شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوشی های چینی / هواوی / هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ بهتر از آن چیزی است که فرض می کنید

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ بهتر از آن چیزی است که فرض می کنید

چند روز پیش، در حالی که Huawei در حال کار بر روی یک P20 Lite (2019) بود، کلامی (همراه با ارائه دهندگان مطبوعات) که در آن زمان به نظر می رسید به روز رسانی بسیار جزئی به تلفن اصلی که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. صفحه نمایش جدید با کوچکتر بدنه و دوربین پانچ سوراخ به ظاهر تنها تغییر بزرگ بود.

براساس یک گزارش جدید از همان منبع، برخی از مشخصات اصلی که در ابتدا نشت کرده بودند خاموش بود و P20 Lite (2019) در واقع شکل گیری یک ارتقا بسیار بزرگتر از ابتدا است. صفحه نمایش آن از ۵٫۸۴ اینچ تا ۶٫۴ مگاپیکسلی رشد خواهد کرد، نسبت ابعاد آن نیز با مدل ۲۰۱۹ با وضوح تصویر ۱۰۸۰x2310 بلندتر است. دوربین در این سوراخ پانچ یک واحد ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 است.

علاوه بر این، گوشی جدید دارای ۴،۰۰۰ میلی آمپر باتری بزرگ، ۳۳٪ بزرگتر از یک در اصل است، اما پشتیبانی شارژ بی سیم ساخته نشده است. در پشت چهار دوربین وجود دارد: یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f / 1.8، یک تیرانداز ۸ مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی ۲ مگاپیکسلی – هر چند مشخص نیست که کدام یک از این سه مورد چیست. یکی از ۲ واحد MP است که به وضوح یک سنسور عمق است، ما باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در مورد دیگران پیدا شود.

Huawei P20 Lite (2019) Android 9 Pie با EMUI 9.1 را در بالای صفحه اجرا می کند و این به ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه فلش eMMC 5.1 خواهد بود. در چیپ ست HiSilicon چیپست Kirin 710 قرار گرفته است. این گوشی همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت در پشت، NFC، بلوتوث ۴٫۲، دو باند Wi-Fi، یک پورت USB-C و یک اسلات دوبعدی ترکیبی است که می تواند کارت microSD را نیز بگیرد. جک هدفون نیز وجود دارد.

این گوشی در Midnight Black، Crush Blue و Charming Red ارائه خواهد شد و بدن آن از پلاستیک ساخته شده است. ابعاد آن ۱۵۹٫۱ x 75.9 x 8.3 میلی متر است و وزن آن ۱۷۸ گرم است. در اروپا آن را برای ۲۸۰ یورو با ۶۴ گیگابایت ذخیره سازی فروخت و ۳۳۰ یورو با ۱۲۸ گیگابایت فروخت. در چند هفته آینده باید در فروشگاه ها باشد.

مطلب پیشنهادی

Huawei Mate 30 دارای دو دوربین ۴۰ مگاپیکسل است

انتظار می رود هوآوی در صورتی که جنگ تجاری آمریکا و چین در شعله های آتش نرود ، Mate 30 و Mate 30 Pro را در اواخر پاییز منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics