شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / حالت تاریک(دارک) iOS 13

حالت تاریک(دارک) iOS 13

اپل رسما اعلام کرد iOS 13 در آینده دوشنبه، در تاریخ ۳ ژوئن، در کنفرانس توسعه دهنده سالانه خود است. این زمانی است که ما انتظار داریم همه چیز را در مورد ویژگی های جدیدی که سیستم عامل بسته بندی می شود را در این سقوط منتشر کنیم.

یکی از مواردی که به طور مداوم به سیستم عامل iOS 13 رسیده است Dark Mode بوده است و امروز تصاویر زیر نشان داده شده است. همانطور که از نامش بر می آید، این یک موضوع تاریک است، اما همانطور که تصاویر نشان می دهد، از پس زمینه های واقعی سیاه و سفید، حداقل در برخی از برنامه های داخلی مانند موسیقی استفاده می شود.

این به نظر می رسد بسیار عالی بر روی صفحه نمایش AMOLED (که آیفون X، XS، و XS حداکثر همه) است و همچنین باید در استقامت باتری تا حدودی کمک می کند، زیرا پانل های AMOLED هنگام استفاده از پیکسل های سیاه استفاده نمی کنند. از آنجاییکه گوگل یک تم تاریک را برای نسخه اندروید بعدی خود نیز اضافه می کند، به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ سال است که در آن دو سیستم عامل اصلی تلفن همراه هر دو این ویژگی جدید هیجان انگیز را دریافت می کنند.

در iOS 13، Dark Mode را در تنظیمات یا با گزینه در مرکز کنترل فعال کنید. در یک صفحه اصلی، تنها تغییر قابل ملاحظه هنگامی که حالت تاریک را روشن می کنید این است که داک دارای یک پس زمینه تاریک به جای یک نور است. یکی دیگر از تغییرات UI در انتشار آینده در رابط است که پس از گرفتن عکس روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این در حال حاضر نسخه منفرد از تصویر زمینه شما و ابزارهای حاشیه نویسی را در تصویر پایین تر نشان می دهد.

در iPad، این رابط از سینی گرد شده در پایین صفحه برای نگهداری ابزار استفاده می کند و می توانید این سینی را در اطراف صفحه بکشید.

iOS 13 همچنین با یک برنامه یادآوری دوباره طراحی شده که شما در زیر می توانید ببینید. این نیز به macOS 10.15 می آید. در iPad، برنامه جدید یک نوار کناری بزرگ با جعبه های جداگانه برای Today، Scheduled، Flagged و All دارد. نوار کناری همچنین شامل یک جعبه جستجو و مجموعه ای از لیست های یادآوری شما است. این برنامه با استفاده از فونت SF UI Rounded، معرفی شده در برنامه Wallet در IOS 12.2.

پیدا کردن دوستان من و پیدا کردن برنامه های آیفون من به چیزی به نام “پیدا کردن من” متحد شده است. هنگامی که شما آن را شروع می کنید، یک نقشه بزرگ که تمام صفحه را پر می کند، با یک پنجره کوچک در گوش نشان دادن دوستان و خانواده و یک برگه دیگر برای دستگاه های شما نشان می دهد. هنگامی که حالت Dark Mode فعال می شود، نقشه به همان شیوه ای است که در Maps در macOS با حالت Dark Mode ظاهر می شود.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics