جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / گوشی های چینی / لنوو / لنوو یک ویدیو کوتاه درباره موتورولا RAZR منتشر کرد

لنوو یک ویدیو کوتاه درباره موتورولا RAZR منتشر کرد

Galaxy Fold سامسونگ را فراموش کرده اید، بسیاری از مصرف کنندگان U.S. تنها یک دستگاه قابل انعطاف در ذهن خود دارند و هنوز اعلام نشده است. Motorola RAZR (2019). این به خاطر عامل دلتنگی است. RAZR V3 اصلی به فروش ۱۳۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان قبل از انقلاب گوشی های هوشمند آغاز شد. موتورولا در سال ۲۰۱۶ میلادی دلایل دلپذیری برای RAZR جدید را تحریک کرد که یک ویدیو را منتشر کرد که در آن روز یک راهرو دبیرستان را بازیابی کرد. این کلیپ هرکسی از قابلیت جابجایی دستگاه را یادآوری کرد و حتی نشان داد که سالها قبل از اینکه مدت زمان ایجاد شده بود، خودکشی کرد.

ماه گذشته، یک سری از نمایشگرها نشان داد که RAZR جدید و جعبه شکل مثلثی جالب وجود دارد که دستگاه ظاهرا وارد آن خواهد شد. در ماه فوریه، ما ویدیویی را ارائه دادیم که یک نسخه مفهومی از RAZR (2019) ایجاد شده توسط واکر خان بود. . بر اساس گزارش Engadget، موتورولا Lenovo Lenovo یک نمایش ۳۳ ثانیه ای از RAZR جدید به مطبوعات در یک رویداد رسمی این هفته نشان داد. همانطور که معلوم شد، کلیپ نسخه مفهومی تلفن را نشان داد که توسط خان چرخش، رقص، باز کردن و بسته شدن در سه رنگ متفاوت (قرمز، آبی و نقره) ایجاد شده بود. چرا Lenovo یک ویدیو از یک مفهوم RAZR (2019) در یک رویداد رسمی رسمی نشان می دهد؟ از آنجا که ویدئو خان شباهت به تصاویر استفاده شده در ثبت اختراع ثبت شده توسط موتورولا است و به احتمال زیاد دارای شباهت قوی به چیز واقعی است.

به یاد داشته باشید که RAZR (2019) به مانند چند Galaxy Fold یا حتی Huawei Mate X نیست. در حالی که همپوشانی سامسونگ در داخل بسته شده و همپوشانی هوآوی بسته به بیرون، RAZR باز می شود و به صورت عمودی مانند دستگاه اصلی بسته می شود. انتظار میرود RAZR (2019) بر خلاف جلوی درب های زینتی که به صفحه نمایش بزرگ با اندازه ۷٫۳ اینچ و ۸ اینچی قرص بزرگ باز شود، انتظار می رود که نمایشگر ۶٫۲ اینچی در هنگام باز شدن نشان داده شود. قابلیت اتصال به موتورولا بیشتر در مورد داشتن یک دستگاه کوچک در جیب شما است که برای تبدیل شدن به یک گوشی به نظر می رسد.

موتورولا RAZR (2019) قیمت Galaxy Fold و Mate X را کاهش خواهد داد

صحبت از مشخصات این است که صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی OLED با وضوح ۸۷۶ x 2142 شایعه می کند. نسبت ابعاد ۲۲: ۹ صفحه نمایش را کمی بلندتر و ضخیم تر از صفحه نمایش ۲۱: ۹ نمایشگر سینمایی دوستانه در Motorola One Vision می داند و در خط جدید سونی. در حالی که Galaxy Fold و Mate X توسط Snapdragon 855 Mobile Platform و Kirin 980 SoC طراحی شده اند، موتورولا در حال تلاش برای کاهش هزینه ها است و گزارش می شود که به چیپ ست Snapdragon 710 تبدیل شود. ما انتظار داریم دستگاه مجهز به ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با حافظه ۴GB / 6GB داشته باشد. انتظار میرود که اسکنر اثر انگشت عقب، از آرم معروف Motorola batwings (شبیه به یک چشم انداز) باشد، و می تواند یک یا دو دوربین در واحد باشد. اعتقاد بر این است که تلفن دارای باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر است. امیدوارم از قابلیت های شارژ توربو موتورولا پشتیبانی کند. مطمئنا موتورولا هم از قبل نصب شده با Android 9 Pie دارد.

RAZR (2019) RAZR بدون صفحه نمایش خارجی نیست و در حالی که اندازه آن شناخته نشده است، به نظر می رسد رزولوشن ۶۰۰ در ۸۰۰ با رزولوشن ۴: ۳ همراه است. ظاهرا صفحه نمایش، زمان، تاریخ و آب و هوا را همراه با اعلان ها نشان می دهد. همچنین می تواند به عنوان یک صفحه لمسی دو برابر شده و هر زمان ۶ علامت تنظیم سریع تنظیم را نمایش دهد. انتظار میرود که این دستگاه از $ ۱،۹۸۰ Galaxy Fold و $ ۲۶۰۰ Mate X و $ ۱،۵۰۰ قیمت به فروش برساند. آخرین شایعات موتورولا تنها ۲۰۰،۰۰۰ واحد از RAZR (2019) تولید می کند و در ایالات متحده می تواند یک انحصار ورایزون باشد. ما باید موتورولا RAZR را که بعدها در تابستان منتشر شد ببینیم.

مطلب پیشنهادی

دوربین خارق العاده گوشی جدید لنوو

Lenovo Z6 Pro دارای چهار دوربین پشت است

شرکت لنوو در روز سه شنبه در پکن   Lenovo Z6 Pro را معرفی می کند. ما می دانیم که تلفن دارای Hyper Video خواهد بود و اعلامیه همراه با یک عکس، نمایش یک دوربین. ظاهرا، این تصویر جعلی است، زیرا امروز Lenovo راه اندازی دوربین واقعی را نشان داد - در پشت آن چهار تیرانداز وجود دارد، یکی از آنها با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics