سه شنبه , اردیبهشت ۲۵ ۱۴۰۳
خانه / شبکه های اجتماعی / ثروتمندترین ورزشکاران سال ۲۰۱۹

ثروتمندترین ورزشکاران سال ۲۰۱۹

۲۰ ورزشکار ثروتمند در جهان

این ارقام از Forbes و Celebrity Net Worth تهیه شده است. اینها در سال ۲۰۱۹، ورزشکاران ثروتمند جهان هستند:

۱.وینس مک ماهون

ارزش خالص: ۲٫۲ میلیارد دلار

وینس مکماهون یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است. او در حال حاضر صاحب اکثریت، رئیس و مدیر عامل WWE است. McMahon کنترل شرکت را از پدرش در دهه ۱۹۸۰ گرفت.

ارزش خالص ویسون ۲٫۲ میلیارد دلار باور نکردنی است و گرچه اکثر آن ارزش خالص از موفقیت او با شرکت WWE حاصل شده است، اما از موفقیت کشتی حرفه ای خود دور نیست.

“من نمی ترسم از شکست. دوست ندارم شکست بخورم من متنفرم به شکست. اما من از آن نمی ترسم. “- وینس مک مون

۲.یون تیریاک

ارزش خالص: ۲ میلیارد دلار

یون تیریایک یک بازیکن سابق تنیس و یخ های حرفه ای سابق رومانیایی است.

درست است که دو ورزش است. بعد از بازنشستگی از ورزش حرفه ای، تریایک در حال حاضر مالک مسابقات تنیس باز تورنتو است. او همچنین لوکاس پویل، یک تنیس حرفه ای فرانسوی را مدیریت می کند.

یون تیریج یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است که ارزش خالص آن ۲ میلیارد دلار است.

“من هر فراری را که با آن بیرون آمده بودم. من همه مرسدس هایی را که با آنها بیرون رفتم، تمام جگوارهایی که با آنها بیرون رفتم، همه پورشه هایی که با آنها بیرون رفتند. “- یون تیریاک

۳.مایکل جردن

ارزش خالص: ۱٫۷ میلیارد دلار

مایکل جردن بازیکن حرفه ای بسکتبال بازنشسته آمریکایی است. جردن در مجموع ۱۵ فصل در NBA بازی کرد و شکستش در بین دو تیم بود. این تیم ها شیکاگو بولز و واشنگتن ویزاردز بودند.
جردن به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال در تمام دوران تحسین شده است و از زمان بازنشستگی به عنوان مالک اصلی شارلوت هورنس تبدیل شده است.
ارزش خالص مایکل جردن در سال ۲۰۱۹ به ۱٫۷ میلیارد دلار تخمین زده می شود و او را یکی از ثروتمند ترین ورزشکاران جهان می داند.

“من میتوانم شکست را بپذیرم، همه گاهی اوقات شکست میخورند. اما من نمی توانم بپذیرم که سعی نکنم. “- مایکل جردن

۴.مایکل شوماخر

ارزش خالص: ۸۰۰ میلیون دلار

مایکل شوماخر یک راننده خودروی سابق آلمانی در فرمول یک است. اگر شما فقط می توانید یک راننده فرمول ۱ را نام ببرید، احتمالا شوماخر.
او یکی از بزرگترین رانندگان Formula One در تمام دوران است. او همچنین تنها راننده تاریخ است که هفتمین مسابقات جهانی فرمول یک را به دست آورد، که پنج تن از آنها پیوسته پیروز شدند.
ارزش خالص مایکل شوماخر ۸۰۰ میلیون دلار است و او چهارمین ورزشکار ثروتمند جهان است.

“هنگامی که شما در یک تیم شروع میکنید، باید کار گروهی انجام دهید و سپس حرفی برای گفتن دارید” – مایکل شوماخر

۵٫تایگر وودز

ارزش خالص: ۸۰۰ میلیون دلار

تیگر وودز یک گلف باز حرفه ای آمریکایی است و یکی از گلف بازان محبوب و مشهور تمام وقت است.

او همچنین سالانه یکی از ورزشکاران با درآمد بالا در جهان است که احتمالا توضیح می دهد چگونه او توانست در لیست این ثروتمندان جهان قرار دهد.

“من می توانم گلف را برای زندگی بازی کنم. چه چیز دیگری می تواند برای شما بپرسد – دریافت پاداش برای انجام آنچه دوست دارید. “- تایگر وودز

۶٫مجیک جانسون

ارزش خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

مجیک جانسون یک بازیکن حرفه ای بسکتبال حرفه ای آمریکا است. جانسون در NBA برای LA Lakers در ۱۳ فصل بازی کرد. او جوایز متعدد را به عنوان یک بازیکن به دست آورد، که او را به سالن مشاهیر NBA قرار داد.

در حال حاضر، مجیک رئیس بسکتبال برای لس آنجلس لیکرز است. ارزش خالص جکسون ۶۰۰ میلیون دلار است و او را ثروتمند ترین بازیکن بسکتبال جهان می داند.

“از اینکه هم تیمی هایتان چه کاری می توانند برای شما انجام دهند نپرسید، از اینکه شما چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید بپرسید “- مجیک جانسون

۷٫راجر استابک

ارزش خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

راجر استاباچ یک مهاجم سابق فوتبال آمریکایی در NFL است.

Staubach به Dallas Cowboys در سال ۱۹۶۹ پیوست و برای همه ۱۱ فصل حرفه اش بازی کرد. او با تیم پنج سوپرجام برد، چهار تا از آنها را به عنوان مهاجم شروع کرد.

ارزش خالص راجر استاباچ ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

“اعتماد به نفس از هیچ جا بیرون نمی آید. این یک نتیجه از چیزی است … ساعت ها و روزها و هفته ها و سال های کار ثابت و فداکاری “- راجر استاباچ

۸٫فلوید می ودر

ارزش خالص: ۵۶۵ میلیون دلار

فلوید میودر یک بوکسور حرفه ای سابق با رکورد باور نکردنی ۵۰-۰، شکست ناپذیر است. او همچنین بنیانگذار تبلیغات مایوئر، یک شرکت ارتقاء مبارزه است.

می ودر اخیرا پس از پیروزی در جنگ علیه کنور مک گرگور در ماه اوت سال ۲۰۱۷، مبلغ قابل توجهی را به ارزش کل ارزش خالص خود اضافه کرد.

ارزش خالص فلوید اکنون حدود ۵۶۵ میلیون دلار است.

“شما چیزهای خاصی را می شنوید، چیزهای منفی، تمام وقت که درست نیست، اما هرگز درباره مثبت حرف نمی زنید” – فلوید می ودر

۹٫کوبی برایانت

ارزش خالص: ۵۰۰ میلیون دلار


کوبی بریانت یک بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکایی است. او ۲۰ فصل از کار خود را در NBA با LA Lakers بازی کرد و رکوردی برای طولانی ترین فصل ها با یک تیم دارد.

ارزش خالص کوبی بریانت ۵۰۰ میلیون دلار است که او را در این فهرست ثروتمندترین ورزشکاران سراسر جهان قرار داده است. سفر کارآفرینی او قطعا به این رقم در آینده افزوده خواهد شد.

 

“من هر کاری که برای پیروزی تیمم انجام می دهم، چه روی نیمکت بشینم و حوله تا کنم یا یک لیوان آب به هم تیمیم بدهم” – کوبی بریانت

۱۰٫ادی جردن

ارزش خالص: ۴۷۵ میلیون دلار

ادی جردن یک راننده مسابقه اتومبیل رانی ایرلندی، رئیس تیم موتوراسپورت، تاجر، نوازنده و شخصیت تلویزیون است.

او در سال ۱۹۷۱ مسابقات قهرمانی ایرلند را برنده شد و در سال ۱۹۷۴ به فرمول فورد نقل مکان کرد. جردن همچنین گراند پریکس را که از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۵ برگزار شد، کلید زد.

ارزش خالص ادی اردن در حال حاضر ۴۷۵ میلیون دلار است.

“ما در حال رفتن به برخی از زمان های سخت هستیم. بیایید ببینیم چقدر دشوار و انعطاف پذیر هستیم. “- ادی جردن

۱۱٫دیوید بکهام

ارزش خالص: ۴۵۰ میلیون دلار

دیوید بکهام یک فوتبالیست حرفه ای انگلیسی است. او اکثر بازیهای خود را برای تیم انگلیسی منچستر یونایتد و البته تیم ملی انگلیس بازی کرد.

بعضی از باشگاه های دیگر بکهام که در طول دوران حرفه ای خود بازی کردند، پرستون نورت اند، رئال مادرید، میلان، LA Galaxy و پاری سن ژرمن بودند. او به سرعت تبدیل به یک فوتبالیست بسیار محبوب و معروف شد و یک فیلم حتی در امتداد کیت امضا خود، تحت عنوان “خم شدن آن مانند بکهام” تولید شد.

ارزش خالص دیوید بکهام ۴۵۰ میلیون دلار است.

“مرکز توجه همیشه در من خواهد بود، اما این چیزی است که من یاد می گیرم که با سال ها زندگی می کنند.” – دیوید بکهام

۱۲٫راجر فدرر

ارزش خالص: ۴۵۰ میلیون دلار

راجر فدرر یک بازیکن تنیس حرفه ای سوئیس است که در حال حاضر رتبه سوم را در تنیس تک نفره مردان در جهان دارد. فدرر در حال حاضر نزدیک به پایان کار خود را نزدیک است، با این حال، او در رتبه اول به مدت ۶ سال به طور پیوسته، و در طول دوران حرفه ای خود را ۱۹ گرند اسلم دارد.

ارزش خالص راجر فدرر ۴۵۰ میلیون دلار است.

“در اوایل دوران حرفه ای من با بسیار مسابقه دادم تا سازگار بشم، ولی هیچ وقت مانند الآن سازگار نبودم”     – راجر فدرر

۱۳٫کریستیانو رونالدو

ارزش خالص: ۴۵۰ میلیون دلار

کریستیانو رونالدو یک فوتبالیست حرفه ای پرتغالی است که در حال حاضر برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می کند.رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست جهان شناخته شده و به طور مداوم با لیونل مسی برای این عنوان مبارزه می کند. در واقع، برای چندین سال گذشته، این دو بازیکن تنها دو نفر هستند که جایزه “بهترین بازیکن سال” را دریافت می کنند.

ارزش خالص کریستیانو رونالدو ۴۵۰ میلیون دلار است.

“بسیاری از مردم به من نگاه می کنند و فکر می کنند که من را می شناسند اما در کل نمی دانند این خود من است من یک فرد فروتن، یک شخص احساسی هستم. کسی که به فکر دیگران است، کسی که می خواهد به دیگران کمک کند. »- کریستیانو رونالدو

۱۴٫لبرون جیمز

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

لبرون جیمز یک بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکایی در NBA برای لوس آنجلس لیکرز است. اکثریت ورزشکاران این لیست ورزشکاران سابق هستند.

لبرون یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال در تمام دوران است و ارزش خالص آن قطعا این بیانیه را نشان می دهد.

“فشار زیادی روی من وجود دارد، اما من فشار زیادی بر خودم قرار نمی دهم. من احساس می کنم اگر من بازی خود را انجام دهم،او از خود مراقبت خواهد کرد. “- لبرون جیمز

۱۵٫مایکل بوفر

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

مایکل بوفر یک گوینده رینگ بوکس برای مسابقات بوکس و مسابقات حرفه ای است. او به خاطر عبارات علامت تجاری خود شناخته شده است: “بیایید آماده شویم!”، که همه شما قطعا می دانید یا به یاد می آورید.

شما اعتقاد نخواهید داشت که بوفر چی میزان پول از اعلام مسابقه و حریفان در رینگ بوکس به دست آورده است خیلی زیاد است.

ارزش خالص مایکل بوفر ۴۰۰ میلیون دلار است.

“هنگامی که شما در مورد پول مورد نظر فکر می کنید، کاملا قریب به اتفاق است” – مایکل بوفر

۱۶٫شکیل اونیل

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

شکیل اونیل یک بازیکن بسکتبال بازنشسته آمریکایی است. او در ۱۹ فصل در NBA بازی کرد و در حال حاضر یک تحلیلگر ورزشی برای NBA است.

ارزش خالص شکیل اونیل ۴۰۰ میلیون دلار است.

“تعالی یک عمل منحصر به فرد نیست، بلکه یک عادت است. شما چیزی هستیذ که بارها و بارها نشان دادی”     – شکیل اونیل

۱۷٫لیونل مسی

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

لیونل مسی فوتبالیست حرفه ای آرژانتین است و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در بازی های مدرن را در نظر گرفته است. او در حال حاضر برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بازی می کند.

مسی در سالهای اخیر بازیکن مشهور در این بازی بوده و ۵ بار جایزه توپ طلا را بدست آورده است.

ارزش خالص لیونل مسی تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار است و او دومین بازیکن ثروتمند فوتبال در جهان است و هفدهمین بازیکن در لیست ورزشکاران ثروتمند است.

“شما می توانید هر چیز را برآورده کنید، اگر و فقط اگر چیزی را به اندازه کافی دوست دارید” – لیونل مسی

۱۸٫بود سلیگ

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

بود سلیگ عضو کمیسر لیگ بیس ال است. او از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ به عنوان نماینده مجلس عمل کرد و از سال ۱۹۹۸ تا کنون به عنوان کمیسری کار کرد.

“چیزی که امروز می دانیم این است که ما نمی توانیم کارهایی که گذشته را انجام دهیم” – بود سلیگ

۱۹٫فیل میکلسون

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

فیل میکلسون یک گلف باز حرفه ای آمریکایی است.

او ۴۲ رویداد در تور PGA، از جمله پنج قهرمانی بزرگ: سه عنوان قهرمانی، مسابقات قهرمانی PGA و مسابقات آزاد را کسب کرده است.

ارزش خالص فیل میکلیون در حدود ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده و او را یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان می داند.

“من اخیرا از زمانی که در پاییز سال گذشته کار خود را بر روی یک کتاب انجام دادم، به نوبه خود درک و قدردانی از نویسندگان را بسیار بیشتر. پیش از آن، من فکر میکردم که نویسندگان گلف هر روز صبح بلند شدند، یک دور گلف بازی کردند، ناهار داشتند، برای سه دایره گذشته ما نشان دادند و سپس به شام رفتند. »- فیل میکلسون

۲۰٫وینی جانسون

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

وینی جانسون یک بازیکن بسکتبال حرفه ای بازنشسته است، که برای بازی دیترویت پیستون در NBA بازی کرد. جانسون طی دو دوره مسابقات قهرمانی در پیستون ها موفق به کسب دو مدال طلای خود شد و این تیم اکنون شماره ۱۵ خود را بازنشسته اعلام کرده است.

خلاصه

در اینجا یک بازنگری سریع از ثروتمند ترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۱۹ خواهیم داشت:

وینس مک ماهون
یون تیریاک
مایکل جردن
مایکل شوماخر
تایگر وودز
مجیک جانسون
راجر استاباک
فلوید می ودر
کوبی برایانت
ادی جردن
دیوید بکهام
راجر فدرر
کریستیانو رونالدو
لبرون جیمز
مایکل بوفر
شاکیل اونیل
لیونل مسی
بود سلیگ
فیل میکلسون
وینی جانسون

فکر میکنید چند نفر از این ورزشکاران در لیست ۲۰ نفر از ثروتمندترین ورزشکاران جهان حضور دارند؟  نظر خود را در زیر بنویسید

مطلب پیشنهادی

مقایسه دو پرچمدار جدید سامسونگ

اکنون برگه مشخصات کاملی از پرچمداران آینده سامسونگ را در اختیار داریم و می توان آنها را مستقیماً مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics