چهارشنبه , اردیبهشت ۲۶ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / رندر جدید و نزدیک به واقعیت گلکسی نوت ۱۰

رندر جدید و نزدیک به واقعیت گلکسی نوت ۱۰

این همان چیزی است که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به نظر می رسد.

از آنجا که Galaxy S10 + با دو سنسور در صفحه برش پانچ سوراخ می آید، انتظار دارید Note10 حداقل تعداد دوربین ها را در آن جای داده باشد اما ظاهرا اشتباه می کنید. هر دو Note10 و Note10 Pro (بله، ما دو مدل در سال جاری به دست می آوریم، چهار درصدی از Offshoots های ۵G را فعال می کنیم) تنها یک دوربین روبرو می شود.

این اطلاعات از جهان یخ، نکته ای است که اطلاعات قابل اعتماد در گذشته ارائه می دهد. و این همان کسی است که تایید کرده است که این رندر Note10 در واقع درست است. این، پس از آن، چیزی است که سامسونگ گلبرگ بعدی گوشی های هوشمند خواهد بود.

رندر توسط بن گسکین ساخته شده است و یک تصویر نشت نشده است، اما ما احتمالا انتظار داریم که آن را بسیار نزدیک به تصاویر تبلیغی رسمی. یک بار دیگر تنظیمات جدید دوربین های عقب تایید شده است، با دو جزیره – بزرگتر به سمت لبه سمت چپ، و کوچکتر به سمت راست آن، مسدود کردن فلش LED، دوربین ToF و احتمالا یک چراغ سیل نیز. در بالای کوه اصلی، انتظار می رود که گسترده، فوق العاده گسترده و telelens، و شگفت زده اگر آنها با همان کسانی که در کهکشان S10 +.

خوب است که سامسونگ را به سمت Note10 برساند و به نظر می رسد طراحی جدید آن بحث انگیز است. خب چی فکر می کنی؟ آیا بهتر از چیزی است که ما برای S10 + و S10 5G گرفتهایم؟

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics