جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / انتشار تصویر قاب دو گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس

انتشار تصویر قاب دو گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس

امیدوارم، شما ناامید شدید یاد گرفته اید که گوشی که در دست مدیر عامل Foxconn تری گو بود، دیروز Apple iPhone 11 نبود. اما امروز یک روز با نام تجاری جدید با نشت جدید با برخی از مدل های اپل ۲۰۱۹ آیفون است. یک عضو Weibo امروز یک عکس جالب (از طریق SlashLeaks) ارسال کرد که ظاهرا قالب هایی را نشان می دهد که برای موارد شخص ثالث برای آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ حداکثر استفاده می شود.

بر اساس طرح های ناکافی، قالب ها مسکن دوربین مربع را در پشت هر دو مدل نشان می دهد که سه دوربین در آن قرار دارند. گمانه زنی ها مبنی بر این است که سه گیرنده شامل یک دوربین اولیه ۱۴ مگاپیکسل، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز تله و یک سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود. سنسور ToF اندازه گیری می کند که چه مدت طول می کشد تا یک نور مادون قرمز به گزاف گویی سوژه و بازگشت به تلفن. این داده ها برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد عمق استفاده می شود و می تواند اجازه دهد اپل ارائه یک ID Face Face رو به عقب و ویژگی های افزوده واقعیت (AR) بیشتری ارائه دهد.

در اواخر ماه جاری، گزارش از خارج از ژاپن نشان داد که آیفون ۱۱ مکس و آیفون ۱۱ به ترتیب دارای پانل های OLED 6.5 و ۶٫۱ اینچ می باشند. انتظار میرود که دنباله روی iPhone XR یک LCD (Liquid Retina) صفحه نمایش یک اندازه ناشناخته داشته باشد. با این حال، مینگ چی کوو، تحلیلگر معتبر اپل می گوید که ما باید اپل ۲۰۱۹ را همانند مدل های ۲۰۱۸ به نمایشگرهای همان اندازه نگاه داشته باشیم. این بدان معناست که او انتظار دارد که آیفون ۶٫ ۱۱ اینچی Max، یک آیفون ۵٫ ۸ اینچی و یک آیفون ۶ اینچی XR (2019) باشد.

انتظار می رود که حالت آب زیرزمینی در مدل های آیفون ۲۰۱۹ باشد

چیزی که ما از قالب ها نمی بینیم این است که آیا اپل تصمیم به ارائه شارژ USB Type-C برای اپل ۲۰۱۹ عرضه کرده است. ماه گذشته، کوا گفت که اپل با حداقل یک سال دیگر به همراه پورت رانینگ اختصاصی خود خواهد بود. آنچه که ما می توانیم بر روی مدل های جدید به جای یک پورت شارژ جدید پیدا کنیم، چیزی است که به نام Underwater Mode نامیده می شود. اپل قبلا این ویژگی را ثبت کرده است، که به کاربر اجازه می دهد تا با انگشتان دست خود و عکس های ضربه محکم و ناگهانی حرکت کند، حتی وقتی دستگاه را در زیر آب نگه دارید. اما حق ثبت اختراع واقعا چیز مهمی را در ارتباط با حالت زیر آب پوشانده است. با استفاده از سنسور روشنایی محیط برای اندازه گیری میزان نور در زیر آب، و مدار طراحی شده برای اندازه گیری عمق سنسور تصویر، یک iPhone در حالت زیر آب ممکن است قادر به تنظیم تعادل رنگ تصاویر گرفته شده در زمانیکه کاربر و گوشی هر دو باشند غرق شده بدون این توانایی تصاویری که در زیر آب گرفته شده اند می توانند تاریک و تاریک باشند.

هر دو آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ حداکثر باید دارای امتیاز IP68 باشند. به این معنی است که این جفت از گرد و غبار محافظت می شود و می تواند تا عمق تقریبا ۵ فوت از آب تا ۳۰ دقیقه غوطه ور شود. ما مطمئن نیستیم که اپل قصد دارد ارتقاء حفاظت از آب برای دنباله آیفون XR. مدل فعلی دارای رتبه بندی IP67 است که بدین معنی است که آن نیز از گرد و غبار محافظت می شود و می تواند تا نیم ساعت در آب کمتر از ۳ فوت فرو رود.

سه مدل جدید آیفون باید به دنبال سنت باشند و در سپتامبر آینده عرضه شوند. این قرارداد اخیر که اپل با سازنده تراشه کوالکام ساخته است، عرضه این محصول را به چند سال عرضه مودم های ۵ گیگابایتی می دهد، اما اپل برای عرضه این گوشی ۵ گیگابایتی برای این سال بسیار دیر شده است. در سال آینده، ما می توانیم یک طراحی کلی را برای گوشی های هوشمند اپل ببینیم. انتظار میرود علاوه بر یک نگاه جدید، حداقل یک گوشی ۵G و احتمالا آیفون قابل انعطاف نیز منتشر شود. یک اختراع که در اوایل سال جاری منتشر شد نشان می دهد فناوری که اپل برای محافظت از یک صفحه ی قابل انعطاف از سرد شدن و شکننده ارائه می دهد. در طول ماه های زمستان، درجه حرارت پایین می تواند یک صفحه نمایش انعطاف پذیر را به آسیب پذیر تر آسیب برساند. راه حل اپل این است که بخشی از صفحه نمایش را گرم کنیم تا بتوان آن را در هنگام سرد شدن در خارج از قابل انعطاف نگه داشت. اپل می تواند آخرین تولید کننده تلفن های بزرگ باشد تا بتواند یک مدل همپوشانی ارائه دهد.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics