دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / انتشار تصاویر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

انتشار تصاویر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

با کمتر از یک ماه تا زمانی که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را در رویداد Unpacked خود در اوایل ماه اوت معرفی کند، ارائه رسمی رسمی از طریق اینترنت به طور کامل نمایش داده شده است.

تغییر کامل سری Galaxy Note

اولین بار توسط WinFuture منتشر شد و مدت کوتاهی پس از آن توسط Ishan Agarwal با تصاویر بدون علامت گذاری به صورت مداوم، مجموعه ای از مطبوعات امروز ارائه می دهد که اساسا Galaxy Note 10 طراحی شده است که استیو Hemmerstoffer بیش از یک ماه پیش منتشر شد.
گوشی های هوشمند که در اولین گالری Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 + قرار دارند. سامسونگ فقط دوازده ماه پیش معرفی کرد. مدل های آینده بزرگ نمایش ۶٫۳ اینچ و ۶٫۷۵ اینچ Infinity-O هستند که دارای نازک بسیار نازک و یک برش محوری به سمت بالا هستند. این خانه ها انتظار می رود که یک اسمارت فون ۱۰ مگاپیکسلی باشد و با لبه های منحنی در هر دو طرف صفحه نمایش، و یک چانه کمی ضخیم تر است که باید به شدت قابل توجه باشد.

حرکت به سمت عقب، تغییرات دشوار طراحی ادامه دارد. سامسونگ از دوربین Galaxy Note 8 استفاده کرده است و در عوض یک دوربین Huawei P30 مانند دوربین عمودی است که شامل مجموع سه سنسور جداگانه است. شبیه Galaxy S10 + که در اواخر سال جاری عرضه شد، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق العاده با زاویه دید در کنار یک جایگزین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی انتظار می رود که از زوم اپتیکال ۲x پشتیبانی کند. به عنوان یک جایزه اضافه شده برای دستگاه بزرگتر، یک سنسور زمان پرواز نیز به عقب اضافه شده است.

همراه با این باید سنسور معمول ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ به عنوان دوربین اصلی باشد. با این حال، به منظور بهتر تشخیص Galaxy Note 10 از دستگاه های قبلی، یک ارتقاء بسیار ظریف در قالب یک لنز دیافراگم متغیر سه مرحله شایع است. از آنجا که Galaxy S9، سامسونگ سیستم دیافراگم دوگانه خود را بر روی پرچم های خود استفاده کرده است که برای تولید بهترین عکس ها در هر دو حالت طبیعی و کم نور طراحی شده است. با این حال، دوربین ها اغلب در مورد موارد استفاده متوسط تلاش می کنند، از این رو سیستم به روز رسانی در Galaxy Note 10 است.

Galaxy Note 10 ارتقاء داخلی را نیز معرفی خواهد کرد

همانند سری Galaxy S10 که پیش از آن قرار دارد، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با استفاده از پردازنده های مختلف، بسته به منطقه ای که در آن فروخته شده، از پردازنده های مختلف استفاده می کند. برای بازار ایالات متحده، همانطور که اغلب موارد است، گل سرسبد با استفاده از Qualcomm’s top-of- محدوده Snapdragon 855 با حداقل ۸GB RAM و ۱۲۸GB ذخیره سازی همراه است. با این حال، در اروپا، انتظار می رود دستگاه از یکی از تراشه های خود سامسونگ استفاده کند.

ستاره کهکشان S10 از Exynos 9820 استفاده می کند و به این ترتیب نامزد اصلی برای Galaxy Note 10 و Note 10+ است. اما براساس گزارش های اخیر، سامسونگ در واقع نسخه پیشرفته این پردازنده را برای سری Galaxy Note 10 نامیده است که به نام Exynos 9825 است که بر اساس پردازش جدید ۷ نانومتری ساخته خواهد شد و کمی عملکرد و کارایی را افزایش می دهد. به نوبه خود، این باید شکاف قابل ملاحظه ای بین تراشه های سامسونگ و معادل های Qualcomm خود را از بین ببرد.

انتظار می رود که در اروپا، همانطور که از اسمارت فون ۸/۱۲۸ گیگابایت به عنوان استاندارد استفاده می شود، flagships های آینده عرضه شوند. با این وجود، مدل های مشابه با مدل های ۱۲GB RAM و ۱TB ذخیره سازی در اروپا و آمریکا امکان پذیر هستند.

 تاریخ انتشار Samsung Galaxy Note 10

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در تاریخ ۷ اوت در کنار Galaxy Note 10+ بزرگتر و Galaxy Watch 2 و Galaxy Tab S6 به طور رسمی معرفی خواهد شد. انتظار میرود پیش سفارشات، بلافاصله پس از چندین هفته بعد از حمل و نقل آغاز شود. گل سرسبد برای خرید در رنگ سیاه و سفید و رنگ نقره ای پس از راه اندازی در دسترس خواهد بود، اگر چه پایان های دیگر می تواند برش را نیز.

نشت ها نشان می دهد سامسونگ نیز یک نسخه ۵G بزرگتر از گلکسی نوت ۱۰+ را تهیه می کند که در دسترس برای خرید به عنوان یک ورایزون منحصر به فرد در ایالات متحده است. با این حال، نسبتا کمی در مورد این پیشنهاد در حال حاضر شناخته شده است.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics