سه شنبه , خرداد ۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / انتشار آپدیت جدید گلکسی ای۵۰

انتشار آپدیت جدید گلکسی ای۵۰

به روز رسانی جدید برای Galaxy A50 منتشر شده است؛ به ویژه برای شماره مدل SM-A505G. ما تا به حال تغییرات را نداشته ایم، بنابراین ممکن است که به روز رسانی به سادگی پچ امنیتی جولای ۲۰۱۹ را بدون تغییرات دیگر به تجربه کاربر معرفی می کند. نسخه سیستم عامل به A505GUBS3ASF5 تغییر می کند.

شما می توانید این گزارش دقیق را برای پیدا کردن آنچه آسیب پذیری ها پیدا کرده اید و با پچ امنیت جولای ۲۰۱۹ ثابت کرده اید، بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که تغییرات در بهبود کلی ثبات کلی ذکر شود اگر چیزی بیشتر نیست. ما هیچ پیشرفت جدیدی در بخش دوربین انتظار نداشتیم؛ همانطور که دوربین Galaxy A50 در حال پیشرفت است با استفاده از حالت شب و Super Slow-mo همراه با پچ امنیتی ۲۰۱۹ ژوئن در ماه گذشته.

دوربین سه گانه گلکسی A90

شایان ذکر است که در اوایل این هفته Galaxy A30 نیز با نرم افزار مشابه مشابه با پچ امنیتی جولای ۲۰۱۹ همراه شد. این تغییرات برخی از اصلاحات را به الگوریتم تشخیص رطوبت اشاره کرده است، بنابراین نگاهی بیندازید که در مورد آخرین سیستم عامل Galaxy A50 نیز کاربرد دارد.

پچ امنیتی Galaxy A50 July 2019 و به روز رسانی مربوطه در تعدادی از بازارها از جمله آرژانتین، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مکزیک، پورتوریکو و دیگر کشورها قابل دسترسی است. به طور معمول، به روزرسانی به تدریج رونق می یابد و باید با اطلاع رسانی بر روی گوشی پیش آید. کاربران می توانند به روز رسانی دستی را با استفاده از عنوان «برنامه تنظیمات» و سپس بروزرسانی نرم افزار «دانلود و نصب». یا می توانید سیستم عامل را از پایگاه داده ما دانلود کنید و آن را با استفاده از کامپیوتر به صورت دستی فلش کنید.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics