دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / معرفی و بررسی گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z
بررسی گوشی جدید ایسوس Asus Zenfone 5z
بررسی گوشی جدید ایسوس Asus Zenfone 5z

معرفی و بررسی گوشی ایسوس Asus Zenfone 5z

طراحی

طراحی گوشی جدید ZenFone 5Z در سال 2018 صورت می گیرد؛ شیشه در جلو و عقب و صفحه نمایش. این که آیا آن را خوب یا بد است برای بحث است اما گوشی ایسوس  ZenFone 5Z به نظر می رسد به هر حال به عنوان مدرن و شیک به عنوان هر گوشی های دیگر گل سرسبد امسال است.

بررسی طراحی گوشی جدید ایسوز Asus Zenfone 5z

صفحه نمایش ZenFone 5z به اندازه برخی از تلفن های دیگر به اندازه بلند نمی باشد، بنابراین گوشی از همان ظاهر شیب دار برخوردار نیست و در مقیاس کوچک و کوچک است.

جلوی لبه به لبه شیشه ای است و از زمانی که صفحه نمایش روشن نیست، بسیار غریب است، گاهی اوقات سخت است که بگوییم که کدام سمت چپ بالا است. پس از روشن شدن، قابهای نازک در اطراف آن آسان است. حتی پایین “چانه” بسیار نازک به نقطه ای است که آن را به سختی قابل توجه است.

این قطب البته در اینجا با قدرت کامل است، اگر چه این کاملا به همان اندازه که ما در برخی از تلفن های دیگر دیده می شود، مانند Poco F1 و Huawei Nova 3. این به این معنا نیست که آن را نمی توانست کوچک تر از Asus هر نوع سخت افزار تخصصی را در کنار آن از دوربین، گوشی و سنسور معمولی بسته بندی نمی کند.

شیشه جلو به سمت چارچوب میچرخد، هرچند کاملا شاداب نیست زیرا لبهی قابل توجهی در اطراف شیشه ای که بین شیشه و قاب قرار دارد، وجود دارد. فریم خود را از آلومینیوم ساخته شده است، همانطور که برای دوره مناسب است، و هنوز هم لبه های چمبرده را می شکند که در این لحظه کمی از 2013 می آید. این فلز صاف و صیقلی است که به طور خاص به نظر نمی رسد.

در سمت راست دکمه های قدرت و حجم صدا هستند. دکمه ها بازخورد خوبی دارند و هیچ بازی ای ندارند. در سمت دیگر شکاف سیم کارت ترکیبی است.

در پایین یک جک هدفون، یک پورت USB-C، یک میکروفون و بلندگو است. در بالای میکروفون دیگری است.

در پشت، ZenFone 5Z از همان شیشه ای که در جلو استفاده می کند استفاده می کند. شیشه ای ظاهری زیبا دارد و دارای یک الگوی دایره ای است که از سنسور اثر انگشت ایجاد می کند که وقتی چرخش نور به عقب ایجاد می شود، الگوی چرخش چرخش ایجاد می شود. این یک ویژگی طراحی است که از روزهای اولیه از دستگاه های ZenFone گرفته شده است، و خوب است که Asus آن را برای تداوم نگه دارد.

شیشه باعث جذب لکه ها و اثر انگشت می شود، اما هرگز منحرف نمی شود و در بخش نیمه شب آبی به سختی دیده می شود. همچنین تمیز کردن بسیار آسان است. یک ضربه تند وشدید زدن بر روی تی شرت یا شلوار خود را تمیز بلافاصله. نام تجاری Asus در پشت نیز بسیار ظریف است بر خلاف نام تجاری فریبنده در برخی از دستگاه های دیگر.

نگاه کلی و کیفیت ساخت و احساس ZenFone 5z حق بیمه است و گوشی به نظر می رسد و احساس بسیار گران تر از آن است. با این حال، ما دوست داریم به دیدن حفاظت از نفوذ، که از دست رفته است. همانند بسیاری از تلفن های هوشمند مدرن، ZenFone 5Z کاملا امکان پذیر است که یک چلپ چلوپ یا باران سریع بماند، اما بدون گواهینامه یا ادعای تولید کنندگان، ما هیچ اعتماد به آن نخواهیم داشت.

صفحه بعدی : بررسی کیفیت صفحه نمایش ، بررسی عمر باتری ،کیفیت بلند گو ها

 

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics