یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / گزارش بازار / پرچمداران هواوی و آنر در صف انتظار برای دریافت به روز رسانی اندروید Q پس از پیکسل گوگل

پرچمداران هواوی و آنر در صف انتظار برای دریافت به روز رسانی اندروید Q پس از پیکسل گوگل

Huawei به وضوح یکی از بزرگترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان است، اما شرکت چینی برای به روز رسانی سریع سیستم عامل Android شناخته نمی شود. با این حال، Huawei مصمم است که آن را با استفاده از Android Q آینده گوگل آغاز کند که در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

همانطور که بسیاری از شما احتمالا می دانستید، خط تولید پیکسل گوگل همیشه اولین بار برای دریافت به روز رسانی سیستم عامل آندروید است، در حالی که بقیه فروشندگان گوشی های هوشمند در تلاش هستند تا این به روز رسانی ها را به سرعت انجام دهند. این سال نخواهد بود ، اگر چه هوآوی فقط گفته است که بسیاری از پرچمدارهای آن، به زودی از گوشی های پیکسل گوگل، به روز رسانی آندروید Q را دریافت خواهند کرد. طبق اعلام Huawei، سری P30، Mate 20 و همچنین Honor View 20 و Magic 2 برای این به روز رسانی های آندروید Q هدایت می شوند.

همراه با نسخه جدید EMUI، به روز رسانی آندروید Q باید برای تلفن های Huawei و Honor در سپتامبر ذکر شده، هرچند این فقط یک حدس است. انتظار می رود گوگل نسخه آندروید Q را در پایان ماه اوت یا اوایل ماه سپتامبر منتشر کند. پیام Huawei می گوید که این به روز رسانی در دسترس خواهد بود “بلافاصله پس از انتشار نسخه های پایدار گوگل برای تلفن های Pixel”.

اساسا این بستگی به آنچه هوآوی به معنای “بلافاصله” دارد. همچنین، ما توجهی به این واقعیت نکردیم که این به روز رسانی اندروید Q در ابتدا در چین منتشر می شود و فقط چند ماه بعد به کشورهای دیگر گسترش می یابد. این یک وعده ی وحشی است که ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم برآورده شده است، پس فقط منتظر بمانید و ببینید چگونه Huawei در حال انجام این کار است.

مطلب پیشنهادی

روند رو به رشد فروش جهانی تبلت ها پس از ماه ها

طبق تحقیقات Digitimes ، انتظار می رود محمولات جهانی تبلت در Q3 2019 پس از کوچک شدن ۸٫۷٪ در مقایسه با Q1 2019 ، حدود ۱۹٫۳٪ رشد داشته و نسبت به سال گذشته ۱۱٫۹٪ کاهش یابد. دو عامل اصلی به افزایش محموله Q3 کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics