جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / نسخه ۱ ترابایتی گلکسی نوت۱۰ ۵G

نسخه ۱ ترابایتی گلکسی نوت۱۰ ۵G

با تشکر از منابع ما، ما می توانیم تایید کنیم که سامسونگ Galaxy Note 10 5G با ۱TB ذخیره سازی، علاوه بر گزینه های ۲۵۶GB و ۵۱۲GB نیز ارائه خواهد کرد. نوع ۱TB همچنین باید ۱۲ گیگابایت رم داشته باشد. مدل ۱TB ممکن است دارای سرامیک نیز باشد، اما این تنها حدس و گمان است که اطلاعات دقیق در مورد بازگشت سرامیک حتی برای نسخه LTE Galaxy Note 10 وجود ندارد.

برای Galaxy S10 5G سامسونگ به مشتریان می دهد که انتخاب برخی از ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه در برخی از بازارها و تنها ۲۵۶ گیگابایت در سایر موارد است. این ممکن است تصمیم عمدی باشد، همانطور که Galaxy S10 5G اعلام شد، شبکه های ۵G برای مردم در هیچ کشوری زندگی نکرده اند. همچنین توجه داشته باشید که گلکسی نوت با حداکثر ذخیره سازی ممکن است با توجه به تمرکز Galaxy Note در مصرف کنندگان قدرت باشد. فراموش نکنید که Galaxy S10 5G دارای یک اسلات MicroSD نیست و در صورتی که Galaxy Note 10 5G نیز مورد استفاده قرار گیرد، یک نوع ۱TB مطمئنا دارای تعداد زیادی گیرنده خواهد بود.

بدون شک می توان گفت Galaxy Note 10 با قابلیت اتصال ۵G و ۱TB از ذخیره سازی، مانند Galaxy S10 + 1TB (هزینه ای که در بازار اروپایی ها به قیمت ۱۹۹۹۹ یورو است!!!) هزینه می شود. پس از آن، قیمت های عجیب و غریب برای گوشی های گلچهره ای هیچ کس را نباید تعجب کرد و در حالی که Note 10 ممکن است چیزی را به عنوان پایه ای به عنوان یک هدفون ۳٫۵mm هدف قرار دهد، باید امکانات و قابلیت های کافی برای توجیه تعادل بانکی بطور قابل توجهی را داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics