دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / تصاویر لو رفته جدید گلکسی نوت ۱۰

تصاویر لو رفته جدید گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ و گلکسی نوت ۱۰+ انتظار می رود که در ۷ آگوست در زمان رویداد بعدی سامسونگ باز شده در بروکلین، نیویورک برگزار شود. ما باید دو نسخه مختلف از هر مدل را ببینیم، یکی با اتصال ۴G LTE و دیگری پشتیبانی از ۵G. امروز، Worldwide World IceWorld در توییتر عکس هایی را نشان می دهد که ادعا می کنند محافظ صفحه نمایش برای هر دو گوشی نمایش داده شود. بر اساس تصاویر، به نظر می رسد که گوشی ها در واقع یک دوربین عکاسی پانچ سوراخ قرار داده شده در وسط صفحه نمایش و یک دوربین ماژول دوربین عقب در سمت چپ بالای صفحه پشت است. Galaxy Note 10 ( SM-N970 برای مدل ۴G LTE، SM-N971 برای نسخه ۵G) و Galaxy Note 10+ (SM-N975 برای مدل ۴G LTE، SM-N976 برای مدل ۵G) توسط Snapdragon 855 Mobile Platform ساخته خواهد شد. ایالات متحده و Exynos 9825 SoC تقریبا در هر جای دیگر. آخرین شایعات هر دو مدل مجهز به دو سنسور زمان پرواز (ToF)، یک در جلو و یک در پشت است. این سنسورها زمانی که نور مادون قرمز طول می کشد تا موضوع را برطرف کند و به گوشی بازگردانده شود، محاسبات عمیق تر دقیق را انجام می دهد. این می تواند برای بهبود بوکه (تاری) در پرتره استفاده شود و همچنین می تواند برای ایجاد ۳D نقشه برداری برای تشخیص چهره استفاده شود.

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ و گلکسی نوت ۱۰+ انتظار می رود که در ۷ آگوست در زمان رویداد بعدی سامسونگ باز نشده در بروکلین، نیویورک برگزار شود. ما باید دو نسخه مختلف از هر مدل را ببینیم، یکی با اتصال ۴G LTE و دیگری پشتیبانی از ۵G. امروز، WorldWideWorld IceWorld در توییتر عکس هایی را نشان می دهد که ادعا می کنند محافظ صفحه نمایش برای هر دو گوشی نمایش داده شود. بر اساس تصاویر، به نظر می رسد که گوشی ها در واقع یک دوربین عکاسی پانچ سوراخ قرار داده شده در وسط صفحه نمایش و یک دوربین ماژول دوربین عقب در سمت چپ بالای صفحه پشت است. Galaxy Note 10 ( SM-N970 برای مدل ۴G LTE، SM-N971 برای نسخه ۵G) و Galaxy Note 10+ (SM-N975 برای مدل ۴G LTE، SM-N976 برای مدل ۵G) توسط Snapdragon 855 Mobile Platform ساخته خواهد شد. ایالات متحده و Exynos 9825 SoC تقریبا در هر جای دیگر. آخرین شایعات هر دو مدل مجهز به دو سنسور زمان پرواز (ToF)، یک در جلو و یک در پشت است. این سنسورها زمانی که نور مادون قرمز طول می کشد تا موضوع را برطرف کند و به گوشی بازگردانده شود، محاسبات عمیق تر دقیق را انجام می دهد. این می تواند برای بهبود بوکه (تاری) در پرتره استفاده شود و همچنین می تواند برای ایجاد یک نقشه ۳D برای تشخیص چهره استفاده شود. علاوه بر سنسور ToF، دوربین ها می توانند یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت زاویه دید گسترده داشته باشند. هر دو مدل همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسوند در صفحه نمایش، شارژ بی سیم PowerShare معکوس و رتبه گواهینامه IP68. این به این معنی است که هر دو مدل غوطه ور هستند و می توانند در عرض ۳۰ دقیقه به حداکثر ۵ فوت برسد. و فراموش نکنید که هر گوشی Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10+ با قلم S Pen عرضه خواهد شد. سال گذشته سامسونگ بلوتوث را به قلم اضافه کرد تا بتواند عکس ها را فریب دهد، جریان رسانه ها را کنترل کند و نمایش اسلاید را اجرا کند. در سال جاری، ما درباره ابزارهایی که نشان می دهند نباید انتظار داشته باشیم که عملکرد جدیدی را برای آن ببینیم، زیاد شنیدیم.

ما می توانیم تلفن های موجود را در تاریخ ۲۲ اوت بر اساس تاریخ عرضه Galaxy Note 9 در سال گذشته ببینیم

Galaxy Note 10 باید یک صفحه نمایش AMOLED منحنی ۶٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 3040 داشته باشد. این کار با نسبت تصویر ۱۹: ۹ کار می کند. گفته می شود که یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین برق به دستگاه است و قیمت گذاری می تواند در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار باشد. اعتقاد بر این است که Galaxy Note 10+ مجهز به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED (همچنین ۱۴۴۰x3040 برای نسبت ابعاد ۱۹: ۹) است. گزارش شده است که این مدل با یک باتری ۴۵۰۰mAh عرضه می شود و شارژ سریع ۲۵ وات را ارائه می دهد.

در حالی که ما در مورد تنظیمات احتمالی هر تلفن مطمئن نیستیم، آزمایشات معیاری برای Verizon نسخه ۵G Galaxy Note 10+ (SM-N976V) و نوع بینالمللی همان تلفن (SM-N976B) را دیده ایم. این اولین حافظه ۱۲ گیگابایتی بود که دومی ۸ گیگابایت حافظه را در اختیار داشت. نسخه با ۸ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرهسازی، یکی با ۸ گیگابایت حافظه و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، و یک واحد با ۱۲ گیگابایت حافظه با ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ گیگابایت فضای ذخیرهسازی، میتواند وجود داشته باشد. همه این سوالات قطعا در ۷ اوت پاسخ خواهند داد.

ما می توانیم سامسونگ را قبل از سفارش Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10+ بلافاصله پس از رویداد Unpacked در مرکز بارکلی ببینیم. گلکسی نوت ۹ در سال گذشته ۱۵ روز پس از آن اعلام شد؛ با استفاده از محاسبات مشابه برای این سال به ما یک تاریخ شروع ممکن از ۲۲ اوت می دهد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics