سه شنبه , اردیبهشت ۲۵ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / بیانیه تازه شرکت سامسونگ درباره مشکل گلکسی فولد
بیانیه شرکت سامسونک در رابطه با گلکسی فولد
بیانیه شرکت سامسونک در رابطه با گلکسی فولد

بیانیه تازه شرکت سامسونگ درباره مشکل گلکسی فولد

پیش از این امروز، گزارش ها از منابع در سراسر جهان در مورد سامسونگ تاخیر در آموزش و پرورش Galaxy Fold بود و گزارش داد که لغو مراحل تولید محصول در چین است که قرار بود در تاریخ ۲۴ و ۲۶ آوریل.

سامسونگ رسما اعلام کرد که تاخیرهای نامحدود Galaxy Fold در مدت کوتاهی پس از شایعات فراگیر از تاخیر قریب الوقوع است. به یاد داشته باشید که در هفته گذشته چند واحد Galaxy Fold در دست بررسی های پیشین تکنولوژی در دو سناریو فاجعه ای ایجاد شد.

یکی از آنها به علت نوعی نقص در نمایشگر یا مکانیزم تاشو بود و دیگری به علت اینکه کاربران هرگز حذف فیلم محافظ روی صفحه نمایش را نادیده گرفتند، که به راحتی با یک محافظ صفحه نمایش یکبار مصرف در بسیاری از گوشی های هوشمند در حال حاضر اشتباه گرفته شد.

بیانیه رسمی سامسونگ توضیح می دهد که این شرکت متوجه شده است که Galaxy Fold ممکن است نیاز به بهبود بیشتر داشته باشد تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان ارائه دهد. تاریخ انتشار جدید در این زمان داده نشده است اما در هفته های آینده اعلام خواهد شد. سامسونگ در ابتدا آسیب را با تأثیر در قسمتهای بالا و پایین که ممکن است در معرض تاثیر قرار بگیرد مرتبط می کند.

بیانیه کامل را در زیر ببینید:

ما به تازگی یک سری جدید تلفن همراه را معرفی کردیم: یک گوشی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های جدید و مواد جدید برای ایجاد یک صفحه نمایش که به اندازه کافی انعطاف پذیر است. ما از هیجان در اطراف Galaxy Fold تشویق می کنیم.در حالی که بسیاری از داوران با ما در مورد پتانسیل وسیع آنها دیدند، بعضی نیز ما را نشان دادند که چگونه دستگاه نیاز به پیشرفت بیشتری دارد که بتواند بهترین تجربه ممکن را برایتان فراهم کند.برای به طور کامل این بازخورد را ارزیابی کرده و تست های داخلی بیشتری را انجام می دهیم، ما تصمیم گرفتیم که انتشار Galaxy Fold را به تاخیر بیاندازیم. ما قصد داریم تا تاریخ انتشار را در هفته های آینده اعلام کنیم.یافته های اولیه بازرسی مسائل گزارش شده بر روی صفحه نمایش نشان می دهد که آنها می توانند با تأثیر در قسمت های بالای و پایین لولا قرار گیرند. همچنین یک نمونه وجود دارد که مواد موجود در داخل دستگاه بر عملکرد صفحه نمایش تاثیر می گذارد.ما اقداماتی را برای تقویت حفاظت صفحه نمایش خواهیم گرفت. ما همچنین راهنمایی های مربوط به مراقبت و استفاده از صفحه نمایش از جمله لایه محافظی را به طوری که مشتریان ما بیشتر از Galaxy Fold خود را به حداکثر برسانند. ما ارزش اعتماد مشتریان را در ما قرار می دهیم و همیشه اولویت ما هستند. سامسونگ متعهد است که با مشتریان و شرکا کار کند تا صنعت را به جلو حرکت دهد. ما می خواهیم از آنها سپاسگزاریم و درک می کنیم.

سامسونگ همان را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که کاربران متوجه شده اند که لایه محافظ نمایش داده نمی شود از صفحه حذف شود. در همان زمان، آن را به چگونگی تقویت حفاظت از صفحه نمایش را کشف کنید.

Galaxy Fold سامسونگ در ابتدا قرار بود در روز ۲۶ آوریل در چند بازار عمده از جمله ایالات متحده، چین و کره جنوبی پخش شود. تاریخ انتشار جدید تا “هفته های آینده” اعلام نخواهد شد، بنابراین ما می توانیم با خیال راحت بگوییم حداقل یک ماه یا دو ماه دیگر قبل از عرضه Fold خواهد بود.

گفته می شود که Mate X با قابلیت انعطاف پذیری Huawei در راه اندازی ماه ژوئن است، اما یک گزارش متضاد ادعا می کند که به سپتامبر بازگردانده می شود. Huawei هرگز یک تاریخ انتشار خاص مانند سامسونگ ارائه نداد، اما با توجه به راه اندازی مجدد سامسونگ، مسابقه در حال بررسی است که سازنده گوشی برای اولین بار برای راه اندازی دستگاه خود به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics