شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / همکاری مارول و شرکت سامسونگ

همکاری مارول و شرکت سامسونگ

سامسونگ در اوایل سال جاری پرونده های مارول سوپر کریسمس را برای خانواده Galaxy S10 راه اندازی کرد، که همزمان با انتشار Avengers: Endgame بود. در حال حاضر، اگر چه شرکت کره ای تصمیم گرفته است تا همکاری Marvel خود را گسترش دهد.

Avengers: Endgame در افتتاحیه ۱٫۲ میلیارد دلار کسب کرد

ما هنوز در مورد موارد ابرقهرمان مضمون صحبت می کنیم، اما اکنون می توانید این را برای Galaxy A40، A50، و A70 نیز پیدا کنید. با وجود این که سامسونگ وب سایت های آنها هنوز لیست آنها نیست، این موارد رسمی سامسونگ است، ایجاد شده با برکت Marvel.

این موارد در حال حاضر در خردهفروشی های آنلاین در چندین شخص ثالث به فروش می رسند و بدون تایید رسمی سامسونگ بدون در نظر گرفتن یک اعلامیه از شرکت فیلیپین، تنها مواردی را برای Galaxy A50 ذکر کرده اند.

در اروپا، Coolblue خردهفروشی مبتنی بر هلند، مدلهایی را که می توانید از طریق Avengers، Spider-Man، Captain America و Iron Man ببینید. این برای A50 و A70 ساخته شده است. از سوی دیگر، آمازون آلمان، مدلهای مشابه Galaxy A40 را نیز فهرست می کند.

قیمت هر کدام از این موارد ۲۹٫۹۰ یورو است که مطمئنا ارزان نیست، اما در مقایسه با چیزی که شما از لوازم جانبی رسمی انتظار دارید، نه به ذکر است که برای ایجاد این سامسونگ نیز باید مبلغ حق امتیاز را به Marvel پرداخت کند.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics