شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / اپل iOS 12.3 و tvOS 12.3 را با برنامه جدید تلویزیون، watchOS 5.2.1 و macOS 10.14.5 نیز منتشر می کند

اپل iOS 12.3 و tvOS 12.3 را با برنامه جدید تلویزیون، watchOS 5.2.1 و macOS 10.14.5 نیز منتشر می کند

امروز اپل به روز رسانی ها را برای تمام سیستم عامل های خود انجام می دهد. iOS 12.3 و tvOS 12.3 در حال حاضر به دستگاه های پشتیبانی می شوند، بسته شدن در برنامه جدید تلویزیون که در رویداد مارس شرکت اعلام شد.

این برنامه در بیش از ۱۰۰ کشور موجود است، همه چیز به شما نیاز دارد دستگاهی با iOS 12.3 یا tvOS 12.3 نصب شده است. شما همچنین می توانید برنامه را در تلویزیون های هوشمند سامسونگ انتخاب کنید که امروز شروع می شوند. این “سقوط” به macOS خواهد رسید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا به کانال های تلویزیون اپل مشترک شوید، پرداخت کنید فقط برای کسانی که می خواهید، و به صورت مستقیم در برنامه به صورت تقاضا تماشا کنید. در ایالات متحده، گزینه های شامل HBO، Starz، Showtime، Channel Smithsonian، Epix، و Tastemade است. شما همچنین می توانید توصیه های شخصی از نمایش ها و فیلم ها را از بیش از ۱۵۰ برنامه ویدئویی و سرویس های جریان و بیش از ۱۰۰،۰۰۰ فیلم و تلویزیون های آیتونز دریافت کنید، از جمله “بزرگترین مجموعه ۴K HDR عناوین”.

iOS 12.3 علاوه بر رفع اشکالات و بهبود عملکرد در اپل اخبار +، موسیقی اپل، Apple TV Remote، AirPlay 2، و CarPlay. تلویزیون های هوشمند سامسونگ همچنین امروز از AirPlay 2 پشتیبانی می کنند.

watchOS 5.2.1 نیز از بین رفته است و پشتیبانی از ویژگی های ECG و اطلاعیه های ضربان قلب نامنظم را به لهستان، اسلواکی، جمهوری چک، کرواسی و ایسلند گسترش می دهد.

macOS 10.14.5 به عنوان یک رفع اشکال و بهبود عملکرد در نظر گرفته شده است، بنابراین هیچ چیز جدیدی از توجه آن وجود ندارد. HomePod OS 12.3 پشتیبانی می کند برای “پیوستن به برخی از انواع شبکه های سازمانی که نیاز به اعتبار منحصر به فرد دارند” اضافه می کند.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics