جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوشی های چینی / هواوی / سنسور مجزای فیلم برداری دوربین هواوی میت ۳۰

سنسور مجزای فیلم برداری دوربین هواوی میت ۳۰

کل جهان در حال تماشای هوآوی است، زیرا نزدیک به اعلام گل سرسبد بعدی خود یعنی Huawei Mate 30 Pro می شود. در چند سال گذشته، غول پیکر گوشی های هوشمند در چین، تکنولوژی های جدید دوربین و پیشرفت های سخت افزاری را در هر دو عملکرد و زیبایی شناختی مطرح کرده است.

Mate 30 Pro با توجه به آخرین اخبار، برخی از ویژگی های دوربین جدید قاتل را بر عهده دارد. Huawei دارای علامت تجاری “Cine-Lens” و “Camera Matrix” است. ما کاملا مطمئن نیستیم که چه چیزی در مورد آن اشاره می کنیم، اما ایده خوبی از آنچه می توانستیم داشته باشیم. علائم تجاری در ۱۷ ژوئیه به EUIPO (اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) از طریق مونیخ ثبت شد.

Huawei هنگامی که به عکاسی می رسد، پیشرفت هایی بزرگی کرده است، و با Mate 30 Pro، ما می توانیم برخی از موفقیت ها را با ضبط ویدئو بر روی یک دوربین گوشی هوشمند ببینیم. ممکن است یکی از دوربین های Mate 30 Pro برای ضبط ویدئو اختصاص داده شود.

توصیف علامت تجاری “عکاسی سینمایی است؛ لنزهای اپتیکی برای ضبط، بازتولید و پردازش صدا، تصاویر و / یا داده ها “. یک لنز دوربین واقعی سینمایی به وضوح برای تصویربرداری طراحی شده است.

از طریق همکاری هوآوی با لایکا، ممکن است مدل لایکا یک آرایه لنز بهینه شده برای ویدیو را ببینیم. ما منتظر امکان یک دستگاه Huawei با قابلیت فیلمبرداری بهتر و کنترل دقیق دستی برای ویدیو هستیم.

علامت تجاری دیگر شاید نام رسمی طرح دوربین Mate 30 Pro باشد. “دوربین ماتریکس” بهترین راه برای توصیف آرایش طرح مربع دوربین متی است. در ریاضیات یک ماتریس به عنوان یک آرایه مستطیلی از مقادیر یا عبارات در سطر و ستون به عنوان یک موجودیت واحد تعریف شده است.

ما دقیقا نمیدانیم که چند دوربین در Mate 30 Pro وجود دارد، اما اگر عکس های جاسوسی ناشی از برش مستطیلی که هر کدام از آنها برداشته شود، می توانیم تنظیمات چهار یا پنج دوربین را در Mate 30 Pro ببینیم. ما فکر نمی کنیم که Mate 30 Pro یک دوربین بزرگ زوم اپتیکوس داشته باشد که P30 Pro با آن راه اندازی شده است. اگر این کار را کرد، نمی توانست بیش از حد دو تمساح را متمایز کند.

در هر حال، ما هنوز گوشی های زیادی برای دیدن قبل از Mate 30 Pro راه اندازی، احتمالا در برخی از ماه اکتبر. Mate 30 Lite اخیرا در TENAA دیده شده است، اما در مورد برادر بزرگ تر خود، سرنخ های زیادی را به ما نمی دهد.

Mate 30 Pro شایعه است که یک نمایشگر “آبشار” انحصاری اضافی داشته باشد – یکی که در اطراف دو لبه طولانی شیشه قرار می گیرد. شیشه ای که در برخی از عکس های جاسوسی مشاهده شده نیز اشاره دارد به Mate 30 Pro که دارای یک پیکر مشابه با Mate 20 Pro است – با تشخیص چهره سه بعدی مثل iPhone XS استفاده می کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش وجود دارد و ما انتظار داریم حداقل یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی احتمالی ۵۵W Super Charge داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی

Huawei Mate 30 دارای دو دوربین ۴۰ مگاپیکسل است

انتظار می رود هوآوی در صورتی که جنگ تجاری آمریکا و چین در شعله های آتش نرود ، Mate 30 و Mate 30 Pro را در اواخر پاییز منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics