چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / معرفی و بررسی گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z
بررسی گوشی جدید ایسوس Asus Zenfone 5z
بررسی گوشی جدید ایسوس Asus Zenfone 5z

معرفی و بررسی گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z

معرفی و بررسی گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z

 

گوشی Asus ZenFone 5z در حال حاضر در حال حاضر در حال استفاده است. پس از اعلام MWC 2018، این گوشی پس از آن پرچمدار این شرکت بود. از آن زمان تا به حال توسط تلفن ROG به عنوان پرچمدار جدید در مجموعه شرکت جایگزین شده است،گوشی  ZenFone 5Z هنوز هم پرچمدار برای توده ها است، بنابراین صحبت می کنند.بررسی گوشی asus-zenfone-5z

بررسی گوشی جدید ایسوس Asus Zenfone 5z

بنابراین، در حالی که 5z ممکن است زرق و برق از ROG تلفن داشته باشد، هنوز هم با همه چیز انتظار می رود از گل سرسبد در سال 2018 پرچمدار سری ZenFone شناخته شده است که مرز با بیش از حد در گذشته، و در حالی که برخی از این روزها ممکن است برای گوشی های گلکسی آندروئید، برای ZenFone 5z معجزه کند و با تمام زنگ ها و سوت های ضرب المثلی همراه باشد.

 

مشخصات گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z

بررسی گوشی asus-zenfone-5z

این تقریبا همه چیز است اما آشپزخانه غرق می شود. با این حال، مشخصات بالا تنها چیزی که ZenFone 5z برای آن میگذرد نیستند. همانطور که با پرچمدار های قبلی ZenFone نیز قیمت آن بسیار خوب است، که بسیار جذاب تر از حتی چیزی شبیه به OnePlus 6. آن را کاملا به عنوان شدید به عنوان Poco F1 قیمت نیست، اما ZenFone 5Z با داشتن نگاه حقوقی بیشتر و احساس می کنم.

بنابراین، آن را بین Poco F1 و OnePlus 6 منظمی قرار می دهد اما این واقعا کل داستان است؟ بیایید پیدا کنیم

جعبه گشایی گوشی جدید Asus ZenFone 5z

ZenFone 5Z در یک بسته بندی بسیار مناسب و مناسب قرار می گیرد که از برخی رقبای خود کمی بالاتر است. همه اصول اینجا هستند، از جمله تلفن، کابل و شارژر. شارژر 18 وات از Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند، بنابراین شما مجبور نیستید به شکار برای یکی بروید.

این بسته بندی همچنین شامل یک مورد سیلیکون نرم است که به سرعت تبدیل به عنصر می شود. در نهایت، Asus همچنین دارای یک هدست صحیح صدا در گوش است، چیزی که شما در یک بسته Xiaomi یا OnePlus پیدا نخواهید کرد.

سلب مسئولیت: ممکن است متوجه شوید که این بررسی کوتاهتر از حد معمول است و برخی از آزمایشات اختصاصی ما را شامل نمی شود. دلیل آن است که آماده شده و نوشته شده است دور از دفتر ما و آزمایشگاه آزمایشگاه. با این حال، ما فکر می کنیم که ماهیت گوشی را به همان شیوه دقیق، آموزنده و دقیق که علامت تجاری ما است تبدیل می کنیم. لذت بردن از خواندن خوب!

صفحه بعدی : بررسی طراحی

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics