دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / گزارش مشکلات عجیب صفحه نمایش گلکسی فولد

گزارش مشکلات عجیب صفحه نمایش گلکسی فولد

سامسونگ احتمالا یک یا دو مورد از فاشش Galaxy Note 7 را یاد گرفته است، اما Galaxy Fold یکی از این موارد نیست. قرار بود که یک محصول انقلابی، اولین تلفن هوشمند تاشوئی در دنیا باشد، اکنون نزدیک به یک فاجعه است. سامسونگ پیش از سفارش گلکسی Fold را در هفته گذشته باز کرد و گوشی گران قیمت طی چند ساعت به فروش رسیده است.

شرکت کره جنوبی پس از آنکه دسته اول ۲۰۰۰۰۰ واحد از طرف سازندگان اولیه خریداری شد، صفحه پیش سفارش را بسته بود. چیزی که Galaxy Fold یک دستگاه بسیار گران است، بنابراین ما انتظار داشتیم سامسونگ واحدهای بررسی را کاملا به طور کامل آزمایش کند. کسانی که می خواهند یکی از اولیای خود باشند، باید حدود ۲۰۰۰ دلار هزینه داشته باشند، مگر اینکه آنها برای کانال رسانهای اصلی کار کنند یا نام خود را برای خودشان بنویسند و اکنون به عنوان تأثیرگذار مهم در دنیای فناوری شناخته شده اند.

سامسونگ Galaxy Fold را فقط برای هر نشریه ارائه نداد، اما کسانی که گوشی هوشمند قابل انعطاف را دریافت کردند بسیار تاثیر گذار بودند. Verge، CNBC، بلومبرگ و مارکیک MKBHD Brownlee تنها برخی از کانال های رسانه ای هستند که امروزه گزارش شده اند که واحدهای بررسی Galaxy Fold خود را پس از یک روز استفاده از یکدیگر شکسته اند.

بعضی از روزنامه نگاران گزارش دادند که براق مرموزی است که در طول فرسایش در وسط ظاهر می شود. پس از چند ساعت استفاده، صفحه نمایش کهکشان Fold خاموش و غیر قابل استفاده خواهد شد، چرا که هر دو پیکسل مرده در پانل OLED ظاهر می شود.

در موارد دیگر، صفحه نمایش گوشی به تدریج سیاه می شود و یا لایه پلیمری محافظت می کند که صفحه شروع به خرد شدن می کند. سامسونگ موفق به اطلاع رسانی به روزنامه نگاران و نفوذگران که لایه پلیمری که به طور دقیق مانند یک محافظ صفحه نمایش منظم ظاهر می شود نباید برداشته شود، زیرا قطعا به نمایشگر آسیب می رساند.

با این حال، برخی از آنها لایه پلیمری را حذف کرده و به این ترتیب نمایشگر را آلوده می کنند. با این حال، مشکل با لایه لایه خود شروع می شود، بنابراین موضوع هنوز باید توسط سامسونگ مطرح شود.

این زمانی اتفاق می افتد که بازاریابی طول بکشد

در بیانیه منتشر شده توسط The Verge، سامسونگ این نمونه های “Galaxy Fold اولیه” را فراخوانی می کند، بنابراین ما می توانیم تنها امیدوار باشیم که واحدهای خرده فروشی تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند. بقیه این بیانیه به نیمی از مشکلات نمایش صفحه نمایش Galaxy Fold مربوط می شود، اما راز را در مورد نیمه دیگر نگه می دارد:

تعداد محدودی از نمونه های اولیه Galaxy Fold به رسانه ها برای بررسی ارائه شده است. ما چند گزارش مربوط به صفحه اصلی در نمونه های ارائه شده دریافت کرده ایم. ما به طور واضح این واحدها را به منظور تعیین علت این موضوع بررسی می کنیم. به طور خاص، چندین بازرس گزارش دادند که لایه بالای صفحه نمایش باعث خسارت به صفحه نمایش شده است. صفحه اصلی Galaxy Fold دارای یک لایه محافظ بالا است که بخشی از ساختار صفحه نمایش است که برای محافظت از صفحه نمایش از خش های ناخواسته طراحی شده است. حذف لایه محافظ یا اضافه کردن چسب به صفحه اصلی می تواند باعث آسیب شود. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این اطلاعات به وضوح به مشتریان ما تحویل داده شده است.

تمام روزنامه نگاران و نفوذگران که این مسائل را تجربه کرده اند، واحدهای شکست خورده Galaxy Fold خود را به سامسونگ بازگردانده اند و از امکانات جدید استفاده خواهند کرد. در عین حال، سامسونگ گفت که صفحه نمایش کهکشان Fold بیش از ۲۰۰،۰۰۰ برابر و شکوفایی را تحمل می کند، اما این به وضوح در مورد این نمونه های اولیه نیست.

امیدوارم، کسانی که ۲۰۰۰۰۰ گوشی Galaxy Fold که هفته گذشته پیش از آن سفارش کرده اند، تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند. شرکت کره جنوبی کاملا مطمئن است که Galaxy Fold یک محصول جامد است که هیچ مساله ای ندارد.

سامسونگ اعتماد به نفس می تواند بر این مسائل غلبه کند، بنابراین راه اندازی ایالات متحده به تعویق افتاده نیست

سامسونگ در بیانیه ای برای The Wall Street Journal اظهار داشت که پرتاب گلکسی Fold در روز ۲۶ آوریل در ایالات متحده هنوز اتفاق می افتد و برنامه ای برای انتشار آن تاخیر نمی گذارد، حداقل تا زمانی که تحقیقات کنونی پایان نیافته است.

سامسونگ به مدت طولانی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت همگام سازی است، اما در حالی که ایده ها ارزان هستند، اعدام تقریبا همیشه گران است. ما مطمئن نیستیم که چرا این واحد نمونه اولیه پس از یک روز استفاده از یکدیگر شکسته شد، اما روشن است که آنها به اندازه کافی آزمایش نشده اند. ما احتمالا بیشتر در مورد علت این مسائل در روزهای آینده بیشتر یاد می گیریم، بنابراین درخواست بازپرداخت را قبول نکنید، اگر قبلا Galaxy Fold را قبلا سفارش داده اید.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics