دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / مدیر اجرایی سامسونگ می گوید که تاریخ عرضه نسخه Galaxy Fold جدیدی در برنامه خود ندارد

مدیر اجرایی سامسونگ می گوید که تاریخ عرضه نسخه Galaxy Fold جدیدی در برنامه خود ندارد

فقط دیروز ما در کنار یک گزارش از کره با اعلام اینکه نسخه مجدد Galaxy Fold سامسونگ موفق به گذراندن یک آزمون دوام شده است، تصویب شد. این آزمایش شامل ارسال این واحدها به افراد در صنعت و اساتید دانشگاه ملی سئول و موسسه تحقیقاتی KAIST بود. هیچ کس در میان این گروه نمیتواند مسائلی را که تأثیرگذارها هنگام کشف واحدهای بررسی خود در اوایل سال جاری کشف کرده بودند، تکرار کنند. به نظر می رسد که این نشان می دهد که گوشی به زودی یک تاریخ عرضه نسخه جدید ارائه خواهد شد، یک گزارش جدید این شک دارد. به گفته WCCFTech، یک نشریه اسلواکی فقط با دیوید ساوالا صحبت کرد که سخنگوی چک و اسلواکی برای سامسونگ است. Sahula گفت که او هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار جدیدی برای دستگاه کشویی ارائه نشده است، که می تواند به این معنی باشد که ما هنوز هفته ها باقی مانده است، اگر نه چند ماه از شنیدن درباره یک دوره پیش سفارش جدید. حالا ما باید در این جا مشخص کنیم؛ ممکن است که یک تاریخ جدید وجود داشته باشد که ساوالا هنوز از آن مطلع نشده باشد، یا ممکن است گفته شود مادرش در مورد همه چیز را حفظ کند. هفته گذشته، امیدوار بودم در مورد یک تاریخ عرضه جدید Galaxy Fold آینده زمانی که یک عکس مدل بهبود یافته در دست کسی است که تست طراحی جدید را نشان داد، مطرح شد. این فرد وقتی که با تلفن دستگیر شد، سوار بر سیستم متروی دهلی نو شد.

اگر سخنگوی چک و اسلواکی ساممی فقط دستورالعمل ها را دنبال نکند، به نظر می رسد که سامسونگ در حال حاضر فوق العاده محتاطانه عمل می کند تا دو بار یک اشتباه را انجام دهد. در اوایل ماه جاری، مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیک DJ Koh اذعان کرد که شرکت خیلی زود از Galaxy Fold سرازیر شد. او همچنین گفت که تلفن “به زودی منتشر خواهد شد. به ما کمی زمان بیشتری بدهید.” از این نظر، به نظر می رسد که سامسونگ عجله ندارد تا شروع به فروش گوشی قابل انعطاف کند.

تمرکز سامسونگ در حال حاضر بروی Galaxy Note 10 است

پس از ایجاد شور و هیجان در طول چند سال گذشته، سامسونگ کهکشان Fold در نهایت در فمینیست های بزرگ در فوریه ظاهر شد. این کمپانی در تاریخ ۲۶ آوریل منتشر شد و این کمپانی واحدهای بازرسی را به نفوذگران فرستاد که برخی از مسائل را آغاز کردند، برخی از ساختار خود را. به عنوان مثال، علیرغم هشدارهایی که سامسونگ در این دستگاه قرار داده است، تعدادی از این تأثیرگذارها شروع به لایه برداری از آنچه که فکر می کردند یک فیلم پلاستیکی یکبار مصرف در صفحه نمایش ۷٫۳ اینچی داخلی بود. این فیلم به نوعی پلاستیکی قابل جابجایی شبیه بود که یکی از اسمارتفونهای تازه خریداری شده را از بین می برد. اما هشدار سامسونگ نشان داد که از بین بردن پلاستیک می تواند صفحه را متوقف کند تا کار کند و این دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاده است. علاوه بر این، باقی مانده از یک بازو در بالای یک لولا به یک دستگاه اثر گذار مکیده می شود که باعث برانگیختن روی صفحه نمایش داخلی می شود. دیگران متوجه شدند که واحدهای Galaxy Foldشان فقط کار خود را متوقف کردند.

گزارش شده است که سامسونگ با قرار دادن این فیلم در پوشش تلفن، به طوری که نمی توان آن را پاک کرد. همچنین باز کردن در بالای و پایین لولا را برای جلوگیری از ورود مواد خارجی به دستگاه تنگ کرده است.

تمرکز اصلی سامسونگ در حال حاضر بر روی رویداد Unpacked برنامه ریزی شده در تاریخ ۷ اوت در مرکز بارکلی بروکلی است. در این رویداد، ما باید معرفی سری Galaxy Note 10 و احتمالا Galaxy Watch Active 2 را ببینیم. اما در پشت ذهن سامسونگ، نگاهی داریم به هوآوی. در حال حاضر انتظار می رود که دستکم دوم خود، Huawei Mate X، از ماه سپتامبر عرضه شود و سامسونگ امیدوار است که رقیب خود را به بازار برساند. در حالی که هیچ یک از شرکت ها نمی توانند اولین تلفن همراه با قابلیت شستشو را داشته باشند (سال گذشته Royale FlexPai راه اندازی شد)، یکی از این دو اولین تولید کننده اصلی این دستگاه است.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics