جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / آیفون نسل بعدی با قابلیت Wireless PowerShare همراه است

آیفون نسل بعدی با قابلیت Wireless PowerShare همراه است

آیفون ۱۱، یا هر اسم اپل که برای انتشار در سال جاری عرضه می شود، با پشتیبانی از Wireless PowerShare همراه است، منابع زنجیره تامین نشان می دهد. معرفی شده توسط IDT در سال ۲۰۱۵، استاندارد مبتنی بر Qi برای شارژ بی سیم با معکوس (به عنوان، شارژ دستگاه های دیگر از گوشی های هوشمند خود) در سری Galaxy S10 پشتیبانی، اما این ویژگی قبلا در Huawei Mate 20 Pro در دسترس است.

در عرصه اپل، داشتن Wireless PowerShare به معنای، به عنوان مثال، قادر به بارگیری ساعت اپل خود را بدون حمل شارژر خود را در اطراف. علاوه بر این، نسخه AirPods دوم، اعلام شده در این هفته، در دسترس است با یک مورد است که می تواند به صورت بی سیم هزینه شود – فقط چقدر راحت است اگر شما می توانید این کار را با آیفون ۱۱ خود انجام دهید.

گجتی نو
گجتی نو

یک مسئله این است که آیفون های حاضر هرگز خودشان را سریع تحویل نمی دهند – حداقل با آداپتور ۵V / 1A باستان همراه نیست. این شرکت آداپتور ۱۸W PowerDelivery را که به طور جداگانه به فروش می رساند، برای شما که نیاز به یک کابل اضافی USB-C به رعد و برق دارید، این دو هزینه را حدود ۵۰ دلار می پردازید. خوب، کلمه در خیابان این است که دسته کوچک موسیقی جاز همراه با آیفون نسل بعدی همراه است که پورت Lightning را حفظ خواهد کرد. این به همان اندازه است که داشتن یک پورت USB-C در تلفن در وهله اول نیست، اما گام های کودک بهتر از هیچ گام در همه.

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics