دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / باتری قوی تر سری note سامسونگ با حذف قلم S Pen

باتری قوی تر سری note سامسونگ با حذف قلم S Pen

قلم S Pen که شامل همه گوشیهای Galaxy Note می باشد، یکی از دلایلی است که سری کامل Note وجود دارد اما آیا می دانید که شما یک قیمت تند و تیز می پردازید و به دلیل فضای بسیار زیادی در داخل تلفن اشغال شده توسط S Pen

در پاسخ به مقاله اخیر ما در مورد اینکه آیا سامسونگ مجددا از S Pen با گوشی های آینده یادآور بازنگری خواهد کرد، شرکت Ice The Universe درونی خود نشان داد که طبق گفته مهندسان سامسونگ با کاربران صحبت کرده است که S Pen کمتر از موارد زیر است:

  • سامسونگ با استفاده از S Pen نمی توانست باتری ۸۰۰ میلیآمپرساعت بزرگتری عرضه کند.

  •      S Pen از سامسونگ جلوگیری از نوآوری دوربین های تهاجمی را پیشی گرفته است.

  •    S Pen در گذشته مانع طراحی طراحی باریک شده است.

   من از طریق مهندسان سامسونگ آموختم که حضور SPen Galaxy Note باتری باتری ۸۰۰ مگاهرتز را کاهش داده، قادر به استفاده از دوربین های تهاجمی نیست و نمی تواند از طراحی بیضی استفاده کند.

— Ice universe (@UniverseIce) July 8, 2019

البته، همه این موارد ممکن بود، زیرا S Pen چنین فضای زیادی را در سری Galaxy Note دارد. و در حالی که تمام این اطلاعات از سامسونگ به دست نمی آید (این شرکت احتمالا به طور رسمی نشان می دهد که ترکیب آن ساخته شده است به جای S Pen)، آن را از یکی از آگاهان سامسونگ داخلی خود را وجود دارد .

و اگر شما فکری به اندازه اشغال فضای S Pen دارید، نگاهی به تصاویر زیر می اندازید:

البته، S Pen دارای سهم عادلانه ای از طرفداران وفادار است که توانایی ضبط سریع یادداشت ها، طرح و تمام قابلیت های اضافه شده ای که با یک قلم است که همیشه در دست دارد، را دوست دارد. اما افرادی که از S Pen استفاده نمیکنند، اغلب هنوز اندازه بزرگتری از Note و Pro را دارند، ممکن است جالب توجه باشد که سامسونگ به اندازه کافی بزرگ است تا قلم امضا را در سری Note نگه دارد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics