شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / مطالب اندرویدی / اضافه شدن هشدار جدید به گوگل مپس

اضافه شدن هشدار جدید به گوگل مپس

یکی از ویژگی های مهم که Waze را از سایر برنامه های ناوبری مانند Google Maps متمایز می کند، امکان مشاهده اطلاعات عمیق ترافیکی و دریافت هشدار در مورد دوربین های سرعت و معیارهای سرعت است.

به طور شگفت انگیز، این ویژگی هنوز به Google Maps نرسیده است، حتی پس از غول جستجو، Waze را به دست آورد. خوب، این ناهنجاری تقریبا از بین خواهد رفت زیرا کاربران Google Maps در بسیاری از کشورها گزارش می دهند که اکنون هشدار سرعت دوربین را می گیرند و اکنون می توانند شاخص های سرعت را مشاهده کنند.

طبق گفته AndroidPolice، هشدار سرعت دوربین در حال حاضر برای بسیاری از کاربران در کشورهای زیر در دسترس است: استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، فنلاند، یونان، مجارستان، هند، اندونزی، اسرائیل، ایتالیا، مکزیک، هلند، پرتغال ، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، انگلستان و ایالات متحده.

علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی های جدید نقشه های گوگل، گزینه ای برای دیدن محدودیت سرعت در هنگام رانندگی، در حال حاضر در دانمارک، لهستان، انگلستان و ایالات متحده زندگی می کنند. با این حال، ما انتظار داریم این ویژگی ها به همه کاربران Google Maps در سراسر جهان رونق یابد، فقط این به نظر می رسد که به تدریج منتشر می شود، بنابراین فقط باید صبر کنیم تا Google آن را برای افراد بیشتری فعال کند.

مطلب پیشنهادی

گلکسی آ ۸ اس مجهز به اندورید ۹pie

سامسونگ به روز رسانی Android Pie برای Galaxy On7 Prime و Galaxy J7 Prime 2 در اوایل این ماه رونمایی کرد. اکنون برای Galaxy A8s این آخرین نسخه Android را دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics