجه شدیم، «سازگاری برگشتی توسط تطبیق الگوریتم، ویژگی های غیرفعال یا کاهش عملکرد» در یک نمودار جریان دستی نشان داده شد. در آن، یک “دستگاه جدید” غیر قابل توصیف – احتمالا PS5 – توصیف شده است که فقط یک “CPU جدید” داشته باشد. مجددا توسط Cerny و همراه مدیر پروژه شیطان سگ دیوید سیمپسون نوشته شده است، این اختراع مکانیسمی را مشخص می کند که هنگام اجرای برنامه (یا بازی) می تواند برای خود تعیین کند که آیا برنامه (یا بازی) برای دستگاه جدید طراحی شده است یا یک CPU قدیمی تر، میراث.

در صورتی که برای دومین معنی باشد، سیستم سپس بازی را در یک حالت “BC” یا حالت سازگاری عقب اجرا می کند، طراحی شده برای بازی کردن از ویژگی های پشتیبانی نشده و “انتخاب منابع موجود” و نیز اضافه کردن تأخیر. شما می دانید، برای تفریح ​​معتبر از بازی اصلی.

بدون شک می توان گفت که ثبت اختراع سازگاری عقب مانده به طور طبیعی در خوراک آسیاب شومپیتر کمک می کند. اما از PlayStation VR چیست؟ در صورت شک و تردید، Mark Cerny در مصاحبه خود با Wired، سازگاری PS5 را برای واحد اصلی PSVR تایید کرد. با این حال، او متوقف نشد پیشنهاد پیشنهاد نسل بعدی هدفون PlayStation VR در آثار است.

او گفت، “من امروز جزئیات بیشتری از استراتژی VR خود را نخواهم گذاشت،” فراتر از آن گفت که VR برای ما بسیار مهم است و هدست فعلی PSVR با کنسول جدید سازگار است. “

با این حال، پس از (درستی) پیش بینی تصمیم سونی برای عقب نشینی از E3 2019، کاربر Reddit RuthenicCookie برخی از جزئیات PSVR 2 را که ما با آب نمک قابل توجهی مصرف می کنیم به اشتراک گذاشتیم. به عنوان مثال، جعبه شکن که همراه با هدست PSVR امروزه برای PSVR 2 ضروری نخواهد بود. در عوض، سرپرست ادعا می کند که پردازش صوتی ۳D و قابلیت های صفحه نمایش اجتماعی که در حال حاضر توسط سخت افزار گسسته انجام می شود، به صفحه نمایش سر خود متصل می شود. علاوه بر این، کاربر گفت که کنترلرهای جدید PlayStation Move در کنار دوربین هایی که DualShock 5 را حرکت می دهند، در حال کار هستند.

آه آره، و سونی “آزمایش برخی از دستکش ها را برای رفتن با VR” نیز هست.

PSVR 2 به نظر می رسد با PS5 ظاهر می شود.

همانطور که برای بازی های آن، کتابخانه راه اندازی PS5 همچنان به عنوان تاریخ انتشار آن باقی مانده است. متأسفانه کمبود منابع قابل اعتماد برای پیش بینی پیش بینی های ما وجود دارد. با این وجود، ما می دانیم PS5 بیشتر تمرکز خود را برای استودیو های شخص ثالث سونی، با تحلیلگر Niko Partners دانمارک Ahmad که در آن به طور عمومی در ResetEra در مورد آن منتشر شده است. او گفت که در حالیکه “چند بازی غیرقابل پیش بینی” از فریزرهای تاسیس شده هنوز در حال راه اندازی PS4 است، او مطمئن است برخی از آنها نیز به PS5 خواهد آمد.

این به خوبی با آنچه که ما از خودی خود شنیدیم که به ما گفته بود “هیچ نامزدی بازی های پلی استیشن اول اعلام شده” به طور انحصاری در PS5 قرار دارد.

منبع آنها به ما گفتند: “آنها همه در PS4 هستند.” “چیزی که نشان داده شده است، فقط برای PS5 عرضه خواهد شد.”

پست Postepin مشتاق، از یک ضعیف که ادعا می شود یک توسعه دهنده شخص ثالث، شامل لیستی از بازی های PS5 مطرح شده است که به همراه خود در Pastebin همراه است. اگر باور نادرستی باشد، PS5 در ماه مارس یا نوامبر ۲۰۲۰ در کنار یک مجموعه عظیم از کاربران باتجربه قرار خواهد گرفت. در میان آنها Gran Turismo 7، بازیگر PUBG رایگان برای بازی، The Last of Us Part II، Ghost Tsushima، Battlefield Bad Company 3، RPG هری پاتر و هری پاتر، یک بازی Assassin’s Creed با وایکینگ محور و یک زمان منحصر به فرد GTA VI

حداقل سه بازی اول شخص برای PS5 توسعه داده شده است، هرچند که منبع ما از نام استودیوهایی که بر روی آنها کار می کند افشا نمی شود.

GameSpot در اوایل سال جاری گزارش داد که بخش تحقیقاتی در بنیاد سرمایه گذاری و خدمات مالی شرکت Cowen و شرکت در میان نمایشنامه Bungie-Activision که سرنوشت ۳ در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، اعلام کرد که سیستم عامل های خاصی ذکر نشده است. پنجره خود را در توافق با نسخه PS5 پیش بینی شده سال ۲۰۲۰ منتشر می کند.

در کل احتمالا Rain Heavy و Detroit: Became توسعه دهنده ی انسان Quantic Dream نیز در بازی برای PS5 کار می کند. پس از سرمایه گذاری اقلیت در شرکت در اوائل سال جاری توسط NetEase خریداری شد، که کوانتیک روی رو به «ایجاد نسل های بعدی بازی ها» متبلور شد. با این حال، در حالیکه پلتفرم خاتمه قراردادش با سونی داغ است، هیچ اشاره ای به آنچه Platforme NetEase اشاره می کند، وجود ندارد.

از Ubisoft ما شنیده ایم که علامت تجاری Watch Dogs 3 است. یک برنامه کاربردی علامت تجاری که در ماه نوامبر در ماه نوامبر عرضه شد، یک ماه بعد پردازش شده توسط YouTubeTuber SkullziTV یافت شده است و اکنون مورد تایید قرار گرفته است. از آنجایی که تنها از علامت های تجاری Watch Dogs به تنهایی وجود دارد، برخی معتقدند که Watch Dogs 3 برای PS5 و همچنین کنسول بعدی مایکروسافت، به جای یک نسخه نسل فعلی برنامه ریزی شده است.

به نظر می رسد که این لیست کارهای تولید کننده خارجی در Crystal Dynamics، به نظر می رسد که پروژه Avengers توسط Square Enix منتشر شده است که یک بازی نسل بعدی است. یا حداقل توسعه دهنده در حال کار بر روی چیزی است که نسل بعدی به وسیله اولین گلوله در شرح شغل قضاوت می کند. تحت عنوان “وظایف و مسئولیت های اساسی” زیر فهرست، لیست نشان می دهد که شخص استخدام شده برای موقعیت “با شرکای خارجی برای ساخت نسخه های بازی نسل بعدی” کار خواهد کرد.

به طور خاص، این بازی یک بازی PS5 است، در حالی که این امر لزوما به این معنی نیست که بازی Crystal Dynamics با لیزر بر روی عنوان آینده Marvel تمرکز دارد، صرفا با توجه به اینکه Shadow of the Tomb Raider به Eidos Montréal منتقل شد. واضح است که در استودیو برای ایجاد چندین بازی در یک زمان هیچ اتاق وجود ندارد. بنابراین، ما شگفت زده نخواهیم شد که “انتشار بازی های نسل بعدی” را که در اطراف مرد آهنین، هالک و کل باند باشد، ببینیم.

ما شایعات معتبر کمتر، مانند این رشته اعلان های جسورانه از کاربر reddit joebucksucks420 دیده ایم، که گفته می شود که دوست در Rockstar دارد. اما، شاید لازم باشد بگویم، اینها همه اظهارات مشکوک از یک منبع اثبات نشده است.

Gran Turismo به خاطر اعلام قبلی خود از پلی فونیک دیجیتال در رقابت سیم کارت های رایانه ای، به خاطر اقساط بعدی آن است. آخرین ورودی مناسب در سری Gran Turismo 6 برای PS3 پس از انتشار PS4 منتشر شد و باعث فروش ناامید کننده در مقایسه با عنوان هایی که قبل از آن منتشر شد. در سال ۲۰۱۷، Gran Turismo Sport برای PS4 منتشر شد، اما به جای ارائه بازیکنان با لیست قابل توجهی از اتومبیل ها و آهنگ ها، آن را به ایجاد یک تجربه مسابقه ای متعادل آنلاین تبدیل شده است. اگر برای PS5 منتشر شد، Gran Turismo 7 می تواند بازگشت به فرم برای سری است.

دیگر نامزدهای احتمالی برای انتشار PS5 عبارتند از تعداد زیادی از بازی هایی که در حال توسعه هستند. Ghost of Tsushima، از محصولات Sucker Punch Producer توسعه دهنده Infamous و Sly Cooper، می تواند جهش به PS5 را ایجاد کند، همانطور که در E3 2018 اعلام شد. Death Stranding، Cyberpunk 2077، Dragon Age 4، The Last of Us Part II و Final Fantasy VII Remake همگی طرفداران قابل قبولی هستند، هرچند The Last Of Us قسمت دوم ممکن است اولین PS5 خود را تا حداقل یکسال از انتشار PS4 خود نگذارد.

کدام تلویزیون های ۴K می تواند بهترین کیفیت برای بازی های PS5 تضمین کند؟

به سادگی، ۴K تلویزیون آینده هستند، و شما قطعا می خواهید یکی از آن زمان به نظر می رسد سونی مناسب برای راه اندازی PS5. در واقع، آخرین قسمت دروغ بود: تلویزیون های ۴K در حال حاضر هستند. همانطور که لیست ما از بهترین تلویزیون ۴K برای نمایش های بازی ها می توانید از تلویزیون ۴K خیره کننده برای ۵۰۰ پوند / ۶۰۰ دلار استفاده کنید. در حالی که اکثریت تلویزیونهای خانگی در خانه هنوز ۱۰۸۰ پیکسل هستند، مدلهای Ultra HD به سرعت در حال افزایش سهم بازار است.

بر اساس تحقیقات اخیر فروش، تقریبا سه چهارم صفحه نمایش بزرگ در آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۶ ۴K بود. اگر این روند ادامه یابد، تحلیلگران پیش بینی می کنند که در سال ۲۰۱۹، نزدیک به ۱۰۰ درصد از تمام تلویزیون های فروخته شده در ایالات متحده، ۴K سازگار خواهد بود. سفر به فروشگاه الکترونیک محلی خود را انجام دهید و به سرعت متوجه خواهید شد که این آمار احتمالا به نقطه ای خواهد رسید – چندین خرده فروش بزرگ در سال ۲۰۱۹ نمایش نمایشگرهای ۱۰۸۰p را ارائه می دهند.

PS4 Pro در حال حاضر نتایج شگفت انگیز از جفت پرش محبت در پردازش قدرت با ارائه ۴K ارائه شده به خوبی طراحی شده – هر دو افق: Zero Dawn و Wipeout: مجموعه امگا به شدت بازی در حالت فوق العاده HD خود را به نمایش گذاشته است. با توجه به PS5 احتمالا یک جهش کوانتومی در عملکرد PS4 خواهد بود، در صورتی که در ۴K بازی نمی کنید، بیشتر از این اسب بخار اضافی هدر خواهد رفت.

تلویزیون OLED و QLED بهترین PS5 را نشان می دهد.

بنابراین، اگر ما در مورد این موضوع تصمیم بگیریم، مجموعه Ultra HD استاندارد صنعت خواهد شد تا زمانی که PlayStation بعدی سونی راه اندازی شود، فقط نمایش هایی که ما می خواهیم در آن بازی کنیم؟ در حال حاضر، مجموعه های LED همچنان در بازار تلویزیون تسلط دارند، اما آنها همیشه به طور انحصاری برای بازی های سریع گنجانده نمی شوند – تکنولوژی های پایه ای اغلب می توانند با مسائل مربوط به حرکت دادن در بسیاری از مجموعه ها مضطرب شوند. خوشبختانه، فناوری پیشرفته تر صفحه نمایش در حال حاضر در دسترس است و در حال حاضر برای جفت شدن با آن PS5 براق که در حال حاضر رویای آن هستید.

صفحه نمایش OLED LG در حال حاضر بهترین تلویزیون های بازی می تواند پول خرید. اکثر مدل های شرکت ۴K هستند، همه آنها قادر به ساخت نوعی سیاه و سفید سیاه و سفید می باشند. ال سی دی / LED فقط می تواند رویای مرطوب داشته باشد، و آنها تقریبا به همان اندازه گران قیمت نیستند. با گذشت زمان PS5، شما احتمالا قادر به خرید OLED های دست دوم از محدوده ۲۰۱۸ الجی هستید – که هنوز هم تلویزیون های فوق العاده ای هستند – به خوبی زیر ۱۰۰۰ دلار / ۱۰۰۰ پوند. دقیقا ارزان نیست، اما مطمئنا در قلمرو مقرون به صرفه برای علاقه مندان. علاوه بر این، سونی و پاناسونیک در حال حاضر به فضای OLED وارد شده اند، و به عنوان بازار رقابتی تر، قیمت ها تنها به سقوط می رسند.

سامسونگ همچنین سری جدید QLED خود را، که سازنده کره ای به طور جدی با OLED رقابت می کند، تایید کرده است. این پانل های کوانتومی نور تابعی می تواند سیاه پوست های عمیق تر را نسبت به تلویزیون های معمولی LED نشان دهد و با روشنایی حداکثر ۱۵۰۰-۲۰۰۰ نیت اعلام شده، آنها به طور قابل توجهی روشن تر از OLED ها نیز هستند.

این نیت ها همچنین برای HDR (High Dynamic Range) مهم هستند. شمار زیادی از بازی های PS4 در حال حاضر ورزش های HDR را انجام می دهند، اما تعداد کمی از تلویزیون ها در سال ۲۰۱۹ واقعا قادر به ارائه سفیدپوستان به اندازه کافی به اندازه کافی برای استفاده از محدوده کنتراست گسترش یافته اند. پیش رو، از ویژگی های QLED (و همچنین صفحه نمایش OLED به طور فزاینده ای) باید از بازی های PS5 سازگار با HDR اطمینان حاصل کنید. با استفاده از امکانات بیشتر و بیشتر، این ویژگی را به بازی های خود منتقل کنید، اگر همه بازی های PS5 از HDR پشتیبانی می کنند، به عنوان استاندارد، تعجب نکنید.

ما این صفحه را به روز نگه داریم تا اطلاعات بیشتری راجع به PS5 – err، Erebus پیدا کنیم. تا آن زمان، اگر شما هر گونه راهنمایی، شما می توانید آنها را به صورت ناشناس یا به هر حال، به نویسنده این قطعه شلیک کنید. اگر میخواهید درباره نسل بعدی کنسول مایکروسافت، Xbox Project Scarlett بیشتر بدانید، میتوانید همه چیزهایی را که درباره این حقایق در اینجا بخوانید، بخوانید.

منبع:Gamesradar.com

مطلب پیشنهادی

روند رو به رشد فروش جهانی تبلت ها پس از ماه ها

طبق تحقیقات Digitimes ، انتظار می رود محمولات جهانی تبلت در Q3 2019 پس از کوچک شدن ۸٫۷٪ در مقایسه با Q1 2019 ، حدود ۱۹٫۳٪ رشد داشته و نسبت به سال گذشته ۱۱٫۹٪ کاهش یابد. دو عامل اصلی به افزایش محموله Q3 کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics