دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / طراحی مفهومی و دلربای گلکسی نوت ۱۰
طراحی مفهومی گلکسی نوت ۱۰
طراحی مفهومی گلکسی نوت ۱۰

طراحی مفهومی و دلربای گلکسی نوت ۱۰

در حال حاضر که Galaxy S10 قفسه ها را می گیرد، تمرکز به Galaxy Note 10 منتقل شده است – و ما بهترین نگاه اجمالی ما را به تصویر کشیدیم که چه چیزی می تواند در قالب یک ویدئوی معرفی شده توسط فن ساخته شود، مجهز به انیمیشن ساز مشهور خالق. با این حال، قبل از اینکه ما شروع به سرنگونی آن کنیم، باید توجه داشته باشیم که این یک مفهوم (تعجب، تعجب) است و صرفا برای اهداف سرگرمی است.

بر خلاف بسیاری از مفاهیم که در سطح آنلاین هستند، این یکی کاملا تار و عناصر طراحی خود را بیش از حد زیاد نیست؛ نمایش یک گوشی که دارای ویژگی های مشابهی از Galaxy S10 و Galaxy S10 + است و دوباره به کار گرفته شده است تا فضای مربع خام را که مترادف با توجه به Galaxy Note است، به یک شکاف برای پایین S Pen منتقل کند.

به نظر می رسد یک دوربین چهارگانه در پشت وجود دارد که خیلی متفاوت از آن چیزی است که در هیئت مدیره Galaxy S10 5G قرار دارد که شامل یک پهنای ۱۲ مگاپیکسلی، یک مگاپیکسل ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق العاده و اختصاصی از زمان -Flight (ToF) سنسور، و همچنین یک مانیتور ضربان قلب یکپارچه – تمام محصور در یک ماژول است که از عقب گوشی از بیش از چند میلی متر جلوتر است.

مفهوم خالق به وضوح طرفدار نمایشگر عریض علامت تجاری سامسونگ Infinity-O Display است، چرا که او این انتخاب را به جای نمایشگر بزرگ بی نهایت بزرگ بزرگترین انتخاب کرده است. و این یک حرکت هوشمندانه است؛ سامسونگ هیچ گاه نمیتواند قدم به عقب را پیش بگذارد – Galaxy S10 دارای نمایشگر Infinity-O است و بنابراین مطمئن است که توجه داشته باشید که گلکسی نوت ۱۰ نیز از آن به عنوان قفسه برخوردار است.

کانسپت گلکسی نوت ۱۰-گجتی نو

یک انتخاب طراحی وجود دارد که ما احساس ناخوشایندی داشتیم و این تصمیم مفهوم ساز برای نصب دوربین جلو در وسط صفحه است. اگر او آن را در سمت راست بالا قرار داده بود و تنظیم یک دوربین دوگانه را انتخاب کرد، و نه تنها یک مورد، آن را بسیار بیشتر بر روی نام تجاری و نشان دهنده – به نظر ما، حداقل – آنچه که سامسونگ در فروشگاه Galaxy Note 10.

گفته شده که سامسونگ در مجموع چهار نوع از Galaxy Note 10 – دو با ۴G LTE و دو با ۵G کار می کند. این به این معنی است که شایعه شده است که این گوشی با انتخاب دو اندازه مختلف صفحه نمایش، ۶٫۲۸ اینچ و ۶٫۷۵ اینچ عرضه می شود. بنابراین اولی در هر دو پیکربندی ۴G LTE و ۵G در دسترس خواهد بود و به همین ترتیب، دومین که Galaxy Note 10 Pro نامگذاری شده است.

منبع:SamMobile

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics