شنبه , اردیبهشت ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review
بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو
بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو

بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review

Jabra Elite Active 65t review

بهترین گوشی های کاملا بی سیم حتی با Elite Active 65T Jabra بهتر می شوند

بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو
بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو

هنگامی که ما فقط چند ماه پیش با هدست های Elite 65T Jabra را صرف کردیم، ما به سرعت آنها را به عنوان بهترین هدست کاملا بی سیم در بازار معرفی کردیم. با عمر باتری جامد، صدای خوب و ویژگی های عالی، آنها از رهبران صنعت مانند AirPods اپل فراتر رفته و گزینه ی گوش دادن به قابلیت های سبک وزن ما هستند.

با استفاده از Elite Active 65t جدید، Jabra عرق خالصی را به Elite 65T اضافه کرد و با استفاده از یک عینک آفتابی و علاقه مندان در فضای باز به گزینه ای ارزان تر برای افزایش قیمت اشاره کرد. این به نظر می رسد یک قرارداد قانع کننده در مورد کاغذ، اما ما هنوز مجبور به تعجب: آیا بهترین هدفون کاملا بی سیم بهتر است، و یا آیا شما باید خمیر و صرفه جویی در مدل اصلی ارزان تر است؟ بعد از چند هفته آزمایش، هیئت منصفه در حال است. حتی اگر بودجه شما کم باشد، پیشنهاد می کنیم یک وعده غذا کمتری بپردازید و برای ارتقاء به ارمغان بیاورید. شما از آن پشیمان نخواهید شد.

محتویات داخل بسته بندی Jabra Elite Active 65t

Elite Active 65t در یک جعبه کوچک با هدفون (درون یک مورد شارژر همراه)، یک راهنمای کاربر کوچک، یک کابل شارژر میکرو USB آمده است. آنها همچنین دارای دو نوع مختلف گوش میانی – کوچک و بزرگ – علاوه بر راهنمایی های لاستیکی متوسط که بر روی هدفون قرار می گیرند، هرچند نکته های رسانه ای را کاملا مناسب می بینیم.

ویژگی ها و طراحی

نمایش Elite Active 65t همانند مدل Elite 65t استاندارد است، و توانایی Active را در رنگهای طلای آبی و آبی رنگ آبی ندارد. واحدهای بررسی ما بیشتر سیاه و سفید سیاه و سفید بود که ما احتمالا به هر حال انتخاب می کردیم – ما نمی توانیم آن را بلر کنیم. همانند مدل اصلی، ما دوست داریم که گوشهایمان را در گوشهایمان ببینیم، با اجاقهای کوچک با میکروفون، که فقط کمی هدستهای بلوتوثی را که Jabra در اواسط قمرها شناخته شده بود، به یاد میآورند، اما در طراحی بسیار پایینتر از برخی از جنجال های آینده.

مورد شارژ همان جعبه کوچک کوچک است که ما در اصل به آن می دانیم، با یک چراغ شارژر LED و پورت میکرو USB شارژ پایین، و درب flip-top نشان می دهد cutouts کاملا قالب برای ذخیره و شارژ. درب هنوز هم بسیار محکم مهر و موم شده است – طول می کشد تا برای استفاده از آن، اما ما بعد از یک روز و یا هیچ مشکلی نداشتیم.

هنگامی که مورد را باز کنید، LED ها در خارج از هرکدام به شما خواهند دانست که چقدر شارژ شده اند، و یا قرمز یا سبز می شوند. طول عمر باتری یکبار دیگر ۵ ساعت با AirPod مطابقت دارد، با دو بار کامل در مورد اضافه کردن حدود ۱۵ ساعت آب قبل از Elite Active 65t باید دوباره وصل شود. این کمتر از ۲۵ ساعت قدرت تولید شده توسط AirPods در صنعت است، اما هنوز هم برای مدت زمانی که نمیتوانید به یک پورت USB دسترسی پیدا کنید، مقدار قابل ملاحظه ای از زمان پخش را نشان می دهد.

Elite Active تحت تأثیر قرار دادن حتی تناسب ترین تمرینات قرار نگرفته است.

تنها تفاوت عمده بین مدل Elite Active 65t و مدل Elite 65t از لحاظ عملکرد تمرین است. Elite Active دارای یک سنسور حرکتی است که به آنها اجازه می دهد تا فعالیت تمرین را پیگیری کنند، اما بهبود واقعی از اصلی، رتبه بندی IP56 است که به این معنی است که از جت های آب فشار بالا و ورود گرد و غبار محدود محافظت می شود. Elite Active نیز باید حتی با شدت ترین تمرینات نیز تحت تاثیر قرار گیرد و حتی می تواند آنها را در سینک شستشو دهد تا آنها را تمیز نگه دارد. این یک ارتقا نسبتا قابل توجهی از مدل اصلی است، که ما برای گشت و گذار ویژه ای خسته کننده توصیه نمی کنیم.

بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو

برای کنترل درون دستگاه، هدفون ها دارای سه دکمه فیزیکی برای تنظیم پخش در پرواز هستند. دو دکمه در earbud سمت چپ اجازه می دهد تنظیم حجم و پرش آهنگ، و یکی در سمت راست به شما اجازه پخش موسیقی یا مکث را می دهد. تماس بگیرید، یا “HearThrough” را فعال کنید، که به شما اجازه می دهد کمی صدا از دنیای خارج را بچرخانید. HearThrough حتی بیشتر مفید است در حال حاضر که هدفون ضد عرق برای اطلاع شما از شاخ خودرو و دیگر صداهای دنیای واقعی در حالی که در حال اجرا است و یا سوار دوچرخه سواری.

گوشی بسیار راحت است و حتی در هنگام تحریک جدی نمی افتد.

هر دو مدل Elite 65t را می توان بلافاصله با زدن و استفاده از هر دستگاه بلوتوث فعال، اما برای به دست آوردن بیشتر از آنها، شما می خواهید نصب نرم افزار صدا + شرکت. این برنامه به شما امکان می دهد تنظیمات انعطاف پذیری را تنظیم کنید، HearThrough را روشن یا خاموش کنید و ویژگی خودکار پائین را تنظیم کنید، که به طور خودکار متوقف می شود یا موسیقی را دوباره شروع می کند اگر یک گوش از گوش شما را بردارید. همانند مدل قبلی، ما هیجان زده شدیم که این ویژگی در هنگام اتصال با Dell XPS 13 ما علاوه بر تلفن نیز کار می کرد.

راه اندازی

راه اندازی Elite Active 65t به لطف دستورالعمل های صوتی مفید است. فقط گوشواره های خود را بگذارید و دکمه ی رو به جلو را در گوشه سمت چپ و دکمه (تنها) در سمت راست earbud سه ثانیه نگه دارید. از آنجا، فقط دستورالعمل های صوتی را دنبال کنید.

سازگاری

Elite Active 65t کمی در سمت چپ است، اما طراحی ارگونومیک به این معنی است که گوشی واقعا در گوش شما بسیار راحت است و حتی در هنگام تحریک جدی نمی افتد. گفتیم، ما کشف کردیم که یک روش “بهترین” برای گرفتن آنها به خوبی در گوش شما وجود دارد: گرفتن هر یک از گوشی و قرار دادن آن در گوش شما قبل از دادن آن کمی پیچ و تاب عقربه های ساعت. این باید مهر و موم مناسب را تضمین کند.

اتصال بیسیم

شاید بهترین بخشی از Elite Active 65t این است که اتصال بسیار بلادرنگ ۵٫۰ را که فقط در هر سناریوی کار می کند، نشان می دهد. مهم نیست که گوشی شما جیبی است یا جایی که آن را با دستان خود جابجا کنید، مجبور نیستید با یک سیگنال خال خال برخورد کنید.

عملکرد صوتی

Elite Active 65t در حقیقت بسیار خوب است – که به نوعی از هدفون های سیمی که حدود نیمی از قیمت ها را می پردازند، جایی است که بسیاری از هدست های کاملا بی سیم برای وفاداری متوسط می گیرند. هیچ چیز بین مدل Elite Active و اصلی تغییر نکرده است، که هر دو از باس های عمیق و پانچی و سه برابر شومیری که قبلا در امسال استفاده کرده اند را نشان می دهد.

بررسی و مشخصات جبرا Jabra Elite Active 65t review در سایت گجتی نو

این که آیا به موسیقی جدید مورد علاقه خود را از سال ۲۰۱۸ ممانعت می کنید و یا به دنبال کاهش کلاسیک از بیتلز به AC / DC هستید، فراموش کردن این است که شما در حال استفاده از یک هدست کاملا بی سیم هستید، زمانی که از آنها استفاده می کنید، به شما اجازه لذت بردن از راحتی که بدون سیم می آید، به خصوص در تمرین های طولانی مفید است.

کیفیت صدای خوب و دوام به یک جفت هدست که در جیب خود پاپ می کنید و با هر کجای دیگر، بدون ترس از آسیب رساندن به آن، به شما کمک می کند. مثلا وقتی که سیم (و کمبود دوام) اغلب به معنای تبدیل شدن به یک بلندگو بلوتوث یا صرفا بدون آهنگ است، ما دوست داشتیم از Elite Active 65t در هنگام راه اندازی باغ استفاده کنیم.

با توجه به چگونگی جمع شدن آنها به رقابت، هنوز ترجیح می دهیم امضای متعادل تر صدا از The Headphone Bragi، اما ما به شدت Elite Active 65t را AirPods اپل ترجیح می دهیم، که به اندازه کافی مهر و موم نمی کند تا واقعا بیرون از جهان خارج شود. یا در پاسخ باس جامد نگه دارید.

منبع : digitaltrends

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics