دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / به روز رسانی Galaxy A70 ویژگی ضبط ویدئویی Super Steady را به ارمغان می آورد

به روز رسانی Galaxy A70 ویژگی ضبط ویدئویی Super Steady را به ارمغان می آورد

آخرین به روز رسانی نرم افزاری Galaxy A70 ویژگی دوربین فوق العاده ثابت را به دستگاه میان رده می دهد. از میان تمام گوشی های سری Galaxy A 2019، Galaxy A70 گزینه ای با ویژگی های بالا و با کیفیت بالا بود تا Galaxy A80 همراه با ویژگی های شارژ فوق سریع (۲۵ وات) و تنظیم دوربین سه بعدی با صفحه اصلی ۳۲ مگاپیکسلی سنسور

دوربین A70 مجهز به ویژگی هایی مانند ضبط ویدئویی Super Slow-mo و AR Emoji بود که برای اولین بار در گوشی های گلکسی سامسونگ معرفی شد و قابلیت فوق العاده ثابت یکی دیگر از ویژگی های دوربین گلکسی اس A70 است.

Super Steady از یک دوربین فوق العاده برای فیلم های صاف استفاده می کند

در Galaxy S10 معرفی شده است، Super Steady یک ویژگی تثبیت کننده مبتنی بر نرم افزار برای فیلمبرداری شما است و از دوربین فوق العاده گسترده ای برای ضبط فیلم ها در هنگام فعال بودن استفاده می کند. دقیقا مشخص نیست که چطور کار می کند، اما شما فیلم ها را با لرزش کمتر می کنید، اگرچه شما به نور بیشتری نیاز دارید زیرا دوربین فوق العاده دارای دیافراگم کمتر از دوربین اصلی است.

همچنین لازم به ذکر است که فیلم های Super Steady به شما امکان کامل میدان دید ۱۲۳ درجه از دوربین فوق العاده را نمی دهد و حداکثر رزولوشن ضبط محدود به Full HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. سوپر ثابت می تواند با ضربه زدن به آیکون که نشان می دهد دست ارتعاشی (نگاه کنید در اینجا) در بالای برنامه دوربین فعال می شود.

آخرین پچ امنیتی موجود در به روز رسانی

به روز رسانی شامل Super Steady در هفته گذشته منتشر شد و همچنین عملکرد صفحه لمسی و ثبات دوربین را به طور کلی بهبود می بخشد. با این وجود، آخرین پچ امنیتی یا حتی پچ از ماه گذشته (بله، دارای پچ امنیتی مه است که همان چیزی است که تلفن در بیشتر بازارها راه اندازی شده است) را دریافت نمی کند.

به روز رسانی در هلند و چندین کشور اروپایی در دسترس است و می تواند از طریق تنظیمات گوشی “تنظیمات” «منو به روز رسانی نرم افزار» با استفاده از گزینه Download and install قابل دریافت است. با نسخه نرم افزاری A705FNXXU2ASF5 همراه است و همچنین در پایگاه داده سیستم عامل ما موجود است.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics