یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / اطلاعات جدید آیفون ۱۲

اطلاعات جدید آیفون ۱۲

همانطور که تاریخ آشکار برای آیفون ۲۰۱۹ در حال نزدیک شدن است، شایعه میلینگ بیشتر و بیشتر مستحکم است که در سال جاری چیزی به ذهن ما نرسید. در عوض، این آیفون ۲۰۲۰ است که می تواند رام های عمده و برخی از ویژگی های ارزش به نوبه خود ارتقاء پول را دریافت کنید.

بنابراین، با گفتن این مطلب، نگاهی دقیق به آنچه که ناکسترها برای ادغام آیفون ۱۲ در سال آینده ادعا می کنند، نگاهی بیندازند و آن را از طریق فیلتر تفکر منطقی مطرح می کنند.

طراحی: شروع، Notch!

notch که تا به حال موضوع موضوع بسیار بحث انگیز از زمان آیفون X در سال ۲۰۱۷ کاهش یافته است. برای ایجاد اتاق برای دوربین جلو، گوشی و تمام سنسورهای شناسه صورت، اپل مجبور شد برش در آنچه که در غیر این صورت بوده است کاملا مستطیل، صفحه لبه به لبه نمایش.

مشخص شد که Notch طولانی نخواهد ماند – تنها زمانی ثابت می شود که تکنولوژی به نقطه ای برسد که سنسورها می توانند تحت صفحه نمایش پنهان شوند یا کوچکتر شوند تا بتوانند فضاهای تینیر را متناسب سازند.

خوب، سابق هنوز اتفاق نمی افتد، اما تکنولوژی به حداقل دست کم تمام این سنسورها قطعا این است. و در حالی که در سال ۲۰۱۹ شاهد ناتوانی نخواهیم بود، شایعات به شدت نشان می دهد که در آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ کاهش می یابد. در عوض اپل یا آن را به یک برش قرمز در صفحه نمایش حرکت می دهد، مانند سامسونگ کهکشان S10 + دوربین های دوتایی خودی اندیشمندان آرزو می کنند که اپل به اسکنرهای Face ID تحت نمایشگر حرکت می کند و با هر نوع برش به طور کامل انجام می شود … اما ما نوعی شک و تردید هستیم.

 

در مورد پشت تلفن چیست؟ در حالی که چندان روشن نیست، بسیار واضح است که اپل می خواهد به زودی یا بعد از آن یک ماژول دوربین سه گانه را در پشت قرار دهد. این بدان معنی است که یک شانس قطعی وجود دارد که ما به آن دودکش مربعی شکل از یک دست انداز دوربین نگاه کنیم که برای اولین بار در نشت طراحی برای آیفون XI دیده می شود.

در حال حاضر، آسیب شایعه در اندکی آشفتگی است، همانطور که آخرین گزارش ها اظهار داشتند که اپل دوربین آی فون این سال را در سه دوربین قرار داده است. با این حال، این شرکت می خواهد عمیق تر به AR بچرخد، ما می دانیم که، و صنعت در حال حرکت به سمت دوربین های سه گانه استاندارد است. بنابراین، تقریبا اجتناب ناپذیر است که اگر آیفون ۲۰۱۹ لنز سوم را از بین ببرد، در سال ۲۰۲۰، آن ها خواهند بود.

نمایش: OLED خوشحالم که ما تغییر کردیم؟

از زمانی که آیفون X در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است، اپل به آرامی به پانل های صفحه نمایش OLED حرکت می کند و یک LCD قدیمی قدیمی را به نمایش می گذارد. در سال ۲۰۱۸، از سه مدل جدید – آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR – XR تنها پانل ال سی دی بود. شایعه این است که آن را نیز به آرامی به OLED حرکت می کند. چه زمانی؟

خوب، امید های اولیه این بود که در سال ۲۰۱۹ اتفاق می افتد. با این حال، اخیرا، کارخانه شایعه گفته است که این برنامه ها کمی به تعویق افتاده است. اما، در سال ۲۰۲۰، ما باید OLED را در مجموعه کامل آیفون ۱۲ ببینیم. خوب، این چیزی است که آنها در حال حاضر می گویند. ظاهرا، قطر صفحه نمایش آنها در ۵٫۴۲، ۶٫۰۶ و ۶٫۶۷ اینچ اندازه گیری می شود. به عبارت دیگر، نوکیا آیفون XS کمی کوچکتر خواهد بود، جانشین XR در حدود همان اندازه خواهد بود، و نسل XS Max به قدری بزرگتر از کنونی خواهد بود.

یکی از سوالاتی که برای این شایعه وجود دارد این است که چگونه اپل XR خط را از آن زمان به بعد متمایز می کند؟ در حال حاضر، آیفون XR قابل توجه ترین نسخه “ارزان” به دلیل دوربین تنها و دوربین های ضخیم به علت پانل ال سی دی است. با شایعاتی مبنی بر این که دوربین های XR در حال افزایش هستند و پانل صفحه نمایش آن ارتقا پیدا می کند، به نظر می رسد که این کار باعث می شود که سریع تر برادرهای گران قیمت خود را بسوزانند.

به استثنای این که اپل با تکنولوژی دیوانه به ساخت دو گوشی دیگر که بسیار جذاب تر است، می پردازد.

سخت افزار: در جیب شما می نشیند

پردازنده اپل A12 Bionic در حال حاضر بسیار قدرتمند است. بسیاری از اینها معتقدند که این سیستم عامل توسط iOS پشتیبانی می شود اما نکته نهایی آن این است که عملکرد فوق العاده شگفت انگیز را فراهم می کند و عکاسی محاسباتی آیفون XS را به یک سطح کاملا جدید ارتقاء می دهد.

شایعه این است، هنوز چیزی را ندیده ایم. در سال ۲۰۲۰، اپل یک تراشه جدید معرفی خواهد کرد که بر اساس فرآیند ۵ نانومتر ساخته شده است که ظاهرا A12 Bionic را به جلو برده است. با نانومتر چیست؟ اساسا، فاصله بین اجزای کوچکتر، کمتر انرژی آنها تخلیه و پردازنده کوچکتر است. بنابراین، از لحاظ تخلیه باتری به تبدیل قدرت مولد، کمتر nm، بهتر است. A12 فعلی بر روی یک پردازنده ۷ نانومتر ساخته شده است، که بسیار قابل توجه است. افزایش سرعت پیش بینی شده برای پردازنده های ۲۰۲۰ اپل در حدود ۱۵ درصد بیش از نسل فعلی است.

دوربین: یک قدم نزدیکتر به تروپوفوبیا راه اندازی می شود

ماژول های دوربین سه گانه واقعا در طول سال گذشته منفجر شده است و کلمه ای در خیابان این است که اپل به حزب می پیوندد … دیر یا زود.

در حال حاضر ما انتظار داریم که آیفون ۲۰۱۹ یک ماژول دوربین سهبعدی در پشت داشته باشد (به استثنا اگر جانشین آیفون XR که دارای ۲ لنز است) باشد. با این حال، آخرین شایعات کمی تلخ هستند، ادعا می کنند که اپل ممکن است این برنامه ها را یک سال به عقب براند.

به عبارت دیگر، در سال ۲۰۲۰، قطعا، کاملا، شاید، احتمالا ماژول دودکش مربعی شکل را در پشت با حداقل سه دوربین در آن داشته باشیم. جانشین XR شایعه شده است که تنها با ۲ دوربین، اما در همان ماژول بزرگ است.

دلیل این که ما “حداقل” می گوئیم این است که در حالی که ما انتظار داریم لنز های معمولی، تله و لنز فوق العاده باال، اما همچنین چیزی برای کمک به اسکن دقیق محیط برای بهبود AR. اپل قرار بود اپل را با این سنسورهای کوانتومی جدید فانتزی تجهیز کند، اما معلوم شد که آنها خیلی گران هستند … بنابراین “کج خلقی”! کاپرتینو رفت.

در عوض، ما فقط یک دوربین منظم از زمان پرواز در کنار لنزهای سه گانه می بینیم. دوربین های TOF برای تشخیص محیط، اشکال، اشیاء و فواصل بهتر استفاده می شوند. و اپل بارها و بارها گفته است که اعتقاد دارد AR آینده است، به طوری که احتمالا به نظر می رسد.

آه، همچنین “تریپوفوبیا” به معنی “ترس از خوشه ای از سوراخ های نامنظم، ضربه ها یا الگوهای”

آیفون ۸S: مجددا راه اندازی می شود

در سال ۲۰۱۶ ما شاهد احیای آیفون ۵ آیکون بودیم که به عنوان آیفون SE به بازار عرضه شد. خوب، حداقل بدن آن را انجام داد – iPhone SE تقریبا یک آیفون ۶S در پوسته مدل کلاسیک بود. “چرا؟” شما ممکن است بپرسید؟ خوب، باور کنید یا نه، هنوز وجود دارد (و وجود دارد) naysayers در سراسر جهان که نمی خواستم گوشی های بزرگتر نمایش داده شود. به ذکر است، آنها تا به حال به آیفون ۵ و یا آیفون ۵S نگه داشته اند تا زمانی که آنها قطعا جمع آوری تن لوازم جانبی برای آنها که به سادگی آیفون ۷ مناسب نیست.

بنابراین، اپل آی فون اپل را برای هدایت این کاربران به منظور ارتقاء به دستگاهی که از Apple Pay پشتیبانی می کند، عرضه کرده است که یک پردازشگر سریعتر و یک دوربین بهتر است.

کلمه در خیابان این است که در سال ۲۰۲۰، اپل ممکن است همان کار را برای کسانی که هنوز به آیفون ۷ و آیفون ۸ خود برسند، انجام دهد. به نظر می رسد آیفون ۸S به عنوان جدید “فشرده آی فون”، با دکمه خانه قدیمی خوب با Touch ID، اما پردازنده جدیدتر و سریع تر. آیا لمسی ۳D وجود دارد؟ می توانید رویای … اما هی، از آنجایی که ما در موضوع چیزهای مرتبط با انگشت هستیم.

اسکنر لمسی ۳D و اثر انگشت

مرگ سه بعدی لمسی برای مدت زمان طولانی شایعه شده است. ظاهرا اکثریت کاربران اپل هرگز واقعا به این موضوع نرسیده اند و یا از آن استفاده می کنند بسیار به ندرت یا نه. بنابراین، کاپرتینو تصمیم گرفته است که این ویژگی را به دلایل مختلف از بین ببرد. برای یک، آن را به برخی از پول اضافی صرفه جویی می کند که به پانل های صفحه نمایش حساس گران قیمت گران می رود؛ و دو، آن را به برخی از فضای ذخیره، به طوری که می تواند بازگشت به اپل های نازک تر دوباره.

ما امیدوار بودیم که این شایعات برای مدتی اشتباه باشند، اما به آرامی شروع به ظاهر شدن آنها می کنند. به خصوص با تمام کنترل های جدید در IOS 13 بتا که به وضوح به عنوان جایگزینی برای آنچه که ۳D Touch قادر به انجام این کار به آن اضافه شده است اضافه شده است.

گزارشات می گویند که ۳D Touch از اپل های سال ۲۰۱۹ رفته است، بنابراین قطعا امید زیادی برای دیدن آن در مدل های ۲۰۲۰ ندارد.

در مورد اسکنر اثر انگشت، آسیاب شایعه به نوع نامناسب بوده است. بعضی از ادعا می کنند که اپل قصد دارد در آینده نزدیک Touch ID را در زیر صفحه نمایش قرار دهد، برخی دیگر اصرار دارند که این برنامه ها قفل شده اند. و ما باید بگویم، اگر اشیاء Touch ID و Face ID را در آی فون قرار داده اند، بسیار اپل ایش را صدا نمی کنند. این همیشه در مورد مینیمالیسم بود و هرگز در مورد چسباندن آیفون فلاش پر از ویژگی های.

با این حال، گزارش بسیار کنجکاوی اخیرا به این نتیجه رسیده است که نوعی گفتگوهای لمسی ID در صفحه نمایش را بازتاب داد. احتمالا فکر اپل در مورد تولید یک نسخه ویژه آیفون فقط برای بازار چین است. این فرد هیچ شناسه چهره ای ندارد و یک اسکنر اثر انگشتی که در صفحه نمایش قرار دارد، ورزشی خواهد کرد. به نظر می رسد کمی ارزان تر از آی فون معمولی شما باشد و برای غول هایی مانند Huawei و Xiaomi در چمن های خانه خود قرار می گیرند. جالب توجه است، و به نظر می رسد آن ممکن است نبرد حماسی باشد.

 

این ۵G کجاست؟

اوه، خیلی سریع رفت، شما نمیتوانید آن را ببینید. در عین جدی بودن، اپل شناخته شده است که در هنگام استفاده از تکنولوژی در حالی که هنوز در مراحل شل شده است، برای اولین بار در خط قرار نمی گیرد. و این جایی است که ۵G – پوشش محدودی دارد، اجزای کمکی مورد نیاز برای پشتیبانی از آن و غیره.

گزارش ها می گویند که ما اپل ها ۵G را در سال ۲۰۲۰ در ابتدا خواهیم دید، اما برخی تحلیلگران می گویند که ممکن است تا سال ۲۰۲۱ به آنها برسد. ما این را می خواهیم؟ بیش از ۵ گرم عرق نکنید. هنوز راه طولانی ای برای ادامه دارد تا زمانی که در یک پوشش قابل اعتماد و واقع بینانه گسترش یابد. فقط از هرکسی که دارای Galaxy S10 5G است بپرسید.

تاریخ انتشار و قیمت


همانطور که هر ساله، ما انتظار داریم که آیفون ۱۲ در اوایل تا اواسط سپتامبر اعلام شود. از نظر قیمت، ما فکر می کنیم که نسل آیفون XS نوع سقوط قیمت را برای چند سال آینده در بر داشت. بنابراین، ما انتظار داریم سه ساله ۲۰۲۰ هزینه ۷۵۰ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار باشد. اگر برخی از شایعات نشان می دهد که آیفون ۸S اتفاق می افتد، احتمالا در حدود ۶۵۰ دلار شروع خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics