یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / سرعت باور نکردنی سامسونگ گلکسی S10 5G

سرعت باور نکردنی سامسونگ گلکسی S10 5G

در روز پنج شنبه، نسخه ۵G ورایزون Galaxy S10 رسما فروش خود را با قیمت ۱۳۰۰ دلار آغاز کرده است. یک نماینده ارتباطات Verizon جورج Koroneos تست سرعت از اولین گوشی هوشمند ۵G کاملا پشتیبانی شده در شبکه ارسال کرد.

S10 5G با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه در شبکه Verizon در آزمایش سرعت به توییتر منتقل شد. با چنین سرعت هایی، Julian Chokkattu قادر به دانلود کامل برنامه PUBG Mobile در ۲۶ ثانیه و یک فصل کامل از Sneaky Pete در آمازون نخست در ۹۳ ثانیه با استفاده از Galaxy S10 5G در حین تست در شیکاگو بود.

این سامسونگ گلکسی S10 5G با نام ۵G جدید در مقابل هتل من است. این تفاوت دیوانه کننده یک ماه است.

George L. Koroneos (@GLKCreative) May 16, 2019

بدون شک، سرعت چشمگیر است، و این دقیقا همان سرعت است که شرکت ها رویای احتمالی را برای آنها به ارمغان آورده اند. با این گفتن، ۵G هنوز دور از تصویر کامل است که شرکت ها برای ما نقاشی کرده اند.

به گفته Trend های دیجیتال در نوشتن آن، پهنای باند ۵G بسیار دور از دسترس نیست. گره ها تنها حدود یک بلوک و نیم دارند – به طوری که بسیاری از گره های کوچک را پوشش پوشش در یک شهر شلوغ تا پوشش گسترده ۴G LTE برج. این به این معنی است که پوشش داخلی یک عملا غیرقابل انعطاف است و سیگنال ۵G اساسا هنگامی ردیابی می شود که بلوک راه می رود.

۲۶ ثانیه برای دانلود PUBG: Mobile (یک فایل ۱٫۸۶GB ~) در S10 5G طول کشید. در S10 Plus با یک سیم کارت ۴G LTE 2 دقیقه و ۱ ثانیه طول کشید.من همچنین یک فصل کامل از Sneaky Pete از Amazon Prime Video را در ۹۳ ثانیه در S10 5G دانلود کردم.

Julian Chokkattu (@JulianChokkattu) May 16, 2019

فرکانس های پایین تر در ساخت نفوذ بسیار بهتر است، و این همان چیزی است که T-Mobile با باند کم باند ۶۰۰ مگاهرتز LTE تبلیغ می کند (a.k.a. Band 71). همانطور که در فرکانس بالاتر می روید، هر دو دامنه و نفوذ ساختمان به طور مداوم بدتر می شوند. ۵G Verizon با استفاده از ۲۸ گیگاهرتز و AT & T با استفاده از ۳۹ گیگاهرتز به طوری که شما می توانید تصور کنید که هر دو دامنه و پوشش درون سازمانی خواهد شد مانع مهمی برای ۵G در آینده است.

همچنین ۵G در حال حاضر از سرعت آپلود پشتیبانی نمی کند، بنابراین در ابتدا، هر دو Galaxy S10 5G و Moto Z3 که در حال حاضر موجود هستند با ۵G Moto Mod تنها پشتیبانی از بارگیری بیش از ۵G را دارند و باید برای آپلودها تکیه بر LTE باشند.

این تنها آغاز ۵G است. در سال آینده، وضعیت ارتباطات ۵G و بی سیم پیشرفت بیشتری نسبت به آنچه ما اکنون شاهد آن هستیم. بسیاری از شرکت ها نسخه های سازگار ۵G از گوشی های هوشمند خود را برای حمایت از آینده بی سیم منتشر کرده اند.

سامسونگ کهکشان S10 5G را می توان در حال حاضر در ورایزون با قیمت ۱۳۰۰ دلار خریداری کرد و LG V50 5G همچنین برای پیش سفارش در Sprint در ایالات متحده همراه با HTC 5G Hub نیز قرار دارد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics