جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوگل پیکسل ۳a و ۳a XL معرفی شدند: دوربین های مشابه، چیپ ست های آهسته تر و قیمت شروع ۳۹۹ دلار

گوگل پیکسل ۳a و ۳a XL معرفی شدند: دوربین های مشابه، چیپ ست های آهسته تر و قیمت شروع ۳۹۹ دلار

گوگل در نهایت پرده های خود را بر روی گوشی های هوشمند با درآمد بلند مدت خود یعنی Pixel 3a و ۳a XL پرده برداشت. آنها می توانند به عنوان جانشین های معنوی به سری Nexus مقرون به صرفه محسوب شوند، که گوشی های Google قبل از پیکسل ها بود. پیکسل ۳a و ۳a XL جدید با قیمت ارزان تر و دوربین های عقب همان، هدفشان برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر است.

Google Pixel 3a در رنگهای Clearly White، Purplish و Just Black

Pixel 3a کوچکتر، دارای یک صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی OLED با رزولوشن FHD + (1080 x 2220 پیکسل) و محافظ Dragon Trail در بالای صفحه است. این توسط چیپ ست Snapdragon 670 توسط Adreno 615 GPU طراحی شده است. جالب توجه است، این گوشی همچنین همان اندازه حافظه را به عنوان برادر گرامی تر خود دارد – ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی. گسترش کارت MicroSD گزینه ای نیست، همانطور که معمول است در مورد تمیز کننده های آندروید.

تنظیم دوربین با بزرگ سنسور اصلی سونی IMX363 Pixel 3 – 12.2MP با عقب با دیافراگم f / 1.8، پیکسل ۱٫۴ میکرومتر و تثبیت کننده تصویر نوری به اشتراک گذاشته شده است. در تئوری، گوشی باید بتواند عملکرد دوربین را با پیکسل گران تر مقایسه کند. دوربین جلو هم همان است – واحد ۸MP با دیافراگم f / 2.0.

تمام ویژگی های دوربین های فوق العاده در اینجا نیز در دسترس هستند – دید در شب، بالا شات، Super Res Zoom و HDR +.

باتری دارای ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد و از ۱۸W شارژ سریع با استاندارد USB Power Delivery پشتیبانی می کند.

Pixel 3a XL بزرگتر همان سختافزار را میگیرد، اما در یک بستهی کوچکتر از آن استفاده میکند. صفحه نمایش یک بار دیگر OLED با رزولوشن FHD + (1080 x 2160 پیکسل) است اما به ۶٫۰ اینچ می رسد. این پیکسل ۳ XL ندارد، اما قاب های آن به مراتب ضخیم تر است. باتری نیز بزرگتر است – ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت.

برای صرفه جویی در هزینه، گوگل از پلاستیک برای ساخت این گوشی ها استفاده می کند تا در این زمان هیچ شیشه ای یا فلزی شیشه ای خنثی وجود نداشته باشد. و همانطور که قبلا اشاره کردیم، شیشه جلویی Gorilla Glass نیست، بلکه Dragon Trail به جای آن است.

بلندگوهای Tereo همراه با آن. ویژگی لبه فعال در اینجا برای ماندن است.

گوشی های موجود در سه رنگ – فقط سیاه، روشن و سفید و بنفش-ایس با همه آنها دارای دکمه های قدرت رنگ زاویه دار. اما آنها از پیکسل های اصلی متفاوت هستند، بنابراین شما می توانید آنها را آسان تر تشخیص دهید.

پیکسل ۳a هزینه ۳۹۹ دلار، در حالی که پیکسل ۳a XL 479 دلار است و هر دو در حال حاضر در همه کشورها که گوگل تلفن های خود را به فروش می رساند، صرفه جویی در هند، جایی که آنها می رسند ۱۵ مه.

در ایالات متحده، ورایزون، T-Mobile، Sprint، تلفن همراه ایالات متحده، اسپکتروم موبایل (منشور)، C Spire و Google Fi دو تلفن ارائه می دهند.

مطلب پیشنهادی

OnePlus 7 Pro با توجه به DisplayMate روی صفحه نمایش “رکوردی چشمگیر” دارد

همانطور که چند هفته پیش مورد تمسخر قرار گرفته بود، امروز DisplayMate کامل بررسی عمیق خود را از نمایشگر ۹۰HZ QHD + Fluid AMOLED OnePlus 7 Pro منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics