دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / فیلم های تبلیغی رسمی برای OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro را بررسی کنید

فیلم های تبلیغی رسمی برای OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro را بررسی کنید

رویداد بزرگ راه اندازی OnePlus تمام شده است و شرکت بدون هیچ تعجب چندین تبلیغ رسمی تبلیغاتی برای دستگاه های جدید خود را روی کانال یوتیوب آپلود کرده است، همانطور که همه سازندگان گوشی های هوشمند آن را انجام می دهند. اگر قبلا در بررسی جامع خود از OnePlus 7 Pro مطالعه کرده اید، پس از این که اشتهای خود را حتی بیشتر در اینجا معرفی رسمی ویدیو برای گوشی های هوشمند گل سرسبد جدید.

فیلم تبلیغاتی اصلی سری وان پلاس ۷

اگر میخواهید یک چهره تیزتر داشته باشید، این ویدیوی یک دقیقه ای که میتواند به عنوان یک تلوزیون به خوبی کار کند، خوشحال است.

فیلم وان پلاس ۷ پرو

آخر، اما قطعا نه کم، بیایید در مورد OnePlus 7 را فراموش نکنیم – برای تمام اهداف و اهداف OnePlus 6Ts – یا یک ۶TT با توجه به طرح نامگذاری OnePlus خود. در اینجا یک نگاه سریع بیست و دوم به گزینه ارزان تر در سری OnePlus 7 وجود دارد.

فیلم وان پلاس ۷

OnePlus 7 تنها در اوایل ماه ژوئن در اروپا وارد می شود (نسخه قرمز منحصرا برای چین و هند). متاسفانه در ایالات متحده رسمی در ایالات متحده فروخته نمی شود. از سوی دیگر، OnePlus 7 Pro در روز ۱۵ مه در ساعت ۱۰:۰۰ بریتانیا در OnePlus.com یک “کاهش محدود” (بله، مانند لباس / کفشهای کتانی) می گیرد. اگر شما به اندازه کافی سریع نیستید، باید تا ۱۷ مه در ایالات متحده آمریکا صبر کنید، زمانی که T-Mobile آن را منتشر کرده و در ۲۱ مه در جای دیگر به منظور سفارش یکی، به عنوان دسترسی عمومی را وارد کنید.

مطلب پیشنهادی

OnePlus 7 Pro با توجه به DisplayMate روی صفحه نمایش “رکوردی چشمگیر” دارد

همانطور که چند هفته پیش مورد تمسخر قرار گرفته بود، امروز DisplayMate کامل بررسی عمیق خود را از نمایشگر ۹۰HZ QHD + Fluid AMOLED OnePlus 7 Pro منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics